Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Iemand hier die een goede PMU artiest in het oosten van het land weet? Straal van 50km rondom Almelo
xRoosss schreef:wow, je bovenlip lijkt een stuk groter zo! Knap gedaan zegNikilover, vind je wenkbrauwen heel mooi! Ik hou dr wel van
En wat een mooi voorbeeld de genezen powderbrow Nathalie! Doet me goed om te zien, mijn korstjes zijn los gelaten en dan schrik je toch even omdat de kleur nog wat weg gevallen isen al helemaal t.o.v. de donkere korstjes maar ik zie met de dag de kleur alweer omhoog komen
kwam dit plaatje tegen en het is zo accurate
![]()
[ [url=m/Nwgmh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben dus gisteren voor m’n lippen geweest! Vond het wel pijnlijker dan de wenkbrauwen, vooral de stukjes onder de cupido boog en wat meer naar het midden waren pijnlijk ondanks de verdoving. Maar al met al ben ik weer super blij met het resultaat!Ze hebben een liner gedaan en vanuit daar naar binnen geschaduwd.
[ [url=m/lZVZ6H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijkt wat scheef op de middelste foto maar er zitten allemaal korstjes op waardoor het vertekenden het is nog licht gezwollen. De kleur wordt nog minder en zal eindigen in een oudroze/zalm tint! Met deze kleur kan je ook nog zonder problemen/gekke verkleuring een lipstick op doen.
Ikwashier schreef:O die lippen, dat lijkt mij zo ideaal. Ik heb bijna geen pigment in mijn lippen, ze zijn smal en scheef. Nu dacht ik ooit aan fillers maar dat is zo duur, tijdelijk en vaak onnatuurlijk... Een natuurlijk kleurtje erover maakt ze niet echt boller maar misschien optisch wel ietsje groter?
__Nathalie__ schreef:Ik zit voor het eerst expeditie Robinson te kijken. Zie ik een klant voorbij komen. Mijn wenkies zijn op tv![]()
![]()
[ [url=m/iwK8Ky.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bienotje schreef:[ [url=m/UT5oBQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha. Dat is leuk!
En groot gelijk op zo'n eiland. Geen make up maar altijd supernette sprekende wenkbrauwen!
Hier nu 4 weken verder met powderbrow. Bevalt mij ook erg goed, alhoewel het voor de smaak van velen hier te onnatuurlijk is denk ik.
__Nathalie__ schreef:Wow jakobien, jou huid is gemaakt voor pmu. Zo goed gepakt na slechts 1 behandeling heb ik ze nog niet gehad.
Is er überhaupt pigment af gekomen tijdens het genezen?
XxLiindsaYxX schreef:Ik heb gisteren mijn eyeliner boven en onder laten doen..
Zonder verdoving.
Links kriebelde, maar rechts was wel aardig pijnlijk.
Ik moest van haar 3x per dag vaseline smeren, maar hoe.. als ik dat smeer zie ik gelijk niks meer..
Mijn ogen zijn wel dik nu, alsof ik wallen heb zeg maar
XxLiindsaYxX schreef:Ik heb gisteren mijn eyeliner boven en onder laten doen..
Zonder verdoving.
Links kriebelde, maar rechts was wel aardig pijnlijk.
Ik moest van haar 3x per dag vaseline smeren, maar hoe.. als ik dat smeer zie ik gelijk niks meer..
Mijn ogen zijn wel dik nu, alsof ik wallen heb zeg maar