[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:50

Ik heb nooit zo'n last van mijn spirals eigenlijk. Ik blijf aanhanger van de glazen spirals. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:31

PERENBOOMPIE schreef:
Dat is nu juist wat je niet moet doen,steeds je piercing bewegen,daar krijg je ontstekingen van,je kunt het beste de easypiercing wasgel gebruiken als je onder de douche staat erop sprayen even wachten en afspoelen,daarna met een schone handdoek droogdeppen en er verder afblijven.Twee maal daags en je mag gewoon zwemmen met je navelpiercing en daarna die wasgel of de antibacterieele spray van easypiercing gebruiken,niks aan de hand.

Voor de tepelpiercing kun je een emla-pleister vragen en die een uur voordat je de piercing laat zetten erop plakken.Te verkrijgen bij de apotheek,en wij hebben hem zelf in de shop omdat we met de apotheek daar een overeenkomst meegesloten hebben en bevoegd zijn door de ggd deze te plaatsen aangezien omdat er bij ons een verpleegkundige rondloopt en daar bevoegd toe is.Ikzelf ben haar assistente en plak deze ook.

nee lekker laten vastroesten erin Huilen van het lachen

en al die sprays en goedjes wat een onzin, gewoon unicura zeep geen mikmak gebruiken, ik zou in iedergeval bij jou geen piercing laten zetten, en tjah "verdoving" voor een piercing hou ik heel wijs mn mond over, en omdat er een verpleegkunde rondloopt? je laat toch ook geen piercer een borstvergroting doen, verpleegkundes of piercers, ik weet wel wat ik kies.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:35

Ik gebruik zelf eerlijk gezegd ook geen sprays of ander spul.
Ik kan niet zeggen dat het slecht is, maar ik heb zelf aan unicura genoeg. En ik volg gewoon de raad van mijn eigen piercer op.
Heeft natuurlijk ook met vertrouwen en gewenning te maken. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:40

Ja ik kreeg toen van de v&d spray mee met blauw spul, per direct de prullenbak ingesmeten had toch nog unicura thuis Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:43

Nouja als ik van de V&D een of ander blauw spul zou krijgen, vermoed ik dat dat ook binnen no-time in de prullenbak zou liggen. Clown
Maar ik denk wel, als mijn piercer mij dit zou meegeven, dat ik het wel zou gebruiken. Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 18:55

Ik heb zelf die H2Ocean spray en Dr Piercing's aftercare swabs hier en het is erg handig in gebruik als je de piercings snel wilt schoonmaken.

Ik zag net trouwens dit.. echt mooi:
Afbeelding
http://modblog.bmezine.com/2007/06/08/a ... -piercing/
Zijn MD's die toen de foto gemaakt was 3maanden oud waren.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:00

Oe, dat is inderdaad wel mooi. Lachen
En toch blijf ik het corset het mooist vinden. Haha!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:01

Mooi. En erg duur Nagelbijten / Gniffelen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:02

tasjee_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:35

Hey

Ik heb even een vraagje
Ik heb sinds dinsdag mijn tongpiercing.
Vanaf het begin heb ik eigenlijk al een tik om er mee te gaan spelen.
Nu kan ik sinds zaterdag mijn tong ook weer uitsteken.
Dus nu zit ik de hele tijd met mijn piercing heen en weer te fruniken zodat eerst het bovenste balletje buiten me mond zit, en dan me onderste (snappen jullie hem nog?)
Nu is mij net opgevallen, dat als ik mijn tong uitsteek, dat mijn piercing aan de bovenkant van mijn tong naar voren gaat.
Hierdoor is het gat aan de bovenkant nu dus zo, dat als ik hem uitsteek dat hij dus in een spleet gaat, die voor het gepiercte gat zit.
Nou was mijn vraag of dit kwaad kon en of dit erger kan worden?
Ik heb er verder geen last van ofzo, ik vind het er alleen best apart uitzien.

even een foto:
(let niet op mijn tong, er zit aanslag op en heb net wat gegeten xD)

Afbeelding

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:54

xDramaQueen schreef:
PERENBOOMPIE schreef:
Dat is nu juist wat je niet moet doen,steeds je piercing bewegen,daar krijg je ontstekingen van,je kunt het beste de easypiercing wasgel gebruiken als je onder de douche staat erop sprayen even wachten en afspoelen,daarna met een schone handdoek droogdeppen en er verder afblijven.Twee maal daags en je mag gewoon zwemmen met je navelpiercing en daarna die wasgel of de antibacterieele spray van easypiercing gebruiken,niks aan de hand.

Voor de tepelpiercing kun je een emla-pleister vragen en die een uur voordat je de piercing laat zetten erop plakken.Te verkrijgen bij de apotheek,en wij hebben hem zelf in de shop omdat we met de apotheek daar een overeenkomst meegesloten hebben en bevoegd zijn door de ggd deze te plaatsen aangezien omdat er bij ons een verpleegkundige rondloopt en daar bevoegd toe is.Ikzelf ben haar assistente en plak deze ook.

nee lekker laten vastroesten erin Huilen van het lachen

en al die sprays en goedjes wat een onzin, gewoon unicura zeep geen mikmak gebruiken, ik zou in iedergeval bij jou geen piercing laten zetten, en tjah "verdoving" voor een piercing hou ik heel wijs mn mond over, en omdat er een verpleegkunde rondloopt? je laat toch ook geen piercer een borstvergroting doen, verpleegkundes of piercers, ik weet wel wat ik kies.

Als je niet weet waar je over praat,kun je beter je mond houden,de verdoving is geen prik maar een emla-pleister of verdovende zalf,misschien dat je je toch eens beter moet laten informeren vantevoren,maarja de meeste doen maar wat en zoals ik al eerder heb gezegd verbreden ze zich niet op hun vakgebied!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:57

Sjonge jonge perenboompje jij bent degene die moet lezen, kel zegt nergens dat het gaat om een verdovende prik!
Echt je irriteert me mateloos met deze onzin en over ''vakgebied'', ga dit soort praatjes dan maar op je werk houden ipv hier.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:58

tasjee_bas: Je grootste fout was al om er mee te spelen, dat moet je juist niet doen (is niet goed voor je tanden ook en voor het gaatje van je piercing).

Waarschijnlijk is hierdoor dus je gaatje ook wat 'opgerekt' en dit gaat waarschijnlijk wel weer dicht als je met het spelen stopt.

Zou sowieso even terug naar je piercer gaan voor een korter staafje aangezien hij waarschijnlijk nu te lang is.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:03

@ perenboompje: Omdat er bij jullie verpleegsters rondlopen zijn jullie dus 'goed' ?Want zo komt het op mij over namelijk.Ikzelf kies voor piercers die onder toezicht/controle staan van de GG&GD.
En de emla-pleisters of hoe je het ook schrijven mag, daar geloof ik niet in.Zoiets zorgt alleen maar voor meer zenuwen en stress.In mijn ogen wek je met dat soort dingen juist de impressie dat het erg pijnlijk is.Naar mijn mening ga je mensen juist meer onrust bezorgen.Nee geef mij maar gewoon dat eene prikje dat een seconde duurt...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:13

PERENBOOMPIE schreef:
Als je niet weet waar je over praat,kun je beter je mond houden,de verdoving is geen prik maar een emla-pleister of verdovende zalf,misschien dat je je toch eens beter moet laten informeren vantevoren,maarja de meeste doen maar wat en zoals ik al eerder heb gezegd verbreden ze zich niet op hun vakgebied!

waar zei ik dat t een prik was?
verdoving is stierenstront, of t nou een pleister is of niet, dus denk dat jij je mond moet houden zustertje Huilen van het lachen

tasjee_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:14

Myryana schreef:
tasjee_bas: Je grootste fout was al om er mee te spelen, dat moet je juist niet doen (is niet goed voor je tanden ook en voor het gaatje van je piercing).

Waarschijnlijk is hierdoor dus je gaatje ook wat 'opgerekt' en dit gaat waarschijnlijk wel weer dicht als je met het spelen stopt.

Zou sowieso even terug naar je piercer gaan voor een korter staafje aangezien hij waarschijnlijk nu te lang is.

Ik ga deze week zowiezo weer heen Lachen
De zwelling is nog niet helemaal weg, dus als het helemaal weg is dan ga ik hem gelijk verwisselen.

Maar verder kan het geen kwaad?
En zal dit nog erger kunnen worden?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:15

marlies85 schreef:
@ perenboompje: Omdat er bij jullie verpleegsters rondlopen zijn jullie dus 'goed' ?Want zo komt het op mij over namelijk.Ikzelf kies voor piercers die onder toezicht/controle staan van de GG&GD.
En de emla-pleisters of hoe je het ook schrijven mag, daar geloof ik niet in.Zoiets zorgt alleen maar voor meer zenuwen en stress.In mijn ogen wek je met dat soort dingen juist de impressie dat het erg pijnlijk is.Naar mijn mening ga je mensen juist meer onrust bezorgen.Nee geef mij maar gewoon dat eene prikje dat een seconde duurt...

zo'n pleister verdoofd alleen de bovenste huidlaag geloof ik ook nog, en een piercing gaat er dan ook echt dwars doorheen, kan zijn dat ze bij bodyMX werkt in die witte outfitjes, want ja dat zijn verpleegsters en die weten wat ze doen hoor! Huilen van het lachen
zoals ik al zei, een piercer doet toch ook geen borstvergroting, ik bedoel hou je gewoon bij je eigen vak Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:15

tasjee_bas schreef:
Myryana schreef:

Ik ga deze week zowiezo weer heen Lachen
De zwelling is nog niet helemaal weg, dus als het helemaal weg is dan ga ik hem gelijk verwisselen.

Maar verder kan het geen kwaad?
En zal dit nog erger kunnen worden?

ik deed dit met me labret, daardoor was me gaatje zo groot geworden gelukkig kon er toen een 1.6 in, maar deed het daarna niet meer want schrok wel.

tasjee_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:17

xDramaQueen schreef:
ik deed dit met me labret, daardoor was me gaatje zo groot geworden gelukkig kon er toen een 1.6 in, maar deed het daarna niet meer want schrok wel.

Ik wil dus eigenlijk liever geen dikker staafje in mijn tong hebben xD
Tis ook alleen de bovenkant die zijn maar wat opgerekt is, aan de onderkant is er niks aan de hand.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:18

voor je tong kan ook niet groter, ik had geluk dat ik een 1,2 had anders had er ook een hele grote ingemoeten. maar zou wel eventjes oppassen, ik denk dat als je een korter staafje hebt t gelijk beter gaat.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:19

Myryana schreef:
Ik heb zelf die H2Ocean spray en Dr Piercing's aftercare swabs hier en het is erg handig in gebruik als je de piercings snel wilt schoonmaken.

Afbeelding

vind t echt gaaf, alleen heel heel jammer dat ze niet helemaal gelijk zijn aan elkaar, maareh, zou dit nou lekker slapen *LOL*

tasjee_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:20

xDramaQueen schreef:
voor je tong kan ook niet groter, ik had geluk dat ik een 1,2 had anders had er ook een hele grote ingemoeten. maar zou wel eventjes oppassen, ik denk dat als je een korter staafje hebt t gelijk beter gaat.

dat hoop ik maar xD
het is namelijk best moeilijk om niks te doen met me tongpiercing Sigaar
Ik beweeg hem continu eigenlijk Vork

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:21

xDramaQueen schreef:
Myryana schreef:

Afbeelding

vind t echt gaaf, alleen heel heel jammer dat ze niet helemaal gelijk zijn aan elkaar, maareh, zou dit nou lekker slapen *LOL*

is dit geen gewenning dan.

ik bedoel, toen ik me navelpiercing nog net had, sliep ik ook niet gelijk op me buik, maar hoe langer ik die had, en ik eraan begon te wennen, maakte het mij niet meer uit Cool

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:22

ik ben bang dat als ik hem heb dat ik er ook mee zal klieren, maar een ijzer balletje lost dat probleem op, oeeeh als ik ijzer tegen me tanden krijg, krijg ik over mn hele lijf kippenvel (als ik op een vork oid bijt dus kan ook niet op piercings kluiven)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 22:23

Ketaki schreef:
is dit geen gewenning dan.

ik bedoel, toen ik me navelpiercing nog net had, sliep ik ook niet gelijk op me buik, maar hoe langer ik die had, en ik eraan begon te wennen, maakte het mij niet meer uit Cool

maar t zijn er zoveeeeel haha.
maar aan de ene kant denk ik ja maar als je er zoveel hebt, is t toch anders lijkt me, want met me 2 navelpiercings en tepel lig ik ook gewoon op me buik, maar voel t wel degelijk.