Ik heb het bij Salon B laten doen, dus die lijken me prima geschikt. Van rood, bruin, donkerblond enzovoort kun je geen grijs maken. Daar gaat veel tijd en moeite in zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TelmaB schreef:Ik ben er uit, ik wil graag mijn haar pastelroze verven. Dat wil ik graag met semi-permanente verf doen die er wel een paar maanden in blijft zitten. Mijn haar is van nature al blond, maar het een beetje richting donkerblond. Mijn vragen aan jullie zijn; Moet ik mijn haar eerst bleken? Zo ja, waar kan ik dat het best mee doen? Met welke verf raden jullie het aan om mijn haar te kleuren, en moet ik daar dan conditioner bij doen? Zo ja, hoeveel?
TelmaB schreef:Ik ben er uit, ik wil graag mijn haar pastelroze verven. Dat wil ik graag met semi-permanente verf doen die er wel een paar maanden in blijft zitten. Mijn haar is van nature al blond, maar het een beetje richting donkerblond. Mijn vragen aan jullie zijn; Moet ik mijn haar eerst bleken? Zo ja, waar kan ik dat het best mee doen? Met welke verf raden jullie het aan om mijn haar te kleuren, en moet ik daar dan conditioner bij doen? Zo ja, hoeveel?
ProudJustify schreef:Bralindy schreef:Ik heb net mijn haar een grijzig blond laten verven. Om er nog meer warmte uit te halen wil ik gaan wassen met zilvershampoo. Welke raden jullie aan?
Clean Fudge
tylando schreef:Nou is het wat donkerder uitgevallen, mijn haarkleur door een x gewone haarverf gebruikt te hebben.
Heb normaal licht tot mediumbruin haar.
Heb altijd de gewone hennarood poeder. Kan dit er weer overheen of blijft t het nu donkerder? Of moet ik het laten uitgroeien? Ben nu niet zo tevreden nl