Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Sorry, niet mijn bedoeling om mensen bezorgd te maken! Dacht dat ik wel een update geplaatst had, maar blijkbaar niet.
Er is nog niet zoveel veranderd.. Voel me nogsteeds beroerd. Maar, hopelijk is morgen het aankijken eindelijk afgelopen.. Afspraak was dat ik morgen 5 over half 3 terug zou komen als het dan nogsteeds niet beter gaat.
Dus verwacht dat m'n huisarts morgen dan eindelijk meer gaat doen dan aanraden om af te wachten..
Petpa schreef:Ik begrijp dit dus echt niet.
Als je dochter een "hoeveelheid" eet en drinkt op basis waarvan de gemiddelde mens inmiddels overleden zou zijn, dan zorg je er toch voor dat je op tijd bij de dokter bent?!?!?
genja schreef:Petpa schreef:Ik begrijp dit dus echt niet.
Als je dochter een "hoeveelheid" eet en drinkt op basis waarvan de gemiddelde mens inmiddels overleden zou zijn, dan zorg je er toch voor dat je op tijd bij de dokter bent?!?!?
Haar moeder heeft de laatste weken waarschijnlijk al meer uren verzuimd door het ziek zijn van ts dus snap dat ze gewoon moest werken en waarschijnlijk eerder is gegaan. Aan
File doe je weinig.
De huisarts had hier ook begrip voor kunnen tonen.
Ibbel schreef:Petpa schreef:Om in aannames verder te gaan...
De huisarts had waarschijnlijk een spoedgeval.
Ach hou toch op. TS is ook een spoedgeval. Dan zeg je: ga even zitten, we proppen je even tussen de huidige patient en de volgende in.