De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alex66

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:25

Kanelly schreef:
Nou, ik denk dat ik dan toch maar voor de roze Sedansa Diva ga Haha!

Alleen nu nog, welke sterkte? En welke smaak?
Op http://www.rookgezonder.nl kan je geen smaak kiezen, maar op http://www.sedansa.be wel...
Alex? Welke raad jij aan ( aangezien jij ook Sedansa rookt Clown )

Ik rook momenteel West ( rood ) en 1 tot 1,5 pakje per dag.

edit : Lama, ik heb al besteld Nagelbijten / Gniffelen Bloos! ( tja, that's me, als ik het wil MOET het ook echt meteen, anders doe ik het niet meer ) Maar heb de 11 mg. ampullen met Marlboro smaak erbij genomen...
Ik ben reuze benieuwd Ja

dat verbod zie ik nog niet zo snel komen Knipoog

wat smaken betreft gaat mijn voorkeur uit naar de turkish blend en de mallboro maar smaak is persoonlijk natuurlijk Clown

ik denk wel dat je met de 16mg of wel high van sedansa kan beginnen
op de site van rookgezonder kan je bij je bestelling de smaak doorgeven en de sterkte

roze hmm ik wilde voor de 2e voor zwart gaan maar roze is ook leuk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 00:02

Het verbod op de e-sigaret bedoel je Alex?

Hmm, toch wel 16 mg.? Nou ja, ik heb nu de 11 mg. besteld.. En als het goed is heb ik em morgen Go jij! Go jij! ( en nu maar hopen dat de postbode voor de middag komt, anders ben ik aan het werk Scheve mond )

Ja roze is enig vind ik Haha!

Ja Snoompje, het is idd veel geld. Maar gelukkig heb ik een vader en ( vooral ) moeder die mij heel graag aan de e-sigaret zien, ipv het normale peukie, dus wie weet willen ze me nog een beetje sponsoren Haha! ( had ze vandaag al even een sms gestuurd dat ik er 1 heb besteld, kreeg een smsje vol lof terug Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:44

Nou Snoompje, bestellen die hap Ja
Heb em vanmorgen binnen gekregen en echt, dat ding rookt als een tierelier! Haha!
Oké het even wennen, hij is vrij zwaar en langd, maar wel kek roze Clown
De smaak is ook prima, wederom wennen, maar absoluut niet vies ( en ik ben een zeikerd hoor met 'smaken' sigaretten )
Hij hijst ook goed, de 'rook' die eraf komt is ook prima, net echt Knipoog Haha!

Ik kan het je echt aanraden hoor, had niet verwacht dat zo'n dingetje zo chill zou zijn!

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:21

gefeliciteerd met je diva Haha!

wel de batterij de eerste keer minimaal 8uur opladen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:23

Kanelly: Kei vet, ga m dan inderdaad ook maar eens bestellen.
Zag trouwens dat de site .be was, dus ook een belgische producent?
Zo ja, levert dat geen problemen op met het betalen (heb namelijk geen creditcard).
Nogmaals bedankt voor de info Lachen

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:43

rookgezonder heeft ook de sedansa en dat is een nederlands bedrijf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:51

TnX Haha! Iemand nog aanraders voor smaakjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:14

Hmm Alex, wanneer is de batterij nou echt vol, als het lampje op de oplader rood of groen is?
Want ik lees 2 verschillende dingen
'Indien het indicator licht op het vooreinde van de sigaret flikkert, laadt dan de batterij op met de bijhorende oplader. Drie tot vier uur later is de batterij volldig opgeladen wanneer het indicator licht van groen op rood springt. Neem de batterij eruit en trek de stekker uit het stopcontact.''

'DE LADER IS OP GROEN, VOLLEDIG GELADEN???

De lader geeft als hij volledig is opgeladen weinig stroom. Daardoor is overladen niet mogelijk, maar het helpt de batterij goed op te laden, wanneer men minstens 5 uur op laadt. Langer is ook geen probleem. Ook wanneer de LED al enige tijd op groen staat.'

Mij lijkt groen het meest logisch, maar de batterij deed het gewoon Verward

edit: Snoompje, ik heb em ook via www.rookgezonder.nl besteld, maandagavond besteld+betaald ( nou ja, 's nachts was het Clown ) en vanmorgen dus al in huis!

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:26

als het lampje groen is is de batterij vol
nieuwe battrijen stop ik altijd 8uur in de lader
daarna gewoon tot het lampje groen is
als de batterij gaat knipperen is hij leeg tenzij je een v3 sedansa hebt die hebben weer een ander knipper gedrag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:42

Oké toch goed gegokt dus Nagelbijten / Gniffelen
Want ik deed de batterij erin en toen stond hij op rood. En ik dacht 'huh, rood was toch vol, volgens de gebruiksaanwijzing?'
Geprobeerd en hij deed het wel... Maar toch maar terug in lader en gaan werken en bij thuiskomst was hij wel groen Clown

Ja als de voorkant van je peukie gaat knipperen bedoel je, dat hij dan leeg is.

Ik kreeg trouwens ook nog 2 smaakjes meegeleverd, vanille en mint. Die mint lijkt me wel wat, maar om nou vanille te gaan roken ? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:04

Jongens het eerste verbod op de electische sigaret is al uitgeroepen inmiddels omdat ze van veraf niet te onderschijden zijn van een echte. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:15

* mist dubbel-liggen-van-het-lachen-smiley *

Nee, inderdaad ik rook altijd roze peuken met een groen lampie aan de voorkant ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:19

Kanelly zeg het maar niet te hard straks wordt je aangeslagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:20

Door wie of wat is het trouwens uitgeroepen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:26

Ik hoorde het net op de radio (journaal) ben dus meteen gaan zoeken naar een bron maar kan hem niet vinden jammergenoeg.
Mss morgen?

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:36

ik mag op mijn werk ook niet e-roken en ik heb een donker rode met een groen lampje Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:39

W'rom mag je op je werk niet electrisch roken wat is dat nou voor een onzin? Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 23:17

Ja, vind ik ook raar?
Kijk dat ik het niet zou mogen snap ik, ik werk met verstandelijk beperkten en wij moeten een soort van voorbeeldfunctie uitdragen.
( oké wij roken ook wel gewoon in de tuin hoor, maar mag eigenlijk niet in het zich van de jongens... )
Ik zal niet binnen gaan staan 'paffen' met mijn e-peukje, ik snap dat mijn leidinggevende dat niet zou waarderen en ik denk dat de ouders van onze cliënten er ook niet blij mee zullen zijn...

Maar als je gewoon op kantoor zit? Why not?
Ze zouden juist blij moeten zijn, je hoeft immers niet meer 'zo vaak' naar buiten voor je peukje.
Want dat is toch immers de veelgehoorde 'klacht' van de niet-rokers, dat de rokers zo vaak naar buiten moeten en dan hun niet rokende collega's opzadelen met al het werk Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:50

JA, ik heb mijn Sedansa Diva zojuist besteld!
Vind het erg spannend, blijft een hoop geld (ben een echte NL'er Tong uitsteken)
Hoop dat ik hem snel binnen heb Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:51

Goed zo Snoompje Haha!
Ben benieuwd wat je er van vind! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:59

Ja ik ook, ben er bijna zenuwwappig van en blij als n klein kind haha. Heb jou maar nage-aapt met smaakMarlboro Haha!
Ik laat jullie vanzelfsprekend meteen weten wat ik van mijn Sedansa vind, hoewel ik stiekem een beetje bang ben dat het tegen valt Bloos Komt goed denk ik zo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 01:22

Ik denk niet dat het je tegenvalt.
Ik heb de Supersmoker ooit eens geprobeerd en die vond ik echt vies en hij hijsde ( of hijste Verward Nagelbijten / Gniffelen ) ook helemaal niet goed.

Ik heb em besteld met in mijn achterhoofd 'als ik het nou echt niet lekker vind, heb ik er iig 1 als noodoplossing bij langdurige etentjes en concerten', want dan loop je niet 'even' naar buiten om te roken Lachen
Maar goed, hij bevalt dus echt goed.

Als is het op het bureau leggen van je peukie toch iets geks nu Clown Ik wil hem steeds in de asbak leggen ROFL

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:45

Citaat:
Super Smoker nu ook verboden in rechtszaal

Roken in de rechtbank in Groningen was al verboden, maar ook mensen met die hun verslaving met een nepsigaret te lijf gaan, komen er nu niet meer in. De rechtbank heeft ook de Super Smoker verboden binnen haar muren.

Het verbod is ingesteld om verwarring te voorkomen bij personeel en bezoekers. Bodes konden van een afstand geen onderscheid maken tussen een echte en de elektronische sigaret. Om discussies te voorkomen heeft de rechtbank daarom alle vormen van roken verboden, inclusief het roken van een Super Smoker. Bron: RTV Noord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:29

Wat een onzin zeg je heb toch een neus?? En daar zijn die verwoed antirookfans toch zo geobsedeerd door??

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:47

Chiqa schreef:
W'rom mag je op je werk niet electrisch roken wat is dat nou voor een onzin? Koe

ik zit op de bus en e-roken kan de verkeerde indruk geven aan de passagiers Clown