Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliane schreef:Voor nuvaring moet je iig bij de apotheek zijn.
WendyK schreef:Eliane schreef:Voor nuvaring moet je iig bij de apotheek zijn.
En moet je dan ook eerst langs de huisarts? Ik moet ook maar eens vaart er achter zetten..... Ik ben er inmiddels wel uit dat ik de nuva-ring wil gaan proberen.
Bealy schreef:Respect voor elkaar hebben is belangrijk in het leven, maar ik denk dat je recept bedoelt.
Overigens is de MAP volgens mij wel zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek.
FlEuRXBoNnY schreef:rudi schreef:Hoi ik zit sinds kort aan de micro 30.. Maar ik heb sinds 2 dagen erge last van misselijkheid en nog veel ergere hoofdpijn! ik leef nu bijna op de paracetamol en voel me heel erg zwak! Is dat normaal? Mijn moeder kreeg van de pil zelfs migrane
ik was van de micro heel erg misselijk in het begin, alleen geen hoofdpijn
maar dat misselijk ging bij mij na een tijdje wel over.. dus misschien bij jou ook wel..
Twellogirl83 schreef:Ik slik al zo'n 6 jaar microgynon 30, en nooit klachten over gehad. Maar nu heb ik het laatste jaar ongeveer zo goed als nooit meer zin in seks. Heb gelezen dat dit door de pil kan komen, maar dan had ik dat in het begin toch ook moeten hebben, of niet? Ik zou willen overstappen op de Yasmin, omdat je daar (naar het schijnt) niet zoveel van aankomt, had ik namelijk met de micro 30 wel!
Cootjuh schreef:Dan is hij ook niet meer betrouwbaar!
Ik zou er gauw mee naar de huisarts gaan.
Suzanne F. schreef:
Eeh ja ik denk dat na 6 jaar dit een andere oorzaak heeft...![]()