[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 18:43

Mooi fenrir (bente toch?)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 18:54

Mijn look voor vandaag :)
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:17

Mooi! En die lipstick...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:58

Mooie look Melati, welke liquid is dit?

Fenrir, het Fif palette is echt voor jou gemaakt :)

Nu voel ik me weer crappie maar gisteren voelde ik me goed en heb ik me weer lekker opgemaakt. Heb een kleine wing gemaakt, durfde m niet groter te doen, maar zie dat ie nu wel heel klein is :') . Ben ook benieuwd wat jullie van mn wenkies vinden, heb geprobeerd m wat meer te shapen. Had nog meer mogen weghalen, maar daar had ik geen zin in :P

Afbeelding

Deze foto is aan t einde vd avond gemaakt. Hier had ik dus denk ik al een keer in mn ogen gewreven, vandaar die lichte plek in de binnenkant :P
Afbeelding

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:08

Dit is No tea no shade van Jeffree Star :)
Mooie kleuren Joolien! Ik vind je wenkbrauwen al een stuk mooier, het doet al veel meer naar mijn mening!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:15

Mooie, rustige look Melati!

Je wenkbrauwen zijn al beter Jolien, maar ik mis de knik.
Ze zijn zo recht, persoonlijk vind ik een wat duidelijker boog of driehoekvormmooier.

Je wing is inderdaad ieniemienie, zou hem wel doortrekken naar je wimperrand, nu is het zo'n losstaande wing.
Vind ik niet zo mooi...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:59

Lekker bezig hier dames!

Leuke duo-look Anc en Kelly :D Staat goed. En geslaagd met winkelen dus! Welke lipstick is het Kelly?

Melati dank voor het compliment! Zelf ben ik nog niet altijd tevreden over mijn wenkbrauwen trouwens. Dan vind ik ze nog te rommelig.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:03

Jaaa Friem goeie aankopen <3 die metallic lipstick is zó gaaf.

Mooie look weer Fenrir, tof kleurgebruikt!

Vind je ooglook en lipstick afzonderlijk heel gaaf Melati, maar samen wat minder. Zag direct dat het No Tea No Shade was, die staat hier ook nog op mijn verlanglijstje. Maar eerst twee andere kleurtjes onderweg <3

Ik vind je wenkbrauwen beter, maar ga verder wel mee met DnT, ik mis echt nog een beetje 'de knik' idd. Wel mooie kleuren op je ooglid.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:35

Melati, misschien niet wat je horen wilt, maar wat zonde dat je zoveel foundation gebruikt...boven je wenkbrauwen zie je dan ook kleur verschil. Denk dat het met iets minder mooier zou zijn :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:42

Zoveel gebruik ik ook weer niet geloof ik :) heb vooral bij m'n wenkbrauwen veel droge plekken waardoor het er niet egaal uit ziet. Tenminste dat is wat ik zie :)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:43

Wauw fenrir! Weer super gaaf! Laat wel zien dat roze/paars echt heel gaaf staat bij groene ogen haha!

Melati, gave lipkleur!

Joolien, mooie look, ik zou inderdaad qua wing wel doen wat dnt zegt, word ie nog even mooier van!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:48

Melati_vS schreef:
Zoveel gebruik ik ook weer niet geloof ik :) heb vooral bij m'n wenkbrauwen veel droge plekken waardoor het er niet egaal uit ziet. Tenminste dat is wat ik zie :)

Gebruik je dan misschien de verkeerde kleur? Het geef een beetje een masker effect. Als je bv bij Joolien kijkt is het wat meer natuurlijker, snap je wat ik bedoel?

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:53

Snap wat je bedoeld! Kleur is voor mij goed, het zijn vooral op m'n voorhoofd en bij m'n wenkbrauwen die droge plekken, daardoor zit m'n foundation daar absoluut niet fijn. Probeer het daar al zo minimaal mogelijk te houden maar toch zit het niet optimaal.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:55

En toch lijkt het alsof Melati's foundation wel matched met haar nek en oren?
Gebruik je misschien een iets lichtere concealer om je wenkbrauwen te shapen, Melati?

En Cinnepin, de makeupstijlen van Joolien en Melati zijn heel erg verschillend van elkaar. Dus ik vind dat je die ook niet met elkaar kan vergelijken :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:58

Tytonidae schreef:
En toch lijkt het alsof Melati's foundation wel matched met haar nek en oren?
Gebruik je misschien een iets lichtere concealer om je wenkbrauwen te shapen, Melati?

En Cinnepin, de makeupstijlen van Joolien en Melati zijn heel erg verschillend van elkaar. Dus ik vind dat je die ook niet met elkaar kan vergelijken :)

Ja dat gebruik ik idd,dat zal het zijn! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:01

De kleur is het probleem niet.
Als je een droge huid hebt, moet je geen matte foundation gebruiken, maar een hydraterende en een hydraterende primer.
Deze foundation accentueerd al he droge plekken en zorgt ervoor dat je elke porie ziet, waardoor het lijkt alsof je een cakeface hebt.

Denk dat het type foundation gewoon totaal verkeerd voor je is, daar zou ik naar kijken!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:10

Ben nu ook idd aan het uitproberen van foundations! Heb van de week 1 gekocht voor de droge huid, dus die zal ik volgende keer proberen. Hoop dat het er daarmee beter uit zal zien want heb de laatste tijd veel geprobeerd maar niet echt wat naar m'n zin zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:23

Misschien is een BB/CC cream beter? Ik heb ook een hele droge huid, CC cream van smashbox draag ik nu en is heel fijn :)

Hele mooie natuurlijke look Joolien!

Mijn eerste look hier..
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-17 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:25

Melati_vS schreef:
Snap wat je bedoeld! Kleur is voor mij goed, het zijn vooral op m'n voorhoofd en bij m'n wenkbrauwen die droge plekken, daardoor zit m'n foundation daar absoluut niet fijn. Probeer het daar al zo minimaal mogelijk te houden maar toch zit het niet optimaal.

ok :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:25

Of mac face and body ik pak die nu ook nu mn huid droger is

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:29

De cc cream en face and body lijken mij allebei wel wat ja maar zo prijzig ;( ik ga is kijken naar wat alternatieven die erop lijken maar wat goedkoper zijn. Bedankt meiden voor de ideeën!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:33

Mooie lipkleur friemel! Apart maar staat je wel.

Fenrir wederom weer een gave look! Niks om op aan te merken!

Melati vind dit een hele mooie kleuren combinatie van ogen en lip! Zeer geslaagd.

Joolien wat een leuke hoed! En je make-up lijkt heel natuurlijk op die foto erg mooi!

Lidy, look is mooi maar vind je wangen te roze. Je wenkbrauwen hebben een mooie vorm vind ik!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:34

Melati_vS schreef:
De cc cream en face and body lijken mij allebei wel wat ja maar zo prijzig ;( ik ga is kijken naar wat alternatieven die erop lijken maar wat goedkoper zijn. Bedankt meiden voor de ideeën!

Ik vind de cc cream van pupa erg fijn en is onder de €20 weet het bedrag niet helemaal meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:38

Thanks! Helaas is het geen blush, ze zijn van mezelf zo gekleurd. Als ik niks opheb zijn ze super rood := Ik heb een groene primer + cc cream op

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:56

Ik ben verliefd op een aantal van de pressed powders van Colourpop, sommigen zijn echt prut wat colour payoff betreft, maar anderen zijn echt favoriet geworden hier <3

Dus hierbij twee redelijk voorspelbare looks van mij maar dan net wat anders :)) met wat van de Colourpop pressed powders.

Een oranje look met onder andere Colourpop Screenshot op mijn lippen en de prachtige gele kleur Paper Tiger van Colourpop in mijn crease:
Afbeelding
Een matchy matchy selfie met mijn nieuwe Bengalenbaby, gefokt door Jodie uit dit topic! :+:

Afbeelding

En een lekker knallende roze halolook (zonder strakke wenkbrauwen) met de prachtige Come And Get It van Colourpop in het midden en verder onder andere Get Out en Stay Golden, oh en Pink Heart uit het ABH Moonchild palette als ICH:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 12-02-17 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt