31 jaar en borstkanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-25 11:59

Manadeluca schreef:
Heel herkenbaar die bijwerkingen van Zometa, enkel de eerste keer kan je er ziek van zijn zeiden ze:...3 keer op rij, echt ziek, niet mijn bed uitkunnen, flauw vallen, gewoon 88 jaar of zo. En een lotgenoot weet er gewoonweg niets van. Ik ben anderhalve dag eigenlijk out - kan heel weinig. De dag erna heel veel ruis in mijn hoofd. Echt die Zometa en ik zijn een heel slechte combi. Heel veel beterschap, normaal knap je wel weer heel snel op.

Ja ze noemen het zo mooi 'je kunt wat griepachtigr verschijnselen krijgen'

Nou understatement :))

Oscar
Forumcoördinator

Re: 31 jaar en borstkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 12:14

Pffffff, dat klinkt best acceptabel, maar in de praktijk lijkt het toch anders te werken. Ik heb ook al gehoord dat sommige mensen er zo beroerd van zijn dat ze echt serieus ziek zijn.

De Docetaxel zou in principe zwaarder zijn dan TDM1, maar wat je zegt: laatste station voor mij. Ik wil er nog niet erg aan ;)

Ben je weleens veranderd van Antihistamine? Ik had eerst iets anders en nu Desloratadine. Daardoor ook minder klachten. Is misschien het overwegen waard?

jokari

Re: 31 jaar en borstkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 14:28

Ik gebruik Desloratadine, ben daar normaal heel goed mee geholpen. Gelukkig/helaas is mijn kattenoppasvakantie bijna voorbij en thuis zijn er geen katten.