Nee ik was echt superbang. Ik zit nu op Aruba voor mijn stage en gisteren kreeg ik er weer zoveel pijn aan, ik kon niet eten en niet slapen van de pijn. Vanochtend wel gewoon op mijn werk verschenen, maar mijn baas zag al gelijk dat het niet goed ging met me. Ze hebben de tandarts gebeld en toen MOEST ik wel...
Helemaal in mijn eentje op een eiland helemaal aan de andere kant van Nederland.... Mijn god, ik zat helemaal te trillen op die stoel in de wachtkamer, maar uiteindelijk viel het echt zooooooooooooooo erg mee. Ik kreeg drie spuiten en daarna begon hij wat te duwen en te trekken en hij was er binnen een 2 minuten uit...
Haha ik heb me daar al die jaren zo druk om lopen maken
daarna was ik wel even heel erg misselijk en duizelig, maar ik zit nu lekker op de bank met mijn laptopje en wat pijnstillers en ik voel me eigenlijk best goed, ben nog wel misselijk en het is wel wat gevoelig, maar alles beter dan die vervelende kies die in mijn wang prikte...Haha dat wou ik ff kwijt, het valt allemaal heel erg mee gelukkig... over twee weken moet ik voor de andere, want die man zei dat ze er sowieso uitmoesten en dan heb ik liever dat deze tandarts het doet, want hij was zo vriendelijk en aardig. Nog meer mensen die de afgelopen weken eraan moesten geloven??

Als het te lang duurt zou ik wel even tandarts vragen, het kan nog zijn dat die verstandskies niet door kan komen en er dus idd een vervelende ontsteking zit denk ik
En ik heb totaal geen pijn gehad van de behandeling, en heb tot nu toe ook geen echte napijn trekken was om half 3 ongeveer), ja beetje drukkend gevoel maar geen echte pijn