Wij hebben een huis bezichtigd en daarna even snel voor een hambuger langs de Mac gegaan. M'n buik is compleet over de zeik nu dus dat doe ik ook nooit meer.
Mando
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-21 19:29
Gefeliciteerd Smallheal.
Dat is vervelend inge, dan zie je dat je buik dat ook niet meer gewend is.
Lekker paaseitjes ik heb er wel een paar op afgelopen 2 weken. Stuk of 6 totaal dus viel mee.
Gezellig Laura klinkt leuk.
Nee hier niets geks. Vent gaat klussen 2 dagen.
Ik vroeg wat wil je eten maar hij vond brood prima morgen.
Ik kijk wel even houden het maar makkelijk. Morgenochtend maar even boodschappen doen had vandaag geen moed meer ik had het zoooooo koud.
silby
Geplaatst: 02-04-21 19:37
Oeh ja Inge dat merken wij ook wel met ongezonde dingen idd dat de darmen dat niet zo fijn vinden of gelijk misselijk van die ellende...
Wij eten: Zaterdag - Amerikaanse Hamburg - top boek Zondag - Pulled pork - top boek Maandag - Beef Shanghai - top boek
En ik wilde in het weekend een sauzijse broodje maken ook met recept van PG
horsii
Geplaatst: 02-04-21 19:38
Gefeliciteerd smallheal
Mooie boeken houder.
Hoe was het huis Inge? Balen van jr buik.
Hier niets aan pasen. Morgen werken en zondag hele dag de hort op. Pup van m'n zus halen twee uur enkele reis, paarden doen.. Maandag denk ook niets geks met eten. Op het werk vandaag overal gebak en chocolade. Alleen een heel klein chocolaatje op. Trots. 5,5 km hardgelopen na het werk en nog 2,75 km gewandeld. Nu bijna eten, pita kipburger van pg. Het weekend nog vis pakketje en ik dacht kip Siam.
Moska
Geplaatst: 02-04-21 19:40
Hier gaan we morgenavond de bbq aansteken, maar verder niks bijzonders. Alhoewel ik wel heel graag het sticky cinnamon plukbrood wil proeven van de Jumbo. En natuurlijk nog wat uit de boeken proberen.
Ik kan blijkbaar geen chocolade smelten, dus ze zien er zo uit nu. Zal vast smaken ( en ik heb geen 20 blokjes )
Hier de double cheese lasagna. Wel gehakt erdoor gedaan, vega lasagna vind ik niet lekker. En wat extra kaas, groente en bladen. Eten we er twee x van.
horsii
Geplaatst: 03-04-21 18:54
Ik had een bladerdeegpakketje met kabeljauw. Jummie Vriendlief had lasagna wat nog over was.
De double cheese ziet er ook lekker uit.
Laatst bijgewerkt door horsii op 03-04-21 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Mando
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-21 19:02
Leuk inge, waar heb je gekeken? Mag per pb hoor.
Ik vandaag mezelf best netjes gehouden. Okay... beschuit met muisjes op stal. Ipv bal Gehakt met groenten en aardappelpuree heb ik er even een kleine hamburger van gemaakt was even iets makkelijker dan koken. Vent was pas 18.15 thuis.
Ik heb vandaag geshopt. 6 leuke T-shirt, ja ja een jurkje.. nouja lange blouse en 2 nieuwe broeken. Ik had maat 40 weg laten hangen van een heel leuk broekje. Ben uiteindelijk met maat 36 thuis gekomen. Staat zo leuk.
Zo dan, maatje 36. Ik zit gewoon in 38 nog steeds. Leuke broek.
Ik heb gesnoept met een paaseitje met hazelnoot vulling en een cola zero. Moet kunnen. Op werk weer al het lekkers gelaten.
Kinke
Geplaatst: 03-04-21 19:06
tjonge, wat ziet dat er allemaal lekker uit...kwijl kwijl Wij hadden zoete aardappelpuree, prei en kiprollade. Prei uit eigen tuin, dat is het eerste wat we uit onze eigen groentetuin hebben gegeten Mando...maat 36??!!! Wauw!!! Diepe diepe buiging
zo'n 10 jaar geleden was ik prachtig qua figuur (ben erg grof gebouwd). Ik had toen maat 40 en volgens de BMI berekening nog steeds flink te zwaar. Echt bizar vond ik dat. Overigens heb ik om dat te bereiken echt moeten bikkelen (dieet en zeker 5x per week sporten). Niet vol te houden dus
silby
Geplaatst: 03-04-21 19:48
BMI is ook wel een achterhaald iets hoor zeker als je flink sport kun je je niet aan een BMI meten, spieren wegen nou eenmaal zwaarder dan vet.
Mijn BMI is ook te hoog terwijl ik maatje 38 heb..
Gnome
Geplaatst: 03-04-21 19:52
Wat een heerlijke foto's en super leuke broek!! Echt top. Ik heb nog steeds maatje 38 qua broek maar de rest gewoon een S. 36 zit te strak op m'n bot haha.