Dus als ik dat moet geloven doet navelpiercing meer pijn. Ik heb zelf ook een navelpiercing, die deed totaal geen pijn. Maar tog heb ik nog steeds geen tongpiercing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anouk01 schreef:Tongpiercing is tog minst pijnlijk piercing? Dat hoor ik iig overal![]()
Dus als ik dat moet geloven doet navelpiercing meer pijn. Ik heb zelf ook een navelpiercing, die deed totaal geen pijn. Maar tog heb ik nog steeds geen tongpiercing
Gemma schreef:Tongpiercing kan bij iedereen
En het valt ECHT zo mee als dat iedereen zegt hoor!
Anna-Jelly schreef:Pellie jij bent kleinzerig
Fiej schreef:owja, nog een vraagis het trouwens bij iedereen mogelijk een tongpiercing? of zijn er mensen waarbij het niet kan?
en waarom dan niet... ik denk namelijk dat men tong te klein is![]()
Maaike schreef:wanneer heb je je piercing laten zetten dan?? Klinkt erg beroerd namelijkMeestal kan je wel buiten openingstijden bij je piercer terecht als je piercing bijv ontstoken is ofzo. Moet je even bellen
Sterkte ermee
Emio schreef:Aaah...eindelijk weer t centrale piercingtopic gevonden![]()
Ik heb, denk nu alweer een maand geleden, een gaatje laten schieten boven in m'n oor. Een vriendin van mij had t ook laten doen en die had er totaal geen last van.
Bij mij komen er steeds korstjes ofsow op en t doet nog steeds wel wat pijn als ik bijv. op mijn oor lig![]()
Iemand een idee wat ik daar aan kan doen??
Verow schreef:Emio schreef:Aaah...eindelijk weer t centrale piercingtopic gevonden![]()
Ik heb, denk nu alweer een maand geleden, een gaatje laten schieten boven in m'n oor. Een vriendin van mij had t ook laten doen en die had er totaal geen last van.
Bij mij komen er steeds korstjes ofsow op en t doet nog steeds wel wat pijn als ik bijv. op mijn oor lig![]()
Iemand een idee wat ik daar aan kan doen??
Ik denk gewoon goed blijven ontsmetten en als het blijft, naar een piercingwinkel gaan. Maar je hebt m dus laten schieten ipv piercen?
Elaine schreef:2. Een heleboel jongens die ik ken hebben ook een tongpierxing...volges my raak je dan egt id knoop![]()
!
Elaine schreef:Ik heb een navelpiercing en ben nu hard op weg naar een tongpiercing, maar daar zitten 2 nadelen aan:
1. ik heb een beugel..de komende 3 jaar en dat lijkt me serieus niet makkelijk
2. Een heleboel jongens die ik ken hebben ook een tongpierxing...volges my raak je dan egt id knoop![]()
Hahaha maar verderna mijn beugel gaatie er meteen in!
Monster schreef:
@ sannuh.. is die ngo steeds zo opgezwollen of niet??
bakkie schreef:ik vind het oorbellen....maar kweet ook niet precies wat het nu is
die kun je laten steken, maar ook laten schieten....
doet geen zeer hoor...ik heb er 2 zitten en tis zo gebeurd..
steken is troiuwens beter...dan heb je veel minder kans op een vleesbobbeltje aan de achterkant...
ik heb ze laten steken en bij mij zijn ze nog netjes aan de achetrkant...