Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Mijn wekelijkse update: week 5 zit erop, stand is nu -4.5 kilo en erg blij daarmee. Ik stond een keer een week stil maar we gaan nu toch verder gelukkig. Doe mijn best om water te drinken. Soms heb ik het een dag zwaar maar over het algemeen gaat het prima. Mijn maaltijden gaan eigenlijk standaard door de helft en ik snoep niks. En dat is geen afzien door dit medicijn gelukkig. Dus bijna op de helft. En dat na 5 weken. Ik verwacht wel dat het een keer stopt omdat ik niet sport, maar we zien het wel. Het streven is 10 kilo en ik kijk wel waar ik kom.
karrij schreef:Hier nog steeds in twijfel, 1 het kost best veel geld, maar waar ik het meest over twijfel is , als je je streef gewicht bereikt hebt, zijn jullie niet bang om in je oude patroon terug te vallen? Dat is toch wat je vaak hoort, dat als je eenmaal stopt je net zo snel weer aankomt en meer weegt dan daarvoor. En zijn jullie niet "bang" voor de gevolgen op langere termijn wat dit spul in je lichaam doet? Je kunt het toch niet de rest van je leven blijven spuiten? Ik ben geen wappie hoor , heb braaf al mijn corona prikjes opgehaald, maar ik twijfel hier toch ook over, jullie niet?