Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:Voorzichtig gefeliciteerd!
Hier geen PCOS want dan moet je echt symptomen hebben, maar wel PCO dus wel de typische druiventrossen op m’n eierstokken, maar wel gewoon regelmatige cyclus ed. Dus dan mogen ze het officieel geen pcos noemen
Wij hebben wel al besloten om niet all the way de medische molen in te gaan, want super blij met ons meisje dus dan blijft het er evt gewoon bij 1
xLeoniee schreef:Ik lees al een poos mee in jullie topic maar nu toch een vraagje,
4 weken geleden heb ik mijn spiraal eruit laten halen maar nog steeds geen menstruatie. Doordat ik met mijn spiraal helemaal niet menstrueerde weet ik dus niet hoe mijn cyclus loopt. Ik heb op internet gelezen dat die vrij snel op gang komt na het verwijderen. Hebben jullie daar ervaringen mee?
Gnome schreef:Barbabientje schreef:Voorzichtig gefeliciteerd!
Hier geen PCOS want dan moet je echt symptomen hebben, maar wel PCO dus wel de typische druiventrossen op m’n eierstokken, maar wel gewoon regelmatige cyclus ed. Dus dan mogen ze het officieel geen pcos noemen
Wij hebben wel al besloten om niet all the way de medische molen in te gaan, want super blij met ons meisje dus dan blijft het er evt gewoon bij 1
Thanks beide!
Spannend! Was het bij jullie eerste ook moeilijk of ben je daarna pas achter je PCO gekomen? Kan me goed voorstellen dat je niet zo ver gaat. Lijkt me ontzettend heftig.
Gimme_Joy schreef:Ik wil iedereen hier die een moeilijk traject heeft met dit bericht even een hart onder de riem steken. Wat is het toch oneerlijk verdeeld af en toe![]()
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje, gelijk poging 1 was het raak. Tegelijkertijd dat wij daar achter kwamen, hoorde mijn schoonzus en zwager dat poging 2 ivf mislukt was. We moesten het ze vertellen en ik heb zitten huilen als een baby. Ik gun het jullie zo!
Ik hoop dat het voor iedereen lukt, verlies vooral tijd het traject niet jezelf en elkaar uit het oog