Laura82 schreef:Wauw, ik heb echt zitten smullen! Ben benieuwd wat mn man er van vind straksvolgende keer maak ik m ook voor de kinderen
Lekker hè! Ik ben er echt zo enthousiast over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Jaaa echt! Ik had verwacht dat ie slap zou zijn, maar de diepvriespizza van de kinderen was slapperhad een basis pastasaus met basilicum waar qua kcal ongeveer hetzelfde inzat als passata, die beviel wel goed. En lekker wat groenten en (geiten)kaas
ik ben fan
linoleum schreef:Snowwhite, weet je zeker dat het niet je cyclus is? Ik heb al 6 jaar een mirena spiraal, maar heb echt nog wel last van de cyclus chocolade cravings en andere ongemakken die bij een cyclus horen.
Laura82 schreef:Snap de teleurstelling hoor snow_white, bedoelde het ook allee opbeurend.
Goldwynn schreef:Vast niet zo bedoelt, maar vond sommige posts niet zo fijn overkomen.
Moet jullie gelijk geven dat het niet heel verstandig was om te plaatsen, heb een mod gepb't met de vraag of ze het lijstje er voor mij uit wil halen.
Nagini schreef:Alle pizzas zien er heerlijk uit. Heb zelf nu 2 dagwn zelf gemaakte tomatensoep gegeten nav een recept van een bokker hier. Kan even niet op de naam komen (maar ben net pas wakker).
finnens schreef:Excuses als het bot over was gekomen, zoals ik in mijn post gericht op dat lijstje al schreef was dat niet mijn bedoeling. Vond het gewoon jammer om weer zo een lijstje tegen te komen, terwijl het al meermaals besproken is dat het een slecht voorbeeld is. Ik dacht dat hier ook iets over in de OP stond, maar nu ik terug lees is dat geloof ik niet zo. Dus dan kan het inderdaad zijn dat je de vorige 'discussies' hierover gemist heb.