Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Omdat een burn out voor mijn gevoel ook een totale overbelasting is of noem je dat dan weer een totale uitputting.. Ingewikkeld allemaal
Is het herstel dan ook anders? Al is dat bij iedere burn out ook weer verschillend natuurlijk 

Dus het is eigenlijk iets wat een beetje tussen overspannen en een burn out in zit, iig zo klinkt het een beetje?
Zit nu bij de kiné te wachten maar zal vanavond even wat grotere update doen.

Goldie schreef:Bedankt voor je uitlegDus het is eigenlijk iets wat een beetje tussen overspannen en een burn out in zit, iig zo klinkt het een beetje?
Misschien een gekke gedachte, maar je bent toch ook al even thuis toch? Klachten nemen ook af als het goed is, dus dan kan het toch dat dat ergens zin in hebben veranderd. Niet bedoeld om haar oordeel in twijfel te trekken overigens, want dat onderzoek is natuurlijk veel uitgebreid dan alleen dat, maar gewoon een gedachtekronkel in mijn hoofd
Ik vind het wel 'jammer' dat ze zoiets bij mij niet getest hebben, want vraag me af of ze niet iets over het hoofd zien om het zomaar te zeggen.
Wat leuk trouwens dat je met je dochter weggaat! En fijn dat je daar zin in hebt

), maar 'point of no return' was ik al voorbij. 2-12 echt volledig thuis gekomen na een pittige paniekaanval.
Achteraf had ik me beter meteen helemaal ziek kunnen melden, dan was m'n herstel ook eerder begonnen. Ik wist alleen zelf toen ook nog niet dat ik er al zo diep in zat, psycholoog noemde het toch echt wel een zware burn-out..
knap dat je kaarsje daarna pas uit ging
en goed dat je al ergens 'nee' tegen hebt gezegd en dat je hopelijk wat taken kan laten vallen 

Of ja, veel aanwezig geweest, het werken was niet in vergelijking met wat je moet doen als je er alleen staat natuurlijk
Vandaag wel echt moe, erger dan ik gedacht had, en dan morgen weer werken .. Geeft toch een beetje angst om terug in diezelfde sleur terecht te komen, maar hopelijk is het gewoon even wennen en wordt het dan 'vanzelf' weer beter.
maar het was wel echt fijn.
Daar mag je supertrots op zijn 

hoe ver is je werk?
Ik voel me best geleefd weer.. dus hoop dat het nog went.
hopelijk ben je morgen weer iets uitgerust!