Hier vandaag niet echt "gesport" maar wel een uur gewandeld met de hond in het bos en daarna nog een uur een rondje geskeelerd!
Morgen waarschijnlijk weer een keertje klimmen ga nu voor de 2e keer alleen heb er zin in maar heb dan altijd wel een stuk meer spanning
@Rawr, wil nu eigenlijk eigen klimschoentjes aan gaan schaffen maar niet gelijk de extreem dure maar gewoon betaalbare goede. Is er een paar die jij aan raad om voor te gaan kijken?
Die ik had gekocht hebben ze nu niet in het assortiment zo te zien maar die waren ook maar iets van €60 en hebben het bijna een jaar volgehouden. Alle schoenen slijten snel als de wanden ruw zijn, vooral als je veel met je voeten langs de wanden glijdt voor balans.
.
ook last van hooikoorts/verkoudheid. En een algemeen blegh laat mij maar in bed liggen gevoel. Moet eerlijk bekennen, is deels ook wel mentaal. Weet niet waar ik last van heb
en men gaat er eerste paar maanden best hard doorheen dus je kunt gewoon voor die goedkope van Decathlon gaan inderdaad. En maat is ook vooral kwestie van passen, ik heb gedurende mijn klimcarriere van alles tussen 41,5 en 44,5 gehad bij normale schoenmaat 43/44 dus ja. Ze moeten tegen je tenen aan zitten maar niet veel strakker dan dat, de rest komt vanzelf wel.
dus ja. Volg je gevoel
Hoe ging het?