[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:37

Stamper schreef:
Jammer dat de Lush Lemony Flutter altijd uit verkocht is wanneer ik 'm wil bestellen. Geen Lush winkels in de buurt namelijk. :(

Ben normaal een stille meelezer, maar val toch maar even binnen hiervoor. Ik werk in Den Bosch en kom bijna elke dag langs de lush winkel dus ik zou best even voor je kunnen kijken!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:45

mysecrets schreef:
[ [url=m/pWYmio.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al eens eerder iets gepost, maar hier even mijn hoofd er bij haha, voor het idee...

Vandaag ook wat gespeeld met make up, ik pak nooit zo uit omdat ik denk dat dat niet staat, dus verder dan (soms) foundation, poeder, blush, mascara en (soms) een wing kom ik niet. Iemand tips?

Een warme zacht bruin kleur heel licht in je crease blenden. Dat laat je koele blauwe ogen nog meer knallen. Dat was het eerste wat ik dacht.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:47

Afbeelding
Mijn look vandaag! Lol met de hond hoor hahaha.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:52

mysecrets schreef:

Al eens eerder iets gepost, maar hier even mijn hoofd er bij haha, voor het idee...

Vandaag ook wat gespeeld met make up, ik pak nooit zo uit omdat ik denk dat dat niet staat, dus verder dan (soms) foundation, poeder, blush, mascara en (soms) een wing kom ik niet. Iemand tips?

Mooi! Lijkt wel erg heel erg op het uiterlijk van een filter erover die een vriendin van mij ook weleens gebruikt. Dan heb dat ook en dan krijg je exact die ogen en wimpers. Beschuldig je niet hoor. Je bent dann gewoon heel goed in makeup. En sowieso een mooie meid. En flawless skin. Welke foundation,gebruik je?

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:57

Ahh dat voetje haha! Mooie lipstick

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:58

Heel mooie kleur op je lippen inderdaad!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:59

Diva van Mac! Echt een van mijn favorieten. Geloof dat heel veel meiden hem hier hebben hihi. Tnx!
Laatst bijgewerkt door Sharmila op 16-05-16 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:33

Kwasten via ali/ebay zijn heel moeilijk. Ik heb ooit zo'n set gehad als die roze die hier net gedeeld werd en dat was echt totaal prut gewoon, viel echt helemaal niets mee te beginnen, maar als iemand anders weer noemt dat sommige kwasten echt niet onder doen voor MAC dan word ik toch weer nieuwsgierig. :=

Heb ook wel eens gekeken naar reviews maar vaak slaan ze nergens op. Als iemand die totaal geen ervaring heeft met andere kwasten mij vertelt dat iets heel goed is dan geloof ik daar weinig van. Net als mensen die zeggen dat een bepaalde fake beautyblender heel erg goed is maar zelf nog nooit een echte BB geprobeerd hebben. Kwaliteit van eBay/ali schijnt sowieso enorm te verschillen per seller enzo, dat maakt t moeilijk. :=

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:41

ElineS schreef:
mysecrets schreef:

Mooi! Lijkt wel erg heel erg op het uiterlijk van een filter erover die een vriendin van mij ook weleens gebruikt. Dan heb dat ook en dan krijg je exact die ogen en wimpers. Beschuldig je niet hoor. Je bent dann gewoon heel goed in makeup. En sowieso een mooie meid. En flawless skin. Welke foundation,gebruik je?

Ik heb wimperextensions, dus vandaar die wimpers. Geen filters aan te pas hoor. Heb idd een huid zonder onzuiverheden, heb een foundation van mac (matchmaster)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:43

Ja je moet ook geluk hebben hoor. Maar wat me opvalt is dat bepaalde producten van Chinese verkopers gewoon top zijn. Zo kook ik ook graag en bestel ik via eBay vaak koekjesvormen bijv. Die ik in Amerika betel zijn prut. Veel te makkelijk om te buigen. Terwijl die uit China à 50 cent per vormpje echt top zijn. Raaaaaaar eigenlijk. Gewoon kwestie van uitproberen misschien. Ik zal eens kijken of ik mijn kwasten nog kan vinden.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:50

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:43

mysecrets schreef:
Ik heb wimperextensions, dus vandaar die wimpers. Geen filters aan te pas hoor. Heb idd een huid zonder onzuiverheden, heb een foundation van mac (matchmaster)

Die wimpers zijn dan prachtig gezet. Waar heb je die laten zetten en hoelang voordat je ze opvult?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:44

Prachtige meid ben je ms!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:53

Super leuke foto en ook een van mijn favoriete lipsticks :D

Lemony flutter ben ik echt zo klaar mee.
Ik heb laatst een half potje weg gegooid omdat mijn huid los liet van mijn nagelriemen door dat spul.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 10:45

Dank jullie wel voor de complimentjes! :)

Wimperextensions zet ik bij een salon in Haarlem, overigens zet ik ze zelf ook als bijbaantje. Ik vul ze iedere 2 weken op om dit effect te behouden :) ik kan niet meer zonder haha

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:10

Hmmm waarom gaan zowel Selena als Cynthia zoveel op vakantie? Ik moet nog de hele zomer mezelf kapotblokken zonder enig uitzicht op een vakantie dus ik ben een beetje jaloers :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:12

Omdat ze dat kunnen :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:15

Ik lees later even bij maar voor ik straks naar de winkels ga: iemand een tip voor een sneldrogende mascara? (Niet waterproof)
Heb altijd zo'n hekel aan mascara's, ik loop na het opbrengen altijd een tijdje rond met toegeknepen ogen omdat het anders in mijn wenkbrauwen zit.
Nu is dat nog wel te doen maar mijn onderste wimpers geven altijd af op dat stuk huid onder mijn ogen, met als gevolg dat daar weer vlekken zitten die lastig weg te krijgen zijn (helemaal als ik al andere make-up bijv. foundation oid op heb, smeer je dat er ook weer af)
Als ik alleen mascara draag is het niet zo'n ramp maar ik heb zo vaak dat ik als ik oogschaduw op heb gedaan m'n mascara er op afgeeft, zo zonde. Ik hoef geen bijzondere mascara als hij maar snel droog is.

Of het ligt gewoon aan mij :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:38

Wow iedere twee weken haha dan blijven ze inderdaad het allermooist!

Geen last van vlekkende mascara hier.

Vandaag eens iets nieuws geprobeerd, een glitter cut crease. Geen zin gehad om m'n andere oog ook te doen want ik haal dit er zo weer af, maar leuk om eens iets nieuws te proberen!
Afbeelding
Bah wat zijn de foto's onscherp. Zal zo proberen met m'n camera beter te maken.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:48

Voor een eerste keer vind ik hem heel goed gelukt. Ziet er ook mooi uit :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:55

Afbeelding
Deze zijn met m'n camera genomen dus scherper en kleurechter.
En nu alles weer eraf halen :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:12

Wauw heel gaaf! De kleuren van je oogschaduw vind ik ook mooi matchen :j Prachtige wing.

Ik heb vanmorgen vroeg m'n best gedaan maar ik heb waterige slaapogen en enorme kringen eronder. Zelfs met mijn nieuwe make up kon ik het niet wegsmeren.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:18

Ooohw wat een pokkenwerk he zo'n cut crease. Hahaha ik vind het altijd zooooo mooi staan. Deze is ook goed gelukt. Hoewel ik m zelf dubbel zou maken. Een lijntje donkerbruin uitvagen naar boven met een kleine glitter aan de onderkant. Dat je het net ziet als je knippert ofzo. Leuk voor een feestje. Ik doe weleens als ik tijd over heb in de ochtend een klein glitter lijntje boven mijn eyeliner. Tot ergernis van collega. Ik werk in een dierenkliniek waar we ook orthopedie doen. Dus ik sta soms een aantal uur met een mondkap om. En dan zit mijn mannelijke collega altijd een betoog te houden dat t glittertje echt too much is voor in een operatie kamer. i know vind t gewoon leuk. Laat me nou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:20

Ik weet het nog niet helemaal Tessa, het lijkt je oog wel wat kleiner te maken. Maar denk dat je het pas goed kunt beoordelen als je beide ogen doet.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:42

Sharmila schreef:
Ooohw wat een pokkenwerk he zo'n cut crease. Hahaha ik vind het altijd zooooo mooi staan. Deze is ook goed gelukt. Hoewel ik m zelf dubbel zou maken. Een lijntje donkerbruin uitvagen naar boven met een kleine glitter aan de onderkant. Dat je het net ziet als je knippert ofzo. Leuk voor een feestje. Ik doe weleens als ik tijd over heb in de ochtend een klein glitter lijntje boven mijn eyeliner. Tot ergernis van collega. Ik werk in een dierenkliniek waar we ook orthopedie doen. Dus ik sta soms een aantal uur met een mondkap om. En dan zit mijn mannelijke collega altijd een betoog te houden dat t glittertje echt too much is voor in een operatie kamer. i know vind t gewoon leuk. Laat me nou.

Dat doe ik ook wel eens maar zou dat niet doen als je crease al glitter heeft, dan wordt het voor mij zo'n glitter boel. Maar een losse wing met glitter lijntje erboven doe ik inderdaad wel eens :)