Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PERENBOOMPIE schreef:Dat is nu juist wat je niet moet doen,steeds je piercing bewegen,daar krijg je ontstekingen van,je kunt het beste de easypiercing wasgel gebruiken als je onder de douche staat erop sprayen even wachten en afspoelen,daarna met een schone handdoek droogdeppen en er verder afblijven.Twee maal daags en je mag gewoon zwemmen met je navelpiercing en daarna die wasgel of de antibacterieele spray van easypiercing gebruiken,niks aan de hand.
Voor de tepelpiercing kun je een emla-pleister vragen en die een uur voordat je de piercing laat zetten erop plakken.Te verkrijgen bij de apotheek,en wij hebben hem zelf in de shop omdat we met de apotheek daar een overeenkomst meegesloten hebben en bevoegd zijn door de ggd deze te plaatsen aangezien omdat er bij ons een verpleegkundige rondloopt en daar bevoegd toe is.Ikzelf ben haar assistente en plak deze ook.
xDramaQueen schreef:PERENBOOMPIE schreef:Dat is nu juist wat je niet moet doen,steeds je piercing bewegen,daar krijg je ontstekingen van,je kunt het beste de easypiercing wasgel gebruiken als je onder de douche staat erop sprayen even wachten en afspoelen,daarna met een schone handdoek droogdeppen en er verder afblijven.Twee maal daags en je mag gewoon zwemmen met je navelpiercing en daarna die wasgel of de antibacterieele spray van easypiercing gebruiken,niks aan de hand.
Voor de tepelpiercing kun je een emla-pleister vragen en die een uur voordat je de piercing laat zetten erop plakken.Te verkrijgen bij de apotheek,en wij hebben hem zelf in de shop omdat we met de apotheek daar een overeenkomst meegesloten hebben en bevoegd zijn door de ggd deze te plaatsen aangezien omdat er bij ons een verpleegkundige rondloopt en daar bevoegd toe is.Ikzelf ben haar assistente en plak deze ook.
nee lekker laten vastroesten erin![]()
en al die sprays en goedjes wat een onzin, gewoon unicura zeep geen mikmak gebruiken, ik zou in iedergeval bij jou geen piercing laten zetten, en tjah "verdoving" voor een piercing hou ik heel wijs mn mond over, en omdat er een verpleegkunde rondloopt? je laat toch ook geen piercer een borstvergroting doen, verpleegkundes of piercers, ik weet wel wat ik kies.
PERENBOOMPIE schreef:Als je niet weet waar je over praat,kun je beter je mond houden,de verdoving is geen prik maar een emla-pleister of verdovende zalf,misschien dat je je toch eens beter moet laten informeren vantevoren,maarja de meeste doen maar wat en zoals ik al eerder heb gezegd verbreden ze zich niet op hun vakgebied!
Myryana schreef:tasjee_bas: Je grootste fout was al om er mee te spelen, dat moet je juist niet doen (is niet goed voor je tanden ook en voor het gaatje van je piercing).
Waarschijnlijk is hierdoor dus je gaatje ook wat 'opgerekt' en dit gaat waarschijnlijk wel weer dicht als je met het spelen stopt.
Zou sowieso even terug naar je piercer gaan voor een korter staafje aangezien hij waarschijnlijk nu te lang is.
marlies85 schreef:@ perenboompje: Omdat er bij jullie verpleegsters rondlopen zijn jullie dus 'goed' ?Want zo komt het op mij over namelijk.Ikzelf kies voor piercers die onder toezicht/controle staan van de GG&GD.
En de emla-pleisters of hoe je het ook schrijven mag, daar geloof ik niet in.Zoiets zorgt alleen maar voor meer zenuwen en stress.In mijn ogen wek je met dat soort dingen juist de impressie dat het erg pijnlijk is.Naar mijn mening ga je mensen juist meer onrust bezorgen.Nee geef mij maar gewoon dat eene prikje dat een seconde duurt...
tasjee_bas schreef:Myryana schreef:tasjee_bas: Je grootste fout was al om er mee te spelen, dat moet je juist niet doen (is niet goed voor je tanden ook en voor het gaatje van je piercing).
Waarschijnlijk is hierdoor dus je gaatje ook wat 'opgerekt' en dit gaat waarschijnlijk wel weer dicht als je met het spelen stopt.
Zou sowieso even terug naar je piercer gaan voor een korter staafje aangezien hij waarschijnlijk nu te lang is.
Ik ga deze week zowiezo weer heen
De zwelling is nog niet helemaal weg, dus als het helemaal weg is dan ga ik hem gelijk verwisselen.
Maar verder kan het geen kwaad?
En zal dit nog erger kunnen worden?
xDramaQueen schreef:ik deed dit met me labret, daardoor was me gaatje zo groot geworden gelukkig kon er toen een 1.6 in, maar deed het daarna niet meer want schrok wel.
Myryana schreef:Ik heb zelf die H2Ocean spray en Dr Piercing's aftercare swabs hier en het is erg handig in gebruik als je de piercings snel wilt schoonmaken.
Ik zag net trouwens dit.. echt mooi:
http://modblog.bmezine.com/2007/06/08/a ... -piercing/
Zijn MD's die toen de foto gemaakt was 3maanden oud waren.
xDramaQueen schreef:voor je tong kan ook niet groter, ik had geluk dat ik een 1,2 had anders had er ook een hele grote ingemoeten. maar zou wel eventjes oppassen, ik denk dat als je een korter staafje hebt t gelijk beter gaat.
xDramaQueen schreef:Myryana schreef:Ik heb zelf die H2Ocean spray en Dr Piercing's aftercare swabs hier en het is erg handig in gebruik als je de piercings snel wilt schoonmaken.
Ik zag net trouwens dit.. echt mooi:
http://modblog.bmezine.com/2007/06/08/a ... -piercing/
Zijn MD's die toen de foto gemaakt was 3maanden oud waren.
vind t echt gaaf, alleen heel heel jammer dat ze niet helemaal gelijk zijn aan elkaar, maareh, zou dit nou lekker slapen
Ketaki schreef:is dit geen gewenning dan.
ik bedoel, toen ik me navelpiercing nog net had, sliep ik ook niet gelijk op me buik, maar hoe langer ik die had, en ik eraan begon te wennen, maakte het mij niet meer uit