Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:He bah. De Ionic van mijn man gaat niet meer aan.... Scherm blijft zwart. Licht soms een beetje op (word grijs) en daarna gaat het lampjes voor de hartslag knipperen. Vervolgens word hij enorm heet en that's it... Alle tips van internet al geprobeerd, maar helaas mag het niet baten... Balen!
darkangel23 schreef:Ik heb het opgegeven met de charge 3, ben teruggegaan naar de charge 2. De 3 is vanaf het begin een en al ellende geweest. Echt zonde van het geld.
iirrssjjee schreef:iirrssjjee schreef:He bah. De Ionic van mijn man gaat niet meer aan.... Scherm blijft zwart. Licht soms een beetje op (word grijs) en daarna gaat het lampjes voor de hartslag knipperen. Vervolgens word hij enorm heet en that's it... Alle tips van internet al geprobeerd, maar helaas mag het niet baten... Balen!
Goede wending! Mijn man mag hem opsturen en krijgt dan een nieuwe thuis gestuurd!
Quir schreef:Er zijn de laatste maanden enorm veel problemen met synchroniseren. Mijn charge 3 is ook echt een drama op dit moment. Heb een update voor de charge 3 staan, ruim een week, maar krijg m gewoon niet gekoppeld...