Laura82 schreef:__Sannne schreef:Ik mis de harde kern van dit topic, de groep die al jaren mee gaat. Wat een drama hier nu.
Veel meepraten is niet aan mij besteed, meeleesposts hou ik 2 dagen vol.Lees wel, zoals ik al sinds deel 1 doe, braaf mee. Afvallen gaat, zoaos verwacht, een stuk beter en makkelijker nu ik samenwoon met mijn vriend. Amper ongezonde oliebol in huis en mijn vriend kijkt goed mee met wat ik eet. Niet meer dagenlang "stiekem" patat, kfc en pizza naar binnen werken. Eindelijk weer een normaal ritme en fatsoenlijke maaltijden. Afvallen gaat nu als vanzelf. Whoopwhoop.
Volgens mij is een heel deel dat hier nu op reageert juist de harde kern. Ikzelf en een aantal anderen die ik voorbij heb zien komen, praten hier iig al jaren mee.
Bij mij ging het afvallen juist stukken slechter toen ik samen ging wonen, veel te veel gezellige momenten met wijn en lekkere hapjes, etentjes etcwel super fijn dat t zo goed gaat!
Haha ja oke, daar heb je een punt.
Scheelt voor mij dat mijn vriend ook bezig is met afvallen. Hapjes komen er nu niet in. Etentjes gaat ook niet op het moment haha.