Oh maar Moon als je schoolniveau je intelligentie bepaald dan ben ik ook dom hoor, heb slechts een Mavo diploma

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skwoesie schreef:Dat wil toch niet zeggen dat je daarom dom bent? Mensen op de mavo/vmbo zijn net zo slim als mensen op het VWO......
Shadow0 schreef:Skwoesie schreef:Dat wil toch niet zeggen dat je daarom dom bent? Mensen op de mavo/vmbo zijn net zo slim als mensen op het VWO......
Daar ben ik het toch niet mee eens. Zeker: er zijn genoeg slimme mensen die door omstandigheden mavo/vmbo doen. Maar op het vmbo zitten ook veel leerlingen met een lager iq, en dat is toch een verschil met vwo. Maar dat is helemaal niet erg. Je iq is geen waardeoordeel - je bent niet minder waard als je iq lager is. Alleen het is wel iets dat verschilt. Zoals sommige mensen heel muzikaal zijn en anderen niet. Is niet erg, maar wel een eigenschap van jou als persoon die je maakt tot wie je bent.
'Dom' is trouwens een woord dat inderdaad niet aardig klinkt - dus wat dat betreft is niemand dom, dat ben ik wel met je eens.
Alwiene schreef:Dat klinkt inderdaad niet erg zinvol moonfish. Heb jij trouwens een jobcoach ofzo dan?
Ik hoop wel dat het duidelijk was dat bij mij iig het sarcasme eraf droop toen ik mezelf dom noemde
Overigens bestaan er in mijn ogen wel degelijk domme mensen, maar dat is dan niet iq gerelateerd
takkie_muis schreef:ik heb had een paar jaar terug iets in de 90 van iq.
leer heel moeilijk en kom bijna niet opschool. mede doordat ik soms zo aggresief ben
Alwiene schreef:Twee?Ben je zo lastig?
moonfish13 schreef:Hier the same.
Ik heb een jobcoach ja.
Die geeft me ook priveles, handig he?