Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gruis schreef:De allerbeste wensen voor jullie!![]()
Ik hoop dit jaar van 67 terug naar 58 kilo te gaan. Voor mijn gevoel zou dit moeten kunnen lukken in een jaar, maar ik vind het errug moeilijk om me in te houden met snacken. Nou helpt het bij mij ook niet dat mijn partner echt een gruwelijke snacker is. En wij krijgen altijd veel bezoek, die we graag goed verzorgen, dus we hebben ook altijd snacks in huis. Daar moet ik nog een beetje een weg in vinden...
Winged schreef:Beste wensen allemaal! Dat jullie doelen allemaal mogen lukken
Ik heb even een boktbreak genomen tijdens de feestdagen(eetbreak is een ander verhaal
) Na de feestdagen ben ik wel wat zwaarder weer, maar is opzich ook niet heel vreemd. De taille en heupen zijn wél smaller geworden, dus ik maak mij er niet teveel zorgen om. Mijn doel is dit jaar een marathon te lopen (21 juni). Voor het blessurevrij blijven mag er daarom nog iets aan gewicht af. Komende tijd dus geen alcohol etc, en dat gaat ook al heel veel schelen.
Iemand begon over snaaidrang. Wat voor snaaidrang heb je voornamelijk? Ik mag van mijzelf 1 keer in de week een fitpiggy. Ja, is een calbommetje, maar ook 1 vol eiwitten en vezels. Het vult dus énorm. Ik deel hem soms door de helft. Dan heb ik 2x een halve fit piggy die ik gedurende de week op kan eten.
Yenni schreef:Ook ik ben weer begonnen! Het eten gaan goed, ik sport 2 -3 x per week maar het gewicht blijft staan.. wat echt super super vervelend is. Wel heb ik het idee dat de broek losser zit... hebben meer mensen hier last van? Of moet mijn lichaam nog wennen en dat het daarna het gewicht op eens afneemt?