Snap ik zekers wel, dit is gewoon erg verwarrend voor je allemaal. Voor jou staat de wereld stil en de rest van de wereld gaat door of er niks aan de hand is.Of er niemand aan je denkt, zo voel ik dat vaak.
Oke, na aanleiding van bloeduitslag? Heb ooit een bloedtransfusie gehad van 5 zakken, wegens bloedarmoede, maar knapte er wel enorm van op. En sneller ook dan nu met alleen ijzer steeds.
Heel veel sterkte, hopelijk voel je je daarna beter!
Hoi Spicegirl, heeft de bloedtransfusie een beetje gedaan wat-ie moest doen...?
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 15:28
dinsdagavond laat gebeld door zkh, of we woensdag eerder konden komen, ik had een bloedtransfusie nodig. bloedwaardes waren goed,maar ik had te weinig bloed. vandaar dat ik 4 dagen slap en duizelig was. was een kort en beroerd nachtje (24.00 uur erin, 05.00 eruit ). 05.45 in de auto, half 9 in het zkh. eindelijk 3e chemo erbij gehad ! langzame inloop + 1,5 uur erbij. hoofdhuidhel "maar " 3 uur. wel nieuwe medicijn per infuus, dus het was beter uit te houden. nog niet helemaal jofel,maar wel ietsie beter. 2 zakken bloed gekregen, elk met een inloop van 2 uur. dus was in het zkh, en te bed- van half 9 tot half 7. ff in LeuvenMC gedaan, we waren pas half 10 thuis.