Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0Michelle0o

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:32

kan je niet een briefje schrijven voor gym (of misschien je moeder) en dan zeg je bijvoorbeeld dat je pijn aan je knie hebt ofzo..

mag je in de winter trouwens ook niet met lange mouwen gymen?

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:33

wat bedoel je met "alleen gym opnemen" lovelucky ??

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 22:55

Bij ons opschool mag je per periode, twaalf uren opnemen, d.w.z. dat je een briefje in mag leveren en zonder een reden op te hoeven geven, niet naar dat uur hoeft te komen.
Dat mag dan per periode max. 3 keer per vak (maar in totaal niet meer dan 12 uur) en max. 1 uur per dag.

Mrre, mag je helemaal niet met lange mouwen gymen?

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:01

nee dat mag helaas niet,gymkleren van school zijn verplicht Scheve mond

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:02

Ehh, ff denken......

Is toevallig niet één van je gymleraren vertrouwenspersoon?

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:11

anne_fury schreef:
nee dat mag helaas niet,gymkleren van school zijn verplicht Scheve mond

Wij hebben ook een T-shirt dat we per se aanmoeten met korte mouwen. Ik doe daar een T-shirt met lange mouwen onder, misschien een idee?

Kom hier nog wel, maar lees niet altijd alles omdat af en toe de drang te groot is...

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:14

mag niet Sigaar,ik ga er echt niet onderuitkomen

daarom ga ik ook spijbelen.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:19

Oh wat raar dat dat niet mag? Verward
Mijn mentor/vertrouwenspersoon had het volgende tegen mijn gymleraar gezegd: Nicky gymt met een t-shirt met lange mouwen aan. Toen is mijn gymleraar er niet op in gegaan (hij hoeft namelijk die informatie niet te weten). Heb er nooit problemen mee gehad, ook niet nu ik een andere gymleraar heb.

Hoe zit je rooster dan in elkaar? Kan je niet alleen weg blijven bij gym?

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:21

DAt van _Nicky lijkt me een strak plan. Als je alleen maar even tegen een vertrouwenspersoon, of je gymleraar zegt (met een ondertoon) dat je graag zou willen gymen met een t-shirt met lange mouwen en dat je anders niet wilt gymen, dat ze het dan wel begrijpen.

Hoef je volgens mij niet boos om te worden, die mensen zijn echt niet achterlijk.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:22

ja ik blijf ook alleen weg bij gym Knipoog

vriendin heeft briefje geschreven dat ik naar het ziekenhuis moest,en ik heb daar even mn moeders handtekening onder gezet Lachen dus,dan blijf ik gewoon fftjes 2 uurtjes weg,

ga ik wel even paardrijden ofzo Haha!

ik ga niet naar de vertouwenspersoon,die vertrouw ik niet Koe

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:26

Waarom niet als ik vragen mag? Lachen
Zijn er niet meer vertrouwenspersonen/counselors?

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:28

ik weiger gewoon daar heen te gaan,heb hun niks te vertellen,en ook al had ik dat wel,dat gaat hun gewoon niets aan,die snappen er toch niks van,zijn daar zeker voor opgeleid Clown
nee dankje,dan vertel ik zoiets toch liever aan een vriendin,

en bovendien ik heb volgende week al gesprek,dus hoe ik dat dan ga doen met gym zie ik dan wel weer Clown

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:29

sorry ik moet nu gaan slapen,weltrusten Haha!

jullie horen wel hoe het gegaan is met gym Knipoog

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:31

Succes morgen met gym enzo Lachen

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 10:46

okee,ik ben nu dus thuis ,en ik hoor eigenlijk op school te zitten Vork

ik ben dus aan het spijbelen Koe ooh,ik voel me zeer slecht Sigaar
vriendin van me heeft een briefje voor me geschreven en ik heb daar mn moeder handtekening maar opgezet(of iets wat erop leek),nou op school dan briefje ingeleverd en naar huis gefietst,en nou zit ik hier dus terwijl de rest lekker aan het gymen is..Tong uitsteken

iedereen denkt nou dus dat ik naar het ziekenhuis ben omdat ik schilose ofzo heb Rolleyes
echt,ik voel me superslecht omdat ik iedereen nou moet voorliegen Frusty . straks komen ze erachter,..en dan? ik hoor ze het al zeggen: ''leugenaar,leugenaar!'' ik hoop zo dat ze er niet achter komen :S
en ik verveel me ook nog es hier,en ik moet het 5de uur weer op school zijn,weet iemand hoe laat je dan op school moet zijn ? Clown (school begint om kwart over 8 en elk lessuur=50 min,en er is ook nog 1x pauze van 10 minuten.hoe laat moet je dat het vijfde uur weer op school zijn Clown ??
xx

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 12:23

Op school zouden ze niet snel zeggen als je spijbelt dat je een leugenaar bent, want zoveel mensen spijbelen, dat maakt je niet meteen een leugenaar hoor! Ik heb vroeger op school ook zoveel gespijbelt, en áls ik dan een briefje inleverde -wat ik meestal niet deed- dan stond er ook een smoesje in, maar dan zag niemand je als leugenaar hoor. Zelfs de leraren niet, die zien dat zo vaak. Als ze iedereen dan als leugenaar moeten zien, kunnen ze hun school wel sluiten! Knipoog.

Sterkte er verder mee. En laat je niet gek maken.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:58

krijg je dan geen problemen met de leerplichtambtenaar enzo Clown

bij ons is dat wel heel snel,iemand die ik ken had maar 2x gespijbelt ofso en kreeg gelijk de leerplicht ambtenaar op zn dak Clown

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 17:02

Ja tegenwoordig is dat wel zo, maar toen ik op de middelbare school zat, was dat nog niet en werd er niet streng (genoeg) opgelet.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:18

had jij even geluk Knipoog

btw,het spijbelen is volgens mij wel onopgemerkt gebleven,ik heb echt een k*ttklas ..Boos! dus die missen me toch niet Sigaar

*zucht* eindelijk weekend,zit ik weer het hele weekend achter de pc omdat ik verder niemand heb..Scheve mond o echt,ik haat dit leven..

waarom moets alles toen opeens veranderen?

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:53

Hoe bedoel je "Waarom moest alles toen opeens veranderen"?

Maarre, je hoeft je echt geen zorgen te maken dat mensen gelijk wantrouwig worden als je er een paar keer niet bent Lachen Daarvoor zijn de meesten veel te veel met zichzelf bezig

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:15

ow er is al zóóveeel verandert in mijn leven,ik houd het allemaal niet meer bij,gelukkig is het het laatste jaar vrij rustig Lachen

en wat bedoel jij met : ''daarvoor zijn de meesten te veel met zichzelf bezig'' ?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:21

Veel mensen letten alleen op hun vrienden, en op zichzelf .. En niet op mensen die voor hun niks betekenen Knipoog

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:26

Veranderingen horen nu eenmaal bij het leven. Ik ben twintig, en heb ook al zoveel veranderingen in mijn leven gehad, en dat begon al direct na mijn geboorte met een adoptie, nou daar begon het al. Elk mens maakt veranderingen mee in het leven, en dat heb je ook nodig, niet alles moet en hoort het zelfde te blijven.

Bepaalde veranderingen zijn zeker niet leuk, dat geef ik toe. Ik heb zelf zat veranderingen gehad in mijn leven, waar ik nu nog last van heb en die de rest van mijn leven beïnvloed hebben, maar als ik van élke mug een olifant zou maken dan zou ik nergens komen, en ik zeg niet dat jullie dat wel doen, want dat doen jullie vast niet, maar je moet wel blijven vechten, er is nu eenmaal niet altijd tijd om te treuren en jezelf zielig blijven vinden, zelfmedelijden is heus niet verkeerd, maar soms gaat het iets te ver, merk ik vaak. Sterk blijven is het enige wat we kunnen en proberen er iets van te maken!

Kop op meisjes, niet jezelf onderuit laten halen, niet jezelf gek laten maken door toedoen van een ander! Geloof in jezelf en geef jezelf nooit op, zeker niet door de dingen waar ándere mensen verantwoordelijk zijn. Ik geloof in jullie!!

* Edit - Even voor de duidelijkheid, ik vind jullie geen aanstellers of zielig of zo. Ik las het na en ik vatte het zelf niet zo leuk op, als ik me zou verplaatsen in een van jullie. Ik bedoel het goed, niet vervelend of zo. Ik probeer jullie juist dat extra beetje kracht te geven, zodat jullie sterk blijven, zodat jullie de hoop en de moed niet op willen/gaan geven.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:42

MelOdYs_Star schreef:
Veranderingen horen nu eenmaal bij het leven. Ik ben twintig, en heb ook al zoveel veranderingen in mijn leven gehad, en dat begon al direct na mijn geboorte met een adoptie, nou daar begon het al. Elk mens maakt veranderingen mee in het leven, en dat heb je ook nodig, niet alles moet en hoort het zelfde te blijven.

Bepaalde veranderingen zijn zeker niet leuk, dat geef ik toe. Ik heb zelf zat veranderingen gehad in mijn leven, waar ik nu nog last van heb en die de rest van mijn leven beïnvloed hebben, maar als ik van élke mug een olifant zou maken dan zou ik nergens komen, en ik zeg niet dat jullie dat wel doen, want dat doen jullie vast niet, maar je moet wel blijven vechten, er is nu eenmaal niet altijd tijd om te treuren en jezelf zielig blijven vinden, zelfmedelijden is heus niet verkeerd, maar soms gaat het iets te ver, merk ik vaak. Sterk blijven is het enige wat we kunnen en proberen er iets van te maken!

Kop op meisjes, niet jezelf onderuit laten halen, niet jezelf gek laten maken door toedoen van een ander! Geloof in jezelf en geef jezelf nooit op, zeker niet door de dingen waar ándere mensen verantwoordelijk zijn. Ik geloof in jullie!!

* Edit - Even voor de duidelijkheid, ik vind jullie geen aanstellers of zielig of zo. Ik las het na en ik vatte het zelf niet zo leuk op, als ik me zou verplaatsen in een van jullie. Ik bedoel het goed, niet vervelend of zo. Ik probeer jullie juist dat extra beetje kracht te geven, zodat jullie sterk blijven, zodat jullie de hoop en de moed niet op willen/gaan geven.

ik weet dat dingen vaak onverwachts kunnen veranderen,en dat dat niet altijd even leuk is,
vroeger bijvoorbeeld,(toen ik nog geen veranderingen ondergaan was zegmaar,)wilde ik juist altijd dat er verandering kwam in mijn ,vond ik toen,saaie leven,maar eigelijk had ik het harstikke goed,ik had veel vriendinnetjes speelde vaak buiten enz..dat is nu wel anders, maar je beseft pas wat je had,als je het kwijt bent.en dat realiseer ik me nu,ik denk vaak: wat had ik het vroeger eigelijk toch goed,maar vaak besefte ik dat toen nog niet,zoiets besef je later pas,als het minder gaat,ik weet nog wel dat ik zei toen ik 9 was ofzo: wat is mijn leven toch oersaai,ik wilde dat we een keer gingen verhuizen ofzo!,nou dat is gebeurd,en leuk vond/vind ik het niet,daarom probeer ik nu bij elk positief puntje in mijn leven te denken: wat is het leven toch goed, en dan probeer ik daar van te genieten.

maar soms zou ik juist willen dat wél alles hetzelfde was gebleven,maar tijden veranderen,het kan nooit meer zo worden als vroeger,dat kan niet meer want vroeger is geweets .aan de ene kant vind ik dat wel jammer,maar aan de andere kant kijk ik ook graag uit op dingen die komen gaan,en hoop ik dat dat vooral positieve punten zullen zijn,maar zoals ik vaak zeg; het leven is zo leuk als je het zelf maakt,je moet het zelf de goede richting in sturen.en niet opgeven.nooit opgeven.

ook bij mij hebben veranderingen uit het verleden nu nog steeds invloed op me,en denk ik er vaak over na,maar dat helpt niet,vroeger is geweest,en komt noooit meer terug.dus ik probeer wat van mijn leven te maken,want ik ben (meestal) wel dankbaar dat ik er mag zijn.

sorry voor de vaagheid,ik kan sommige dingen nogal slecht onder woorden brengen
en ook nog sorry voor het lange l*l verhaal Bloos

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:44

@melody: ik vind trouwens nog steeds dat jij de dingen heel goed verwoorden kunt! ,je kan wel zien dat je altijd goed nadenkt over wat je schrijft Lachen en je kan het ook nog op zo'n wijze manier brengen Haha! goed hoor! Lachen kan je mij dat ook niet eens leren Bloos ?