Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusoi schreef:Ik heb een vraagje..
Ik had eerst de mycrogynon 30 maar omdat die nu vervangen is door ethinylestradiol/levonorgestrel (mond vol) heb ik een paar vraagjes..
Ik heb gisteren mijn laatste mycrogynon gehad, en ik was nog niet van plan een stopweek in te lassen omdat ik anders ongesteld ben op vakantie (ga zaterdag naar gran canaria).. Kan het kwaad dat ik nu gelijk met die nieuwe begin? En is 'ie dan ook wel veilig enzo ?
Ik heb 'm vandaag opgehaald bij de assistente, en ben het in mijn haast vergeten te vragen.. Maar ze zei er verder ook niks over dat er iets is veranderd, alleen dat er precies dezelfde stoffen inzitten als mycrogynon alleen die wordt niet meer vergoed en deze wel ofzo ? dus vandaar ..
Alvast bedankt
Beauty_yana0 schreef:Hebben jullie ook niet dat jullie telkens weer bang zijn om zwanger te zijn door de pil heen?
Als je al die verhalen leest, dat ze ondanks de pil goed te slikken zwanger zijn geworden.
En ook gewoon ongesteld telkens werden terwijl ze dan al maandan zwanger waren.
Krijg er toch een heel benauwd gevoel van, want kan tegenwoordig ook al niet meer blij zeggen: He, ben ongesteld dus niet zwanger
Debsey schreef:Beauty_yana0 schreef:Hebben jullie ook niet dat jullie telkens weer bang zijn om zwanger te zijn door de pil heen?
Als je al die verhalen leest, dat ze ondanks de pil goed te slikken zwanger zijn geworden.
En ook gewoon ongesteld telkens werden terwijl ze dan al maandan zwanger waren.
Krijg er toch een heel benauwd gevoel van, want kan tegenwoordig ook al niet meer blij zeggen: He, ben ongesteld dus niet zwanger
dit heb ik dus ook.....en vooral omdat die angst nu al 4x de waarheid is geworden
Heb nu 2 kleine lieve kotertjes rondlopen waarvan de jongste nu 8 weken is.
Ik wil van de week even weer naar de huisarts..nieuwe anticonceptie...maar ik vertrouw niets meer.
Ben bang dat er voor mij niets anders overblijft dan sterilisatie ofzo
tenzij iemand hier een andere oplossing weet
Debsey schreef:ach de pijn intresseerd me geen hol
heb wel ergere pijnen moeten doorstaan en heb best een extreem hoge pijngrens.
het gaat mij meer om de angst van het weer zwanger worden
Nextdomino schreef:@Roelke, slik je nog een pil of heb je andere vorm van anticonceptie?
Suusoi schreef:Ik heb een vraagje..
Ik had eerst de mycrogynon 30 maar omdat die nu vervangen is door ethinylestradiol/levonorgestrel (mond vol) heb ik een paar vraagjes..
Ik heb gisteren mijn laatste mycrogynon gehad, en ik was nog niet van plan een stopweek in te lassen omdat ik anders ongesteld ben op vakantie (ga zaterdag naar gran canaria).. Kan het kwaad dat ik nu gelijk met die nieuwe begin? En is 'ie dan ook wel veilig enzo ?
Ik heb 'm vandaag opgehaald bij de assistente, en ben het in mijn haast vergeten te vragen.. Maar ze zei er verder ook niks over dat er iets is veranderd, alleen dat er precies dezelfde stoffen inzitten als mycrogynon alleen die wordt niet meer vergoed en deze wel ofzo ? dus vandaar ..
Alvast bedankt
Emytje schreef:@ Annemijn: Welke pil gebruik jij dan?