Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

c_alsemgeest

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 13:15

Ja mijn man en ik hebben er nog best om gelachen omdat ik zo stellig was van... "kijk, bij mij zie je het gelukkig niet maar ik voel het wel".
Nou... je zag het dus wel :+
Maar dat is denk ik sowieso wel bij een voor en na.
Ben wel echt benieuwd naar straks als het helemaal genezen is. Voor nu ben ik er erg blij mee, de PC die ik had was ook heel fijn, kwam kundig over maar had ook veel humor. Ik heb het bij Velthuis kliniek in Rotterdam laten doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 13:25

Supermooi! Snap dat je er blij mee bent!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 14:13

Mooi zeg c_alsemgeest. Echt een mooi resultaat. Ik ga volgende week maandag onder het mes voor een bovenooglidcorrectie.
:=
Vind het zo langzaamaan best een beetje spannend worden.

Paar jaar terug heb ik het laten doen met een plexr behandeling. Daar heb ik echt wel profijt van gehad. Maar het effect is uiteraard minder dan als ze snijden.
Dus nu maar het mes erin.
Ook omdat ik de napijn bij de plexr ook nog best heftig vond. Was echt een goed 5 dagen niet toonbaar.

Nou...ahum....ik ben benieuwd. %)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 14:18

Ik heb het laten doen onder plaatselijke verdoving... prikjes waren gevoelig, verder geen pijn gehad, ook helemaal geen na pijn.
Ik had wel vreselijk veel zwelling en nabloeden, maar dat ligt aan mijn lichaam, niet de procedure :+ dat heb ik namelijk altijd. Met een klein wondje op mijn vinger loop ik ook een week met een dikke hand :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 14:23

c_alsemgeest schreef:
Ja... is er niet ook filler gebruikt? Aangezien de plekken en dat je zegt dat het "langzaam" ging.
Ik zou sowieso terug gaan?

Faceland. Er is echt botox gebruikt, geen filler. Ik kon me vaag herinneren dat deze arts de vorige keer stage liep, zeker weet ik het niet. Maargoed, neem aan dat ze weten wat ze aan het doen zijn en in ieder geval gekwalificeerd zijn.

Sowieso zit er niet voldoende in mijn voorhoofd want dat is nog superflexibel. Zal nog wel iets beter worden de komende dagen maar niet 100%.

Hoop dat het allemaal bijtrekt en goed komt..

Het valt niet mega op, maar je doet het om er mooier van te worden en dit is juist averechts :+

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 14:46

c_alsemgeest schreef:
Ja mijn man en ik hebben er nog best om gelachen omdat ik zo stellig was van... "kijk, bij mij zie je het gelukkig niet maar ik voel het wel".
Ben wel echt benieuwd naar straks als het helemaal genezen is. Voor nu ben ik er erg blij mee, de PC die ik had was ook heel fijn, kwam kundig over maar had ook veel humor. Ik heb het bij Velthuis kliniek in Rotterdam laten doen.

Welke pc heeft jou geholpen?
Vind het mooi gedaan maar bij een vriendin van mij die daar is geweest vond ik het niet zo mooi maar misschien is dat een andere arts geweest en dat is ook al jaren geleden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 14:53

denice schreef:
c_alsemgeest schreef:
Ja... is er niet ook filler gebruikt? Aangezien de plekken en dat je zegt dat het "langzaam" ging.
Ik zou sowieso terug gaan?

Faceland. Er is echt botox gebruikt, geen filler. Ik kon me vaag herinneren dat deze arts de vorige keer stage liep, zeker weet ik het niet. Maargoed, neem aan dat ze weten wat ze aan het doen zijn en in ieder geval gekwalificeerd zijn.

Sowieso zit er niet voldoende in mijn voorhoofd want dat is nog superflexibel. Zal nog wel iets beter worden de komende dagen maar niet 100%.

Hoop dat het allemaal bijtrekt en goed komt..

Het valt niet mega op, maar je doet het om er mooier van te worden en dit is juist averechts :+

Ben je bij die Academy dagen geweest? Of echt bij een arts?
Ik heb bij Faceland nog nooit Botox laten zetten maar met fillers goede ervaringen.
Je kan kiezen uit premium artsen, gewone artsen en stagiaires tijdens academy dagen. De premium artsen zijn allemaal echt heel ervaren, de gewone artsen moet je het mee treffen, er zijn echt een paar hele goede bij. Stagiaires zou ik nooit doen, hoe goedkoop het ook is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 14:56

Super mooi c_alsemgeest! Je ogen komen echt volledig tot hun recht nu!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 17:47

cinniz123 schreef:
c_alsemgeest schreef:

Vind het mooi gedaan maar bij een vriendin van mij die daar is geweest vond ik het niet zo mooi maar misschien is dat een andere arts geweest en dat is ook al jaren geleden.

Dr. v Adrichem.
Mijn man is geholpen bij dr. Stevens voor een wenkbrauwlift ook bij de Velthuis en is ook erg tevreden.
Ja we hebben groot onderhoud gehad :+

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 17:50

Ik lees hier al even mee en zit echt in dubio.
Ik heb altijd gezegd , ik ga nooit aan de Botox

Maar een dunne bovenlip en ‘rokerslijntjes’ / rimpels ( en dat terwijl ik nooit gerookt heb ) irriteren me nu enorm

Zijn we hier mensen die een minimale / naturel Botox of lipfiller hebben laten doen ?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 18:41

Heel mooi resultaat @C :j

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 18:42

Bij rokerslijntjes kan je vaak af met alleen filler, en bij een goede arts krijg je geen duckface :P
Waar in nl zit je?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 18:47

c_alsemgeest schreef:
cinniz123 schreef:

Dr. v Adrichem.
Mijn man is geholpen bij dr. Stevens voor een wenkbrauwlift ook bij de Velthuis en is ook erg tevreden.
Ja we hebben groot onderhoud gehad :+

Als je een wenkbrauw lift hebt gehad kan je dan nog wel je wenkbrauwen goed gebruiken?
Boos kijken ect?
Met een wenkbrauwlift met botox lukt dat niet meer en daarom wilde ik dat niet meer maar ben bang dat ze mij ook miss een wenkbrauwlift gaan aanraden.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 18:52

c_alsemgeest schreef:
Bij rokerslijntjes kan je vaak af met alleen filler, en bij een goede arts krijg je geen duckface :P
Waar in nl zit je?

Rotterdam

Ik wil idd echt geen duckface :o

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 18:53

Suzanne, nee echt een reguliere arts..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:16

cinniz123 schreef:
Als je een wenkbrauw lift hebt gehad kan je dan nog wel je wenkbrauwen goed gebruiken?
Boos kijken ect?
Met een wenkbrauwlift met botox lukt dat niet meer en daarom wilde ik dat niet meer maar ben bang dat ze mij ook miss een wenkbrauwlift gaan aanraden.

Hij heeft een reversed laten doen. Ooglid en van binnenuit dan de wenkbrauwen liften. Mijn man kan alles nog gewoon bewegen :D

Attitude schreef:
c_alsemgeest schreef:
Waar in nl zit je?

Rotterdam

Ik wil idd echt geen duckface :o

Ja ik ben zelf erg fan van Gaaf clinic Den Haag, heeft bij een vriendin van mij ook oude duck-fillers verwijderd en hersteld, heel erg natuurlijk gedaan. Werkt met canule en vaak veel resultaat met weinig ml. Staan op FB onder Gaaf injectables.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 00:08

NatasjavE schreef:
Mooi zeg c_alsemgeest. Echt een mooi resultaat. Ik ga volgende week maandag onder het mes voor een bovenooglidcorrectie.
:=
Vind het zo langzaamaan best een beetje spannend worden.

Paar jaar terug heb ik het laten doen met een plexr behandeling. Daar heb ik echt wel profijt van gehad. Maar het effect is uiteraard minder dan als ze snijden.
Dus nu maar het mes erin.
Ook omdat ik de napijn bij de plexr ook nog best heftig vond. Was echt een goed 5 dagen niet toonbaar.

Nou...ahum....ik ben benieuwd. %)

Waar ga jij naartoe Natasja?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 09:41

c_alsemgeest schreef:
Ja ik ben zelf erg fan van Gaaf clinic Den Haag, heeft bij een vriendin van mij ook oude duck-fillers verwijderd en hersteld, heel erg natuurlijk gedaan. Werkt met canule en vaak veel resultaat met weinig ml. Staan op FB onder Gaaf injectables.

Thanks , ziet er inderdaad heel natuurlijk uit

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 23:50

Suzanne F. schreef:
Shaggy09 schreef:
Ja is ook zo maar de foto's die dermaclinic liet zien van 1 ML vond ik vrij heftig. Te heftig voor mezelf in ieder geval. En ik weet dat er zwelling ontstaat na de filler maar het was gewoon echt niet mooi.

Dan doe je 0,5 ? :+

Je hebt mijn foto gezien en daar is er zelfs 3,5 ML ingegaan. Al had ik wel ‘lege’ lippen en dat is weer een ander verhaal natuurlijk. De arts gaf aan dat mijn lippen zo elastisch waren dat je echt enorme lippen bij mij kan maken als je zou willen. Maar goed, dat wil ik niet. :+

Zou ik per pb misschien een voor en na foto van jouw lippen mogen? Ik twijfel al een jaar. Ik heb hele dunne lippen, vooral bovenlip. Vandaag zei mijn puberdochter er zelfs iets over en wil ik het echt gaan onderzoeken en actie ondernemen. Alvast bedankt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 00:01

Jahoor, gestuurd!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:36

ik heb 18 maart een consult in Zevenaar bij Aklinieken voor een bovenooglidcorrectie, ben heel benieuwd

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:56

fokfanaat schreef:
ik heb 18 maart een consult in Zevenaar bij Aklinieken voor een bovenooglidcorrectie, ben heel benieuwd

Spannend!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:08

Hebben jullie ervaring met profielcorrectie? Ik wil graag fillers in de kaaklijn en eventueel kin, maar weet nog niet goed waar te zetten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:41

Pantykous schreef:
Hebben jullie ervaring met profielcorrectie? Ik wil graag fillers in de kaaklijn en eventueel kin, maar weet nog niet goed waar te zetten.

Daar adviseert de arts je in. Die kijkt naar de balans in je gezicht op verschillende punten. Meestal geven ze de kin iets meer profiel om de lijn voorhoofd, neus, lippen, kin mooier te krijgen.
Google maar op Ricketts e line.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:23

Ik gok meer op bij welke kliniek