Horsii ook nog weinig lijkt het! Benieuwd of je dan deze keer met 20 weken weer een buikje begint

Zira jij ook mooi! Draagt ook hoog lijkt het zo op de foto.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetgirl1 schreef:Ik ga wat minder aanwezig zijn. Merk dst ik niet echt lekker lig voor mn gevoel. K zal mee lezen maar zelf minder meer praten
Sannens schreef:Hier gaat mijn buik echt enorm hard ook. Ik had gister de eerste vreemde buikaanraker ook alweer.
Mijn baarmoeder raakt mijn navel al en dat op 17 weken… een tweede gaat zoveel sneller.
Ik wil ook graag de what’sapp link als het mag.
[ [url=m/AX4E1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier 16+6 pas.
J0anieke schreef:Sannens schreef:Hier gaat mijn buik echt enorm hard ook. Ik had gister de eerste vreemde buikaanraker ook alweer.
Mijn baarmoeder raakt mijn navel al en dat op 17 weken… een tweede gaat zoveel sneller.
Ik wil ook graag de what’sapp link als het mag.
[ [url=m/AX4E1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier 16+6 pas.
Ooh ik had denk ik vergelijkbaar met 16/17, maar mn buik was toen ook zoooo opgeblazen. Maar fijn om iets vergelijkbaars te zien!
Ik had ook dat m'n baarmoeder veel sneller veel hoger zat nu en ik voelde nu ook veel eerder beweging.
Inwonderland schreef:Als iedereen gaat appen, dan wil ik ook wel aansluiten.
Sweetgirl, ik weet niet waarom je het gevoel hebt niet lekker te liggen. Maar hopelijk gaat het verder goed met je en kom je gewoon in de lucht als je vragen hebt of je verhaal eens kwijt wilt.
Sweetgirl1 schreef:Inwonderland schreef:Als iedereen gaat appen, dan wil ik ook wel aansluiten.
Sweetgirl, ik weet niet waarom je het gevoel hebt niet lekker te liggen. Maar hopelijk gaat het verder goed met je en kom je gewoon in de lucht als je vragen hebt of je verhaal eens kwijt wilt.
Als ik vragen of iets heb lijkt toch of mensen het zien dus hou me maar even afzijdig