Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mootjah schreef:ik zou m'n haar wat langer laten groeien als ik jou was.
Een stijltang kopen (als je die nog niet hebt). En een beetje vaseline tussen je handen wrijven en in je haar smeren. ik zou ook je pony lang laten groeien of met een klipje naar achter zetten o.i.d ..![]()
nu wordt je halve gezicht bedekt door je haar
Toushie schreef:waarom niet dressagelady?
Anthea schreef:Red_Savage schreef:Mijn haar is echt superdun. Het valt al mijn hele leven lang aan een stuk door uit. Een tijd geleden was het wel heel erg, en is in korte tijd mijn haar met de helft verminderd.
Ik doe slechte dingen met mijn haar. Ik verf het (knalrood of paars, van nature heb ik héél erg lichtblond, bah) En ik vlocht eerst af en toe dreads in mijn haren (dit doe ik niet meer, mijn haar is echt heel slecht) Ik hoe van opvallende kapsels. Maar nu heb ik het gewoon stijl tot op mijn schouders, en ik heb het al maanden niet meer geverfd (uitgroei dus) Ik durf het voorlopig niet te verven, ik wil echt niet kaal worden. (als ik mijn haar in een staartje bijeen pak, is de "diameter" ongeveer een halve centimeter)
Weet iemand verf die niet zo slecht is voor je haar? (in knalkleuren) Henna heb ik al geprobeerd, maar dat werkte niet op mijn haar.
Of weet iemand nog leuke kapsels?
Ik vond die dreads bij jou altijd zó vet.
Maar ik wist nieteens dat dat slecht is voor je haar?
Anyway.
Ik heb nu 3 kleuren tegelijk in m'n haar zitten; Zwart, soort paars en rood.
Ik wil het nu félblauw gaan verven, maar ik kan die kleur nergens in de winkel vinden.
En de kapper vind ik nou íets te duur.
Wie weet waar ik felblauwe verf kan kopen die langer blijft zitten dan een paar dagen?
nann_CCU schreef:Heeft iemand ervaring met 'matjes' in je haar?
Matjes met haar zegmaar.![]()
Mijn haar is zo dun, kan er bijna niks mee.. Dus zij de kapper misschien zou je een keertje matjes in je haar kunne doen.
Hoopte dat hier iemand er ervaring mee heb?