[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:11

Ik vind het wel origineel! Tof idee.

Waar heb je die laten zetten?

GeneralFlynn

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 21:09

Mooi bit! :j

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 21:34

Ayasha schreef:
Binnenkant van mijn arm en elleboog (gelijkaardig vel) is nu na drie weken gelijkaardig. Ik ben 100% zeker dat dat over 3 a 4 weken weg is. :)
Mijn artiest rekent 6 weken voor de complete genezing. Na een week zijn hier de korsten er geheel af. Maar dan is ie nog niet helemaal genezen. :)

Dat zei ze ook tegen mij... dus +1 ;)
borstnoot schreef:
Ik was met mijn vriend mee en niet van plan iets te zetten (wel ideeën voor óóit). Hij was te vroeg klaar en ja toen gebeurde dit:

[ [url=m/wvYfts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn eerste! Het bit van m’n paard. :)

Ohja, afspraak voor de volgende staat al gepland, haha.

Haha wat leuk! Mooi gezet! Wat wordt de volgende?

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 21:47

Dankjewel! Hij is gezet door Kaja van Ink United (Helmond) en de volgende wordt een schoppen vrouw kaart. Zal ik tegen die tijd ook een foto van plaatsen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 22:13

Vandaag bij Robin (apprentice van Josephine van Clair Obscura) geweest!
We hadden in eerste instantie 3 sessies gepland, maar de derde wordt de bijwerk afspraak.
We hebben namelijk 2 sessies in 1 dag gedaan, haha. 6 uur gezeten en hij is zó gaaf!

Afbeelding
Afbeelding

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 22:17

@borstnoot; mooi +:)+ Al zou ik hem persoonlijk niet laten zetten maar het gaat er natuurlijk om dat jij er blij mee bent :j ik vind hem wel mooi strak gezet.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:12

borstnoot schreef:
Ik was met mijn vriend mee en niet van plan iets te zetten (wel ideeën voor óóit). Hij was te vroeg klaar en ja toen gebeurde dit:

Mooi strak gezet :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:44

Ir1ne schreef:
Ayasha schreef:
Binnenkant van mijn arm en elleboog (gelijkaardig vel) is nu na drie weken gelijkaardig. Ik ben 100% zeker dat dat over 3 a 4 weken weg is. :)
Mijn artiest rekent 6 weken voor de complete genezing. Na een week zijn hier de korsten er geheel af. Maar dan is ie nog niet helemaal genezen. :)

Dat zei ze ook tegen mij... dus +1 ;)

Dun blijven smeren een tweetal keer per dag zolang het ‘trekt’ helpt. :) ik moet na een week tot max tien dagen de max van ‘s morgens en ‘s avonds aan houden omdat mijn huid anders niet blij wordt van de zalf (soort ‘zweertjes’... bobbeltjes maar het zijn geen echte zweertjes.) maar dat is mijn huid natuurlijk. Weet niet wat de jouwe kan hebben. :D

Maar zou iig niet wanhopen. De feniks op mijn ribben komt er in de zomer soms nog wat ‘op’ liggen terwijl die normaal gewoon niet meer voelbaar is. Zou me er niet te druk om maken. Echt litteken weefsel twijfel je echt niet over of het littekenweefsel is of ‘normaal’

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 00:13

ScarOfWars schreef:
We hadden in eerste instantie 3 sessies gepland, maar de derde wordt de bijwerk afspraak.
We hebben namelijk 2 sessies in 1 dag gedaan, haha. 6 uur gezeten en hij is zó gaaf!

[ [url=m/GO4uI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HclOwE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben heel benieuwd naar het verhaal hierachter!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 00:47

Oh wow dat bit is leuk! Nog nooit gezien, maar ik vind het heel strak!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 04:02

Hutcherson schreef:
ScarOfWars schreef:

[ [url=m/GO4uI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HclOwE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben heel benieuwd naar het verhaal hierachter!

De tattoo is eigenlijk een combinatie van Metallica en persoonlijke touches. Het gaat om Lady Justice, die zich los trekt van de puppet strings. Ze is een sterke powervrouw/warrior en symboliseert het begin van een nieuw hoofdstuk dat nog gevormd moet worden, ze blijft daarom ook zo en wordt niet ingekleurd.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 11:56

borstnoot schreef:

Oh wauw heel mooi! <3

Foto van mijn tattoo komt later, huid is een beetje boos. :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 15:12

Je maakt ons nu wel nieuwsgierig, Captain ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 22:53

MuSLi schreef:
Ik heb vandaag de geboorte van m'n zoontje vast laten leggen. Echt superblij mee <3

[ [url=m/VPgkPS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nice je bent bij gio geweest hij is echt heel goed.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 08:21

Lau schreef:
MuSLi schreef:
Ik heb vandaag de geboorte van m'n zoontje vast laten leggen. Echt superblij mee <3

[ [url=m/VPgkPS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nice je bent bij gio geweest hij is echt heel goed.

Klopt.. ik was op zoek naar een goede lettering artist voor dit specifieke klusje. Toen kwam zijn naam naar voren. Heel blij dat ik die keuze gemaakt heb :)

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 10:43

9 juli is het zover! Ik ben afgelopen vrijdag naar ArtCastle geweest en na overleg met Veronika gaat dit de basis van het ontwerp worden. Wat ik aanvankelijk wilde, kon niet op de plek waarop ik het wilde (linkervoet) maar achteraf ben ik daar blij om, ik vind dit bij nader inzien veel mooier! Het gaat in watercoloring worden ingekleurd.. nu maar aftellen, nog 4 maanden :(

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:30

Oh gaaf idee !

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:44

Kan ik hier eigenlijk ook ideeën vragen/inspiratie vragen van jullie of is dat niet de bedoeling van het topic?

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 12:58

Ayasha schreef:
Kan ik hier eigenlijk ook ideeën vragen/inspiratie vragen van jullie of is dat niet de bedoeling van het topic?

In de OP staat volgens mij niets in die strekking dat het niet zou mogen.....

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:09

Allereerst, sorry voor de ''grote'' post, ik weet niet hoe ik de afbeeldingen kleiner maak.

Heel stoer ScarOfWars!!

Ik ben ook nieuwsgierig nu captain. :D

Erg mooi idee Wdj, waar komt ie nu dan te staan?

Eigen quote:
borstnoot schreef:
Dankjewel! Hij is gezet door Kaja van Ink United (Helmond) en de volgende wordt een schoppen vrouw kaart. Zal ik tegen die tijd ook een foto van plaatsen.

Oke, ik heb dus even de schoppen vrouw kaart tattoo gegoodled, en ben niet heel, uhm..., blij met de uitkomst daarvan. :+

Spoiler:
Among young, mostly white females, there is a subculture known as Queen of Spades. It typically involves women getting a permanent or temporary tattoo on their bodies of a queen of spades symbol with the letter Q on it. It is usually kept hidden but when exposed it basically means that those women are looking for sex exclusively with black men at that moment. At a deeper level there is a philosophy behind this subculture that makes the women see themselves as "property" of black men. It goes beyond just expressing a preference and into self-objectification.

Dit is hoe die tattoo er over het algemeen uit ziet: Afbeelding

Mijn tattoo zal er heel anders uit zal komen te zien. Zo dus:

Afbeelding

Wisten jullie dit? Als in: is bovenstaande tekst een reden om een andere kaart te kiezen? Zou ik wel jammer vinden gezien ik de schoppen vrouw bewust gekozen heb. Of zeggen jullie: ''ach dat weet toch niemand, gewoon doen''. Daar neig ik nu het meest naar eigenlijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:21

Ik zou het niet meer willen om de simpele reden dat ik weet dat ik blijkbaar mezelf als eigendom zie met dat symbool.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:26

Nee, ik zou het ook niet meer willen. Ik zou dan kiezen voor een andere tattoo met een soortgelijke betekenis als waarom ik in eerste instantie die schoppen vrouw zou laten zetten.

Ik mag volgende week weer! Is weer even geleden. Er gaat een leeuw achterop mijn rug komen. Net onder mijn nek. Geen grote leeuw, maar het symbool van het sterrenbeeld met een wat vrouwelijke touch. Nu nog even gaan verzinnen hoe ik dat met mijn kat ga doen, want zij gaat standaard in mijn nek liggen, niet erg wenselijk met een nieuwe tattoo....

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:33

Druif_01 schreef:
Nee, ik zou het ook niet meer willen. Ik zou dan kiezen voor een andere tattoo met een soortgelijke betekenis als waarom ik in eerste instantie die schoppen vrouw zou laten zetten.

Nouja, de reden is omdat ik veel verschillende goede (familie) herinneringen heb aan het spel duizenden waarbij de schoppen vrouw het meest waard is (100 punten). Daarbij is het de meest 'badass' vrouw van het spel, tikkeltje negatief en dat vind ik wel eigenwijs. Ten slotte vind ik het visueel een heel mooi plaatje (de kaart die ik er zonet ook bij plaatste).

De twee redenen waarom het mij vooralsnog niet tegen houdt: het ziet er visueel gewoon heel anders uit (die tattoo op de enkel is dus het ''ontwerp'' dat dames laten plaatsen die er die reden voor hebben). Daarbij wil ik hem om hele andere redenen en dat is voor mij het belangrijkst. Maar als jullie massaal zeggen 'niet doen' dan denk ik er nog even over na.

Leuk, druif! Ik ben ook een leeuw. Wordt ie simpel of wat gecompliceerder?
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 09-03-20 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:34

Waar wil je m laten zetten?
Ik weet niet of ik me zou laten tegen houden hierdoor.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:38

Op de achterkant van mijn arm, boven mijn elleboog.