Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:09

Diamante schreef:
haha begrijp dat je niet meteen naar de HA rent...
niet scheren... miss dat je daar wel jeuk van krijgt???

ennuh.. voor een schimmel hoeft je geen seks te hebben Knipoog

Wat zouden dan veel mensen jeuk hebben Knipoog

Inderdaad eens lactacyt halen, en anders toch even naar de huisarts. Begrijp dat het spannend is hoor Lachen Maar geloof me, de huisarts ziet dat soort dingen vrijwel dagelijks Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:17

haha veel mensen? Leven niet meer in de oertijd ...

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:37

J ze bedoelt juist als je van scheren jeuk krijgt, iedereen jeuk heeft. dus net andersom Knipoog

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:44

Diamante schreef:
haha veel mensen? Leven niet meer in de oertijd ...

Als ze het over haar geslachtsdelen heeft, neem ik aan dat ze niet ahar liezen bedoeld... En ik ken toch echt maar weinig mensen die "alles" scheren Knipoog Heeft niets met de oertijd te maken... Veel mensen scheren wel hun bikinilijn, maar dat noem ik niet bepaald geslachtsdeel Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:46

naja goed dan hebben we daar andere ideeen over..
ik ken niemand die daar nog wat heeft , maja Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:48

Diamante schreef:
naja goed dan hebben we daar andere ideeen over..
ik ken niemand die daar nog wat heeft , maja Knipoog

ik deel je mening Bloos

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:08

Ga voor de grap eens naar de sauna Knipoog

edit: denk dat je oma (als je die nog hebt Knipoog ) daar vast nog wel wat heeft Clown

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:11

Laura24 schreef:
Ga voor de grap eens naar de sauna Knipoog

edit: denk dat je oma (als je die nog hebt Knipoog ) daar vast nog wel wat heeft Clown

Maar die komt uit de 'oertijd' ... als ik die nog had! Sigaar

(nou zal ik er over ophouden Clown )

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:16

Vooruit, moet toch het laatste woord hebben Clown
Ik zie iedere dag zo'n 25 mensen in hun blootje vanwege mijn werk, en daar ben ik zelfs nog nooit iemand tegengekomen die helemaal kaal is... Ok, daar zitten er ook een hoop bij uit de oertijd Knipoog maar ook genoeg van 30, 35... Soms zelfs jonger Knipoog En nee, die hebben geen jeuk Haha!

Goed, ook ik zal erover ophouden Haha! nu weer ontopic Knipoog

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:09

even on topic:
als je goedkoop je nagels wilt laten doen of je haar kun je naar een school(MBO) waar ze modellen nodig hebben is vaak stukken goedkoper.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 13:54

Dat scheren met talk/baby poeder werkt goed, maar ik heb alleen nog roode bultjes, maar dat zal wel komen omdat ik tegen de haar richting in heb geschoren (tja gewoonte hè)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:09

Doe ik ook altijd Knipoog Alleen dan moet ik ook nog eens ontzettend uitkijken voor ingegroeide haartjes, dus moet er echt op gaan letten dat ik de goede richting op scheer...

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 15:23

Er zijn echt nog heeeeeel veel mensen die zich daar niet scheren hoor Tong uitsteken Kijk maar eens naar de verloskundigenpraktijk ofzo Tong uitsteken Nou, al die vrouwen hebben beerrrgeen Tong uitsteken Haha..
Ik zou ook Lactacyd ofzo proberen, als dat niet helpt toch maar even naar de huisarts.. Scheve mond

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:57

SmeeJ schreef:
Hmm, wat helpt nu echt voor de vette huid?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik ben op m'n veertiende begonnen met Clerasil, daarna maskers, peeling, zinkzalf, het hele verhaal, en nu geëindigd met Dr. van der Hoog, maar nog steeds last van grote poriën en een vette huid.. Tong uitsteken

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:24

het ligt denk ik ook gewoon aan de huid en niet aan allemaal middeltjes die je erop smeert. Ik had ook een hele onzuivere huid, ben aan de dianepil gegaan en was meteen over, het zit dus echt van binnenuit met hormonen enz. Op dit moment gebruik ik al die middeltjes helemaal niet meer. Alleen maar 's ochtends dagcreme na het douchen. 's avonds haal ik er dus ook niks af (behalve als ik foundation en make-up gebruik dan een reinigingsmelk (vooral geen tonic)).

bultjes bij scheren? ik ben een groot fan van de sudocrem, verkrijgbaar bij de drogist bij de babyspulletjes.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:25

lovelucydan schreef:
even on topic:
als je goedkoop je nagels wilt laten doen of je haar kun je naar een school(MBO) waar ze modellen nodig hebben is vaak stukken goedkoper.

waar hebben ze die scholen dan?

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:25

Oh ik gebruik juist wel tonic, dacht dat reinigingsmelk je huid juist vet maakte.. Haha!

Ik ben ook aan een pil die goed schijnt te zijn voor je huid, maar ik merk daar niet echt verschil in..

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:26

welke pil heb je dan? want ik ga nu de yasmin uitproberen..

nouja, van die tonic is bij mij zo, wordt het alleen ruwer van en vetter..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:28

madeliefw schreef:
lovelucydan schreef:
even on topic:

waar hebben ze die scholen dan?

Volgens mij gewoon scholen waar ze uiterlijke verzorging doen .
Ik zit op een paardenhouderij school en daar hebben ze ook dierenopleiding en daar hebben ze soms ook honden nodig om te trimmen en dat doen ze dan ook gratis .

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 18:37

madeliefw schreef:
welke pil heb je dan? want ik ga nu de yasmin uitproberen..

nouja, van die tonic is bij mij zo, wordt het alleen ruwer van en vetter..

Die heb ik dus Haha!!

Ik heb nog een proefmonstertje met reinigingsmelk liggen, ga hem maar eens open maken dan, wie weet helpt het!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 19:30

bij ons op het zadkine doen ze nagels maar dat was aan het begin van het jaar iedereen heeft daar nu al een diploma voor als het goed is en word niet herhaalt. Heb het diploma namelijk daarvoor ook al
Een vetten huid met grove porien valt over het algemeen niet te veranderen je zal altijd een vette huid houden met grote porien wel kan je de verschijnselen omlaag brengen Lachen

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 20:57

En hoe dan Tong uitsteken?

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 23:05

heb al meerdere male gezegt, dat wij voor een vette huid biologische zeep gebruiken. Je zou ook een ph neutrale zeep kunnen nemen en daarmee een paar keer in de week je gezicht wassen. Natuurlijk is elke dag ook niet goed daar droogt je huid weer van uit. Daarna een watje met tonic lotion erover deze stopt het kalk proces van het water, waarvan de huid heel erg uitdroogt (trekkerige gevoel na het douche). Wij moeten dit bij elke behandeling met water gebruiken bij elk huidtype dus dit is zeker niet slecht.

heb even in mijn boek gekeken voor nog meer dingen. Hierbij staat een adstringerende lotion(heb alleen geen idee of je dit zomaar overal kan kopen). Dit heeft een samentrekkende werking. Ook een klei/poedermasker helpt erbij en een peeling. Lachen

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 00:40

Ik heb een wimperprobleem. Vork
Ik ben best tevreden met mijn wimpers, maar een vriendin van mij heeft echt volle wimpers, niet bepaald lang maar wel heel vol (en mooi Haha!). Ik vroeg dus of ze nep waren, maar nee hoor mevrouw heeft ze van haarzelf Bloos! Nouja ik wil ook mooiere wimpers. Tong uitsteken Die van mij zijn niet echt vol, er valt ook weleens wat uit als ik mascara afhaal met een watje (zo'n rond geval). Tong uitsteken Onderwimpers zegmaar precies hetzelfde, daar doe ik bijna nooit mascara op want dan zie je een paar ielige streepjes.

Hoe krijg je mooiere wimpers zonder met nepgebeuren en lijm te gaan kliederen? Ik smeer er wel elke nacht vaseline op.. Tong uitsteken

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 01:12

Ik heb ook een vraagje, ik kan er wel een topic voor starten maarja.. Misschien kan het hier ook wel Haha! .

Ik wil donderdag met me beste vriendin een lekker schoonheids avondje doen.
Wat raden jullie me aan? Clown

Het enige wat er bij mij opkwam was een maskertje..

Alvast bedankt ! Haha!