Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Wat leuk Sall dat je dat doet.
Die steenmannetjes worden gebouwd en onderhouden door 1 persoon. Een tijd geleden hebben wat malloten ze allemaal kapot gemaakt. Echt zo stom! Nu is het bijna allemaal weer opgebouwd.
.
Supervixen schreef:Germie als ik jou was zou ik een goede hardlooptrainer contacten en die een schema op maat laten maken voor jou persoonlijk als je dan zo nodig verder wil en moet.
Zo kan hij/zij rekening houden met wat jouw lichaam aan kan, welke tempo's je aan kan en hoe je de afstand kunt uitbreiden.
Ik denk dat je daar veel meer aan hebt dan zo'n doorsnee schema van garmin.
Goof schreef:SV, ik heb helemaal over jouw post heen gekeken. Mooi daar, lekker gelopen.
Ik heb je proefverpakking tailwind vandaag gebruikt en hij beviel. Ik heb onderweg geen behoefte gehad aan gelletjes of een reep ofzo en heb de volledige 18km op de tailwind gelopen.
Bedankt nog.
Supervixen schreef:Wat leuk Sall dat je dat doet.
Die steenmannetjes worden gebouwd en onderhouden door 1 persoon. Een tijd geleden hebben wat malloten ze allemaal kapot gemaakt. Echt zo stom! Nu is het bijna allemaal weer opgebouwd.
Germie als ik jou was zou ik een goede hardlooptrainer contacten en die een schema op maat laten maken voor jou persoonlijk als je dan zo nodig verder wil en moet.
Zo kan hij/zij rekening houden met wat jouw lichaam aan kan, welke tempo's je aan kan en hoe je de afstand kunt uitbreiden.
Ik denk dat je daar veel meer aan hebt dan zo'n doorsnee schema van garmin.