Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Binnenkant van mijn arm en elleboog (gelijkaardig vel) is nu na drie weken gelijkaardig. Ik ben 100% zeker dat dat over 3 a 4 weken weg is.
Mijn artiest rekent 6 weken voor de complete genezing. Na een week zijn hier de korsten er geheel af. Maar dan is ie nog niet helemaal genezen.
borstnoot schreef:Ik was met mijn vriend mee en niet van plan iets te zetten (wel ideeën voor óóit). Hij was te vroeg klaar en ja toen gebeurde dit:
[ [url=m/wvYfts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste! Het bit van m’n paard.
Ohja, afspraak voor de volgende staat al gepland, haha.
Ir1ne schreef:Ayasha schreef:Binnenkant van mijn arm en elleboog (gelijkaardig vel) is nu na drie weken gelijkaardig. Ik ben 100% zeker dat dat over 3 a 4 weken weg is.
Mijn artiest rekent 6 weken voor de complete genezing. Na een week zijn hier de korsten er geheel af. Maar dan is ie nog niet helemaal genezen.
Dat zei ze ook tegen mij... dus +1
ScarOfWars schreef:Vandaag bij Robin (apprentice van Josephine van Clair Obscura) geweest!
We hadden in eerste instantie 3 sessies gepland, maar de derde wordt de bijwerk afspraak.
We hebben namelijk 2 sessies in 1 dag gedaan, haha. 6 uur gezeten en hij is zó gaaf!
[ [url=m/GO4uI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HclOwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hutcherson schreef:ScarOfWars schreef:Vandaag bij Robin (apprentice van Josephine van Clair Obscura) geweest!
We hadden in eerste instantie 3 sessies gepland, maar de derde wordt de bijwerk afspraak.
We hebben namelijk 2 sessies in 1 dag gedaan, haha. 6 uur gezeten en hij is zó gaaf!
[ [url=m/GO4uI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HclOwE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal hierachter!
borstnoot schreef:Ik was met mijn vriend mee en niet van plan iets te zetten (wel ideeën voor óóit). Hij was te vroeg klaar en ja toen gebeurde dit:
[ [url=m/wvYfts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste! Het bit van m’n paard.
Ohja, afspraak voor de volgende staat al gepland, haha.
Lau schreef:MuSLi schreef:Ik heb vandaag de geboorte van m'n zoontje vast laten leggen. Echt superblij mee![]()
[ [url=m/VPgkPS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nice je bent bij gio geweest hij is echt heel goed.
borstnoot schreef:Dankjewel! Hij is gezet door Kaja van Ink United (Helmond) en de volgende wordt een schoppen vrouw kaart. Zal ik tegen die tijd ook een foto van plaatsen.
Druif_01 schreef:Nee, ik zou het ook niet meer willen. Ik zou dan kiezen voor een andere tattoo met een soortgelijke betekenis als waarom ik in eerste instantie die schoppen vrouw zou laten zetten.