Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Binnenkant van mijn arm en elleboog (gelijkaardig vel) is nu na drie weken gelijkaardig. Ik ben 100% zeker dat dat over 3 a 4 weken weg is.
Mijn artiest rekent 6 weken voor de complete genezing. Na een week zijn hier de korsten er geheel af. Maar dan is ie nog niet helemaal genezen.

borstnoot schreef:Ik was met mijn vriend mee en niet van plan iets te zetten (wel ideeën voor óóit). Hij was te vroeg klaar en ja toen gebeurde dit:
[ [url=m/wvYfts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste! Het bit van m’n paard.
Ohja, afspraak voor de volgende staat al gepland, haha.

Ir1ne schreef:Ayasha schreef:Binnenkant van mijn arm en elleboog (gelijkaardig vel) is nu na drie weken gelijkaardig. Ik ben 100% zeker dat dat over 3 a 4 weken weg is.
Mijn artiest rekent 6 weken voor de complete genezing. Na een week zijn hier de korsten er geheel af. Maar dan is ie nog niet helemaal genezen.
Dat zei ze ook tegen mij... dus +1
ik moet na een week tot max tien dagen de max van ‘s morgens en ‘s avonds aan houden omdat mijn huid anders niet blij wordt van de zalf (soort ‘zweertjes’... bobbeltjes maar het zijn geen echte zweertjes.) maar dat is mijn huid natuurlijk. Weet niet wat de jouwe kan hebben. 
ScarOfWars schreef:Vandaag bij Robin (apprentice van Josephine van Clair Obscura) geweest!
We hadden in eerste instantie 3 sessies gepland, maar de derde wordt de bijwerk afspraak.
We hebben namelijk 2 sessies in 1 dag gedaan, haha. 6 uur gezeten en hij is zó gaaf!
[ [url=m/GO4uI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HclOwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hutcherson schreef:ScarOfWars schreef:Vandaag bij Robin (apprentice van Josephine van Clair Obscura) geweest!
We hadden in eerste instantie 3 sessies gepland, maar de derde wordt de bijwerk afspraak.
We hebben namelijk 2 sessies in 1 dag gedaan, haha. 6 uur gezeten en hij is zó gaaf!
[ [url=m/GO4uI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HclOwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal hierachter!
borstnoot schreef:Ik was met mijn vriend mee en niet van plan iets te zetten (wel ideeën voor óóit). Hij was te vroeg klaar en ja toen gebeurde dit:
[ [url=m/wvYfts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste! Het bit van m’n paard.
Ohja, afspraak voor de volgende staat al gepland, haha.

Lau schreef:MuSLi schreef:Ik heb vandaag de geboorte van m'n zoontje vast laten leggen. Echt superblij mee![]()
[ [url=m/VPgkPS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nice je bent bij gio geweest hij is echt heel goed.
borstnoot schreef:Dankjewel! Hij is gezet door Kaja van Ink United (Helmond) en de volgende wordt een schoppen vrouw kaart. Zal ik tegen die tijd ook een foto van plaatsen.

Druif_01 schreef:Nee, ik zou het ook niet meer willen. Ik zou dan kiezen voor een andere tattoo met een soortgelijke betekenis als waarom ik in eerste instantie die schoppen vrouw zou laten zetten.