Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Ik ga mezelf nu in een leeuwenkuil gooien maar weet dat ik de berichten hier écht probeer te begrijpen en ik ga er mn best voor doen om van mijn vooroordeel af te komen.
Ik snap de vooroordelen!
Het voorbeeld van wel kunnen chasen, maar geen wasmand naar boven kunnen tillen.
Wel kunnen paardrijden, veulens fokken, fotoshoots doen, maar niet kunnen werken.
Wel kunnen knutselen, spullen op MP verkopen, naar stal kunnen, maar niet kunnen werken.
Of bijvoorbeeld op mijn werk.
Iemand heeft hulp in de huishoudelijke hulp ivm rugpijn, dit word door de gemeente allemaal bepaald.
Maar diegene gaat wel elk weekend golfen.
Eerlijk? Dit is een tekortkoming van mij! Mijn hoofd krijgt dit niet rechtgebreid.
Ik oordeel niet naar iemand, maar ik begrijp het vaak gewoon niet hoe dit dan in elkaar zit.
Interessant om daarom dit topic te lezen! Misschien zie ik het licht
Daihyo schreef:En ik merk dus dat ik bij alles denk: ja dat wéét ik, been there, done that.
Daar help ik mezelf ook niet mee
rien10 schreef:Dat ineens geen energie meer hebben, zou dat vettigheid kunnen zijn door iets? Bijvoorbeeld een bepaalde voeding. Of iets gedaan. Of een chemisch/schoonmaak/whatever middel waarmee je in aanraking bent geweest.
Of zoals bij Germie, op zondag avond. Daar zit toch echt een patroon in. Als je dat te pakken hebt, kan je er wellicht iets aan doen, de klachten verminderen.
Jolliegirl schreef:Ik ga mezelf nu in een leeuwenkuil gooien maar weet dat ik de berichten hier écht probeer te begrijpen en ik ga er mn best voor doen om van mijn vooroordeel af te komen.
Ik snap de vooroordelen!
Het voorbeeld van wel kunnen chasen, maar geen wasmand naar boven kunnen tillen.
Wel kunnen paardrijden, veulens fokken, fotoshoots doen, maar niet kunnen werken.
Wel kunnen knutselen, spullen op MP verkopen, naar stal kunnen, maar niet kunnen werken.
Of bijvoorbeeld op mijn werk.
Iemand heeft hulp in de huishoudelijke hulp ivm rugpijn, dit word door de gemeente allemaal bepaald.
Maar diegene gaat wel elk weekend golfen.
Eerlijk? Dit is een tekortkoming van mij! Mijn hoofd krijgt dit niet rechtgebreid.
Ik oordeel niet naar iemand, maar ik begrijp het vaak gewoon niet hoe dit dan in elkaar zit.
Interessant om daarom dit topic te lezen! Misschien zie ik het licht
Iris82 schreef:Mn knie is rechtsonder gevuld met vocht. Ik baal heel hard want ik zou vandaag met mn vriend naar SeaLife gaan.En daarnaast ben ik mega onrustig (hersenletsel dingetje
) en kan ik dus helemaal niet stil zitten met een been omhoog. Dus ik zit mezelf erg in de weg.
Telpeva schreef:Vraagje of suggestie voor de mensen met zenuwpijn, gaan jullie met felle pijnklachten ook zo goed op warmte van bijvoorbeeld verwarmde dekens? Merk je verschil tussen gewoon elektrische dekens en/of met infrarood? Bij mij hangt nu mijn Stoov kussentje weer aan de lader, zodra het weer straks omslaat naar regen dan ligt die alvast klaar voor gebruik. Voor mij is dat een van de weinige dingen wat pijnstillend werkt. Die heeft infrarood verwarming.
Iris82 schreef:Amitriptyline werkt toch pas na een paar weken op pijn?
DuoPenotti schreef:Maar het is hier net een knop.
Niet dat het langzaam leegloopt maar zo pats.
Lamp uit.
De andere kant op heb ik nooit.
DuoPenotti schreef:Hebben jullie soms ook dat de knop omgedraaid word?
Iris82 schreef:DuoPenotti schreef:Hebben jullie soms ook dat de knop omgedraaid word?
Da's echt een hersenletseldingetje. (Leuk woord voor galgje)
Altijd feest wanneer je in 1x uit gaat. Als je dan op een verjaardag bent en in 1x gaat het lichtje uit en weet je niet hoe snel je weg moet rennen. Mn vriend is daar heel goed in, die is sowieso een introvert dus geeft niet veel om verjaardagen. Maar als ik met mn moeder ben, die moet haar gesprek nog even afmaken en die nog even spreken en die ook echt nog heeeeeeel even.... En ondertussen begin ik te schuimbekken en gaat het licht uit. Pfffft.