Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escada schreef:Ik zit erover te denken om de borstvoeding overdag te gaan wisselen voor KV. Ik wil dan alleen sochtends en savonds nog BV geven dat ik overdag wat meer rust heb of eventueel afkolf voor de vriezer. Is dat een mogelijkheid? En hoe bouw je dat af?
VogeltjeM schreef:Hoi allemaal, voor mij gaat het hele avontuur binnenkort weer beginnen met kindje nr 2... de vorige keer stopte mijn productie helaas na ongeveer 4 maanden (ondanks powerkolven etc), waarschijnlijk door bepaalde lichamelijke complicaties van mezelf. Ik hoop het deze keer langer te kunnen doen, wil mijn lijf daar ook zo goed mogelijk ondersteunen. Dus ik vraag mij af: wat eten en drinken jullie zoal op een dag als jullie borstvoeding geven? Dus wat zijn jullie dagmenu's? En gebruiken jullie nog bepaalde supplementen?
Citaat:Aangezien dit zo een gevoelig thema is, kan je nooit voor beide groepen goed doen en het is vanop een scherm niet altijd goed inschatbaar wie bij welke groep hoort en er wordt door vermoeidheid/hormonen/context wel is heen en weer gewisseld tussen de groepen.
_Nelleke_ schreef:Borstvoedingsthee raden ze tegenwoordig af.