4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 09:27

Laura82 schreef:
__Sannne schreef:
Ik mis de harde kern van dit topic, de groep die al jaren mee gaat. Wat een drama hier nu.

Veel meepraten is niet aan mij besteed, meeleesposts hou ik 2 dagen vol. :') Lees wel, zoals ik al sinds deel 1 doe, braaf mee. Afvallen gaat, zoaos verwacht, een stuk beter en makkelijker nu ik samenwoon met mijn vriend. Amper ongezonde oliebol in huis en mijn vriend kijkt goed mee met wat ik eet. Niet meer dagenlang "stiekem" patat, kfc en pizza naar binnen werken. Eindelijk weer een normaal ritme en fatsoenlijke maaltijden. Afvallen gaat nu als vanzelf. Whoopwhoop.

Volgens mij is een heel deel dat hier nu op reageert juist de harde kern. Ikzelf en een aantal anderen die ik voorbij heb zien komen, praten hier iig al jaren mee.

Bij mij ging het afvallen juist stukken slechter toen ik samen ging wonen, veel te veel gezellige momenten met wijn en lekkere hapjes, etentjes etc :+ wel super fijn dat t zo goed gaat!

Haha ja oke, daar heb je een punt.

Scheelt voor mij dat mijn vriend ook bezig is met afvallen. Hapjes komen er nu niet in. Etentjes gaat ook niet op het moment haha.

m9ara

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:08

@Fading, Je bananenbrood ziet er heerlijk uit zeg! Het lijkt me overigens een mooie middenweg om alleen foto's te plaatsen van wat meer 'bijzondere' dingen, zoals dit, om elkaar te inspireren.
Je gaat echt lekker qua kcal joh! Nog gelukt om een paaseitje te nemen gisteren? :)

@_mjwb, Super fijn dat het afvallen en hardlopen zo goed gaat! Ik zal het recept van de zalmlasagne zo even uittypen en naar je pb-en, ik vond hem in ieder geval geslaagd!

@_sannne, Fijn dat je met samenwonen een fijn ritme hebt kunnen vinden en het afvallen je nu weinig moeite meer kost! Ik merk ook dat het voor mij makkelijker is nu ik samenwoon. Bij mijn ouders was altijd veel ongezond eten in huis en dan voer je toch een constante strijd met jezelf of je het wel of niet pakt.

@Yonker, vervelend van de buikpijn zeg, weer wat opgeknapt?

@Aigth, We houden de huizenmarkt al een tijdje in de gaten, maar we zijn niet super actief op zoek. Op zich zitten we prima, maar hebben nu een appartement en willen graag een huis met een tuin.
Goed dat je je weer meer gemotiveerd voelt! Dat is belangrijker dan strikt je kcal te halen, dat komt dan vanzelf wel weer.

De salade van ananas, pulled chicken en kwark die ik gisteren als lunch zou eten was op een of andere manier heel vies geworden na bewaren. Geen idee hoe het kan, maar ik moest even improviseren om het te vervangen. Het werd 1 volkoren boterham met 2 eieren, kastanjechampignons, spinazie en tomaat. Helaas daardoor wat lager in eiwitten.

Vandaag weer lekker wat buikspieroefeningen doen :D Verder ziet mijn dag qua eten er zo uit:
O: 2 havermout-banaan-pecan-whey (pannen)koekjes met 100gr magere kwark
T: Een stukje van 't slimme appeltaartje met 100gr magere kwark, 100gr ananas
L: 1 volkoren boterham met 1 ei en 200gr optimel vanille
T: 200 gr Melkunie protein pudding salted caramel
D: Risotto met rode ui, rucola en gorgonzola
T: Smart protein drink
Totaal: 1639 kcal (126 gr eiwit)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 11:58

Maanlicht schreef:
Wat goed _mjwb! Jij zet echt veel stappen. Ik haal de helft nog niet eens, haha. Maar met Crossfit verbrand ik gelukkig ook genoeg.

@gribaldi: Op dit moment is het enige doel waar ik naartoe werk mezelf door deze periode slepen zonder al te veel aan te komen en mijn spieren behouden. Daarna zie ik wel verder.

@Sanne: Wat fijn dat het zo goed gaat nu je samenwoont! Kan een hele goede stok achter de deur zijn inderdaad.

@Kim: Ik wilde er juist niet al te veel over delen, maar nu heb ik spijt dat ik het überhaupt heb genoemd. Als mensen er over doorvragen wil ik daar ook een duidelijk antwoord op geven. En ik heb volgens mij juist ook aangegeven dat ik niet wil dat men dit "zomaar" gaat proberen en dat daar veel planning bij komt kijken. Je ontbijtkoek klinkt super lekker! Geen idee hoe je dat maakt eigenlijk, nooit over nagedacht, haha.

Maar je weet dat spieren voeding nodig hebben, dat vasten maakt het er niet beter op. Vrouwen maken al weinig spiermassa/opbouw aan en zeker door te vasten is dat niet echt een meerwaarde.
Dat je daar wel rekening mee houdt.

Kim hoe gaat het verder met je? Zelfgemaakte ontbijtkoek klinkt goed!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 12:32

Hmmm, raar dat je salade zo vies is geworden na bewaren m9ara. Wat vind je van die protein pudding van Melkunie? Ik had gister de chocolade variant en die vond ik niet zo lekker. Die van Ehrmann vind ik lekkerder. Heb van Melkunie die Salted Caramel ook nog staan maar nog niet geprobeerd. Je risotto klinkt heerlijk! Ik ben gek op gorgonzola.

@gribaldi: Ik stuur je even een pb, omdat ik het er verder in het topic niet meer over wil hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 13:59

m9ara schreef:
@Fading, Je bananenbrood ziet er heerlijk uit zeg! Het lijkt me overigens een mooie middenweg om alleen foto's te plaatsen van wat meer 'bijzondere' dingen, zoals dit, om elkaar te inspireren.
Je gaat echt lekker qua kcal joh! Nog gelukt om een paaseitje te nemen gisteren? :)

@_mjwb, Super fijn dat het afvallen en hardlopen zo goed gaat! Ik zal het recept van de zalmlasagne zo even uittypen en naar je pb-en, ik vond hem in ieder geval geslaagd!

@_sannne, Fijn dat je met samenwonen een fijn ritme hebt kunnen vinden en het afvallen je nu weinig moeite meer kost! Ik merk ook dat het voor mij makkelijker is nu ik samenwoon. Bij mijn ouders was altijd veel ongezond eten in huis en dan voer je toch een constante strijd met jezelf of je het wel of niet pakt.

@Yonker, vervelend van de buikpijn zeg, weer wat opgeknapt?

@Aigth, We houden de huizenmarkt al een tijdje in de gaten, maar we zijn niet super actief op zoek. Op zich zitten we prima, maar hebben nu een appartement en willen graag een huis met een tuin.
Goed dat je je weer meer gemotiveerd voelt! Dat is belangrijker dan strikt je kcal te halen, dat komt dan vanzelf wel weer.

De salade van ananas, pulled chicken en kwark die ik gisteren als lunch zou eten was op een of andere manier heel vies geworden na bewaren. Geen idee hoe het kan, maar ik moest even improviseren om het te vervangen. Het werd 1 volkoren boterham met 2 eieren, kastanjechampignons, spinazie en tomaat. Helaas daardoor wat lager in eiwitten.

Vandaag weer lekker wat buikspieroefeningen doen :D Verder ziet mijn dag qua eten er zo uit:
O: 2 havermout-banaan-pecan-whey (pannen)koekjes met 100gr magere kwark
T: Een stukje van 't slimme appeltaartje met 100gr magere kwark, 100gr ananas
L: 1 volkoren boterham met 1 ei en 200gr optimel vanille
T: 200 gr Melkunie protein pudding salted caramel
D: Risotto met rode ui, rucola en gorgonzola
T: Smart protein drink
Totaal: 1639 kcal (126 gr eiwit)

Yep, had er 33 over gisteren, dat is te overzien haha!

Lekker lijstje weer! Hoe is je boek? Nog wat gebakken?

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 15:45

@Maanlicht, ik vind ze beide wel lekker! Nu moet ik wel zeggen dat ik me kan voorstellen dat de structuur niet voor iedereen fantastisch is. De salted caramel vind ik denk ik wat lekkerder, maar wel erg machtig/wat te zoet, dus na 1 bekertje heb ik meeer dan voldoende. De chocolade at weer wat makkelijker weg.
Ik kan van Ehrmann alleen grand dessertjes vinden, maar deze zijn een stuk hoger in kcal/lager in eiwitten. Of bedoel jij wat anders?

@Fading, 33 kcal is te verwaarlozen haha, goed bezig joh! Even moeilijk, maar uiteindelijk kom je er wel en wordt het normaal :D
Nee ik heb tot nu toe alleen het slimme appeltaartje gebakken. Dat komt vooral omdat ik het in mijn eentje op moet eten, dus dat gaat niet zo snel :') Ik heb al wel alle ingrediënten in huis voor de 'joe cake me nuts' (of zoiets dergelijks), dus die ga ik dit weekend bakken, ondanks dat ik nog over heb van het appeltaartje! Ik ben super benieuwd :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 16:47

Sanne, wat fijn dat het zo goed gaat nu je samenwoont!

Maanlicht, oké begrijpelijk. Voor als je het een keer wil maken: http://gezondlevenvanjacoline.blogspot. ... tkoek.html. Ik maak het overigens met volkorenmeel omdat ik geen roggemeel kon vinden.

Fading, heerlijk lijstje! Je gaat echt goed qua kcal! *\o/* En die 33 zijn zeker te verwaarlozen hoor.

Yonker, hmm, klinkt niet fijn. Weet je hoe het komt? Hopelijk ben je weer wat opgeknapt.

mjwb, superfijn dat het hardlopen en afvallen zo goed gaat!

Aight, goed dat je je wat meer gemotiveerd voelt!

Gribaldi, het gaat wel oké. Gelukkig ben ik helemaal gezond, dus dat is heel fijn. Mentaal gaat het soms iets minder, ik zit heel veel op mijn kamer aan school en stage te worden dus soms mis ik wel wat frisse lucht. Nu wel bezig met lesjes en uitlegfilmpjes voor leerlingen te maken (ik loop stage op mavo) en dat vind ik heel leuk dus dat geeft wel meer energie. Wel een hele domme actie gedaan waardoor ik vrij veel stress heb, maar goed dat is mijn eigen schuld :') Dus het kan beter, maar naar omstandigheden goed. Lief dat je het vraagt!

m9ara, raar dat je salade zo vies was geworden zeg. Lekker lijstje!

Gisteren 's middags mijn paardje weer gereden. Die zijn we nu wat aan het opbouwen vanwege haar blessure en ze doet het echt super.
O: havermout met yoghurt en bloemenhoning. (211)
T: roggebrood met kaas. (104)
L: drie speltboterhammen met smeerkaas en Philadelphia, cup a soup kip en aardbeien. (300)
T: appel, peer en mandarijntje. (145)
A: aardappel, erwtjes, wortels, draadjesvlees en jus. (467)
T: suikervrije ontbijtkoek. (117)
B: 6000 stappen, 30 minuten rugoefeningen, 120 minuten paarden verzorgen, 25 minuten paardrijden, stap en 15 minuten draven.
Totaal kcal: 1343.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 19:56

Mijn lijstje van vandaag

O: brinta met amandelmelk (141)
S: Banaan havermout brood (132)
L: Tosti met kaas en een eierkoek (584)
T: Stukjes brownie en paaseitje (116)
A: Kip cordon bleu / spinazie / aardappelschijfjes / chilisaus (660)
T: Speculaas kwark met cruesli (400)
S: Toastjes met walnootkaas <3 <3 (320)

Totaal: 2.354 284 te veel
11.500 stappen

Ruim er over heen dus, maar voor een keer is dat voor mij een overwinning. Ik had zoveel zin in kaas <3

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 08:07

@Kimmie, fijn dat je je paard weer mag opbouwen! Met je paard bezig zijn is toch ook een fijne manier om je hoofd leeg te maken!
Hoe tel jij je kcal precies? Jouw lijstjes zouden bij mij altijd wat hoger in kcal uitkomen dan bij jou. Bijv. de drie stukjes fruit op 195kcal. Ik moet zeggen dat ik soms klakkeloos op mn app vertrouw, dus misschien heb jij een andere manier waar ik weer wat van bijleer? :D

@Fading, wauw ik kan me voorstellen dat het een overwinning is voor je! Super goed! Walnootkaas vind ik ook altijd mega lekker.

Ik was vanochtend 1,2kg lichter op de weegschaal, dat was eigenlijk niet de bedoeling.. Ik heb deze week wel wat lager in kcal gezeten, maar ook minder gesport. Nu zal het gelukkig ook geen 1,2kg vet zijn, maar vooral een gekke schommeling oid.

Ik vind het op zich niet erg, want ik heb vanavond een filmavondje met mijn moeder en zusje met wat lekkere hapjes en morgen willen mijn vriend en ik tapas bestellen bij ons favo restaurant :Y) Heb ik dus weer wat speling!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 11:38

m9ara, dat is zeker waar inderdaad! Ik vul mijn kcal inderdaad ook in in een app. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al een tijd bezig ben met gezond eten en afvallen (ik geloof 2015 :x ) dus ik weet ondertussen wel hoeveel alles wat ik eet zo ongeveer weegt. Die stukjes fruit heb ik wel uit mijn hoofd bij elkaar opgeteld hoor, maar een appel is 58 kcal, een peer 52 en een mandarijntje 35, dan kom je samen uit op 145, dus vandaar. Maar hoe kom jij uit op 195 kcal?

Fading, wauw, goede overwinning hoor!

Gisteren braaf de wekker om 8 uur gezet, zodat ik met meer planning aan de dag kon beginnen. Toen ik wakker werd heb ik heel snel de wekker uitgezet en ben ik weer verder gaan slapen :')
O: havermout met yoghurt en bloemenhoning. (211)
L: kibbeling met ravigottesaus en tartaarsaus, een boterham met Philadelphia, roggebrood met kaas, een volkoren beschuit met halvarine en hagelslag (oeps) en cup a soup kip. (763)
T: appel, peer en mandarijntje. (145)
A: witte bonen, aardappel, draadjesvlees, jus en snijboontjes. (567)
T: suikervrije ontbijtkoek. (117)
B: 1000 stappen :')
Totaal kcal: 1803.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:42

Volgens mij kijk je verkeerd Kim. Bij mij staat er dat appels per 100 gram 59 kcal bevatten. Een gemiddelde appel is 72 calorieën volgens mijn app. Peer klopt wel. Een klein mandarijntje bevat 37 calorieën, een middelgrote 45.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:43

Mara - Dan compenseert het mooi met vanavond. Veel plezier!!

Fading - Yesss super goed!

Kimmie - Groot gelijk heb je haha, als ik dat kon doen had ik het ook gedaan. Je lijstje ziet er lekker uit!

Lijst van gisteren:
M - eiwit koffie smoothie met een protein bite
A - “kapsalon” en een gehaktbal
T - bananenbrood met Griekse yoghurt

4,5 km in 28 min hardgelopen en gewandeld, zat ruim over de 20.000 stappen

Vandaag even niet hardlopen want ik heb last van mijn knie. Ik heb daarnet wel les gehad met mijn paard en dat ging goed maar ik moest wel even door de pijn heenzetten. Dus dan maar even een rustdag, dat is ook niet zo erg. Wel jammer want hardlopen is echt een van mijn favoriete momenten geworden!
Even offtopic maar wij gaan zo een keuken shoppen en ik ben heel benieuwd! Helemaal alleen zonder andere mensen, het zal wel een beetje vreemd zijn.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:26

@Kimmie, ah okee duidelijk! Ik zat met de peer verkeerd zie ik nu, daar rekende ik altijd 82 voor. Appel is bij mij zoals maanlicht zegt ook 72 en een mandarijn 45. Het verschil wordt met aanpassen van de peer wel verwaarloosbaar!

@_mjwb, Oei vervelend van je knie. Inderdaad slim om even rust te houden voordat je zo direct met een zwaardere blessure zit.
Succes met het keuken shoppen, super leuk! :D Zoek je iets specifieks of ga je er blanco in?

Ik krijg mijn hongergevoel niet goed weg vandaag, waarschijnlijk omdat ik vanochtend al heb gesport. Ik wil me wel aan mijn voorgenomen lijstje houden, zodat ik voor vanavond wat kcal spaar:
O: 30gr havermout met 50gr kersen, 1 blokje 99% chocolade, 5gr lijnzaad en 20gr whey crispy
T: Body & fit pro bar, kleine snelle jelle zero & 100gr ananas
L: 450gr melkunie protein + 20gr whey crispy
D: Italiaanse bonenschotel met een halve ciabattina
T: Snacks bij filmavondje (er zijn o.a. chocola, M&M's, chips en stokbroodjes carpaccio ingekocht, dus proberen hier een beetje gedoseerd van te snoepen haha)
Totaal t/m diner: 1385 kcal

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:15

Wat een heerlijke lijstjes _mjwb en m9ara!
Ik ben gek op filmavondjes. Doe ze nu maar in m’n eentje haha. Vanavond wordt het Harry Potter. Door het vasten heb ik meer dan genoeg calorieën over dus het wordt pizza vanavond en een klein beetje Ben&Jerry’s Netflix & Chill’d (met pindakaas ijs, brownie stukjes en zoute pretzel swirl) <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 07:16

Weer een kilo afgevallen, en de komende dagen krijg ik waarschijnlijk geen hap door mijn keel.... Pfffff

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 15:34

Maanlicht, oh oeps. Weet ik dat voortaan, dat een appel ietsje meer is. Ik pakte eigenlijk altijd gewoon 100 gram, omdat je natuurlijk het klokhuis niet opeet, daarom heeft wegen niet heel veel nut daarbij. Wij hebben altijd kleine mandarijntjes, dus dat komt goed.

Mara, je compenseert goed! Heerlijk lijstje!

Mjwb, ai, vervelend van je knie! Mooi lijstje!

Hoe komt het Fading?

Gisteren een nette dag gehad.
O: havermout met yoghurt en bleomenhoning. (211)
L: drie speltboterhammen met Philadelphia, cup a soup tomaat en mandarijntje. (320)
T: roggebrood met kaas. (104)
T: appel. (72)
A: rijsttafel. (1000)
B: 3000 stappen, 60 minuten paarden verzorgen, 20 minuten paardrijden, stap en 20 minuten draven.
Totaal kcal: 1707.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 16:11

Je hebt PB..

Lijstje van vandaag:

O: Bross yoghurtje
L: 2 boterhammen met kaas
A: Ik eet buiten de deur dus nog geen idee

10.000 stappen

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 17:16

Mara - Mijn moeder had een heel specifiek plaatje in haar hoofd maar het apparatuur en de kleuren wist ze nog niet maar die hebben we nu ook. Het wordt een hele aparte unieke, dure, luxe keuken. Ik ben blij dat mijn ouders het betalen _O- We gaan van de week nog bij twee keukenboeren kijken maar ik denk wel dat dit hem wordt. En het is pas voor oktober want we moeten eerst het huis opknappen voordat de keuken geplaatst kan worden haha
Hoe was je filmavond? :D

Maanlicht - Heeeel lekker! Was het ook lekker? En hoe ver ben je gekomen met HP? :D

Fading - Echt balen! Dikke knuf :(:)

Kimmie - Wat een lekker lijstje! Rijsttafel <3 Wat heb je allemaal genomen?

Mijn lijstje van gisteren:
M - twee boterhammen met een plak oude kaas verdeeld met een beetje honingmosterd en een boterham met vitello tonnato
A - patatje stoofvlees
T - bananenbrood met Griekse yoghurt

Het was weer patat geworden doordat we geen tijd hadden om zoete aardappel klaar te maken voor bij het vlees. We gingen om half 2 naar het keukenbedrijf en liepen pas om kwart voor 6 naar buiten. Als we ook nog boodschappen hadden gehaald dan was ons vlees er letterlijk niet meer geweest, die stond al heel de dag te pruttelen in de pan :')

De afgelopen dagen waren zo druk kwa werk, school en alles moeten doen waardoor ik geen moment rust heb gehad. Ik kwam vanmiddag terug van mijn werk en ben na het douchen gelijk mijn bed in gedoken. Dus vandaag is er nog geen eten op mijn lijstje. Na het avondeten ga ik even een rondje hardlopen (als mijn knie niet te erg protesteert)!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:04

Lijst van vandaag:
A - spaghetti met sla
T - eiwit koffie smoothie en een protein bite

Ik heb echt heerlijk gelopen! De eerste keer aan een stuk door gelopen zonder te wandelen 4.62 km met een snelheid van 9.6 km/h in 28 min. Ik ga vaker ‘s avonds. Lekker rustig en heerlijk met de ondergaande zon!

Uitzondering voor mezelf: eiwit smoothie mag nu ook na 8 uur.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:26

_mjwb schreef:
Lijst van vandaag:
A - spaghetti met sla
T - eiwit koffie smoothie en een protein bite

Ik heb echt heerlijk gelopen! De eerste keer aan een stuk door gelopen zonder te wandelen 4.62 km met een snelheid van 9.6 km/h in 28 min. Ik ga vaker ‘s avonds. Lekker rustig en heerlijk met de ondergaande zon!

Uitzondering voor mezelf: eiwit smoothie mag nu ook na 8 uur.

Is dit serieus alles wat je eet??
Hoeveel kcal zijn dat?? Sorry maar dit vind ik geen lijstjes om te delen op bokt :) ivm jonge meiden meelezers etc.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:27

Yonker schreef:
_mjwb schreef:

Is dit serieus alles wat je eet??
Hoeveel kcal zijn dat?? Sorry maar dit vind ik geen lijstjes om te delen op bokt :) ivm jonge meiden meelezers etc.

Heb je toevallig mijn bericht daarboven ook gelezen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:30

Ja maar dat veranderd niks aan het karige lijstje?

Er is altijd al veel discussie geweest over dit soort karige lijstjes, toen is eruit gekomen dat het gewoon niet op bokt thuis hoort. Prima als je het wil eten maar delen lijkt me niet op zn plek ;)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:35

Tsja ik krijg niet in drie uur tijd 1800 kcal naar binnen gestopt, misschien kan jij dat maar ik niet. En ik kan niet eten als ik lig te slapen. Maar goed, als je alleen maar op alles commentaar kan hebben dan zal ik helemaal niks meer posten. Mijn lijstjes zijn altijd goed in kcal, alleen vandaag wat minder want zoals ik al zei: als ik slaap dan kan ik niet eten.

Beetje jammer dat dit topic van leuk en elkaar aanmoedigen (ook op de mindere dagen) naar alleen maar commentaar is gegaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:39

Als je geen kritische noot kan hebben dat moet je idd niks posten :)
Je hebt last van je knie maar gaat wel hardlopen. Je hebt gewerkt en kwam vanmiddag thuis en dan eet je niet op je werk? Ik weet niet wat voor werk je doet? Je hebt toch pauze om te eten?

Sorry maar ik vind het gewoon onverstandig wat je doet, en dat moet je lekker zelf weten maar ik zie liever deze lijstjes niet op bokt. In het verleden is al baker gebleken dat dit jonge meiden beïnvloed met kans op een eetstoornis. Dus

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 21:46

Dat moet ik toch zelf weten dat ik ga hardlopen? En toevallig ging het hardlopen lekker en heb ik geen last meer van mijn knie. Iedereen kan een keer last hebben toch?

Wij hebben geen pauze op ons werk ivm corona dus we werken aan een stuk door. Ik werk op stal. Sowieso eet ik alleen tussen 12 en 8 dus eten meenemen naar mijn werk is nutteloos want normaal zijn we voor 10 uur klaar. Daarna rij ik mijn eigen paard, ga ik naar huis en eet ik netjes wat om 12 uur. Vandaag was ik zo moe dat ik mijn bed in gekropen ben. Maar bij deze; ik zal mijn lijstjes niet meer plaatsen. Aangezien het volgens jou jonge meiden beïnvloedt. Dus