Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_fury schreef:nee dat mag helaas niet,gymkleren van school zijn verplicht
MelOdYs_Star schreef:Veranderingen horen nu eenmaal bij het leven. Ik ben twintig, en heb ook al zoveel veranderingen in mijn leven gehad, en dat begon al direct na mijn geboorte met een adoptie, nou daar begon het al. Elk mens maakt veranderingen mee in het leven, en dat heb je ook nodig, niet alles moet en hoort het zelfde te blijven.
Bepaalde veranderingen zijn zeker niet leuk, dat geef ik toe. Ik heb zelf zat veranderingen gehad in mijn leven, waar ik nu nog last van heb en die de rest van mijn leven beïnvloed hebben, maar als ik van élke mug een olifant zou maken dan zou ik nergens komen, en ik zeg niet dat jullie dat wel doen, want dat doen jullie vast niet, maar je moet wel blijven vechten, er is nu eenmaal niet altijd tijd om te treuren en jezelf zielig blijven vinden, zelfmedelijden is heus niet verkeerd, maar soms gaat het iets te ver, merk ik vaak. Sterk blijven is het enige wat we kunnen en proberen er iets van te maken!
Kop op meisjes, niet jezelf onderuit laten halen, niet jezelf gek laten maken door toedoen van een ander! Geloof in jezelf en geef jezelf nooit op, zeker niet door de dingen waar ándere mensen verantwoordelijk zijn. Ik geloof in jullie!!
* Edit - Even voor de duidelijkheid, ik vind jullie geen aanstellers of zielig of zo. Ik las het na en ik vatte het zelf niet zo leuk op, als ik me zou verplaatsen in een van jullie. Ik bedoel het goed, niet vervelend of zo. Ik probeer jullie juist dat extra beetje kracht te geven, zodat jullie sterk blijven, zodat jullie de hoop en de moed niet op willen/gaan geven.