[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:05

Ik heb zelf een aantal sierraden van acryl en mijn oren zijn daar nooit blij mee :n na ongeveer een dag beginnen ze te jeuken, worden ze rood en dik en krijg ik oorkaas :Y)
Met siliconen en hout heb ik nergens last van. Heb zelf 14mm in mijn oren :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:08

Daarom gebruik ik alleen acryl voor het oprekken ivm kosten en dus schadebeperking, en daarna gewoon een verantwoord materiaal erin :)

thirteenn

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:43

Wat is er niet goed aan Acryl als ik vragen mag?:o

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:46

Ik ben zo gefrustreerd :') Net nieuwe piercings binnengekregen, superleuk, passen ze weer niet in m'n helix := Dus moet ik nog steeds rondlopen met dat lelijke beginstaafje die veeel te lang is. In totaal dus zo'n 25 euro verspild aan niet passende piercings :+ Ik ga denk ik echt een keer langs een piercingshop voor advies.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 18:47

Oh das balen Uhnee, wat had je besteld voor maat dan?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:07

Mars schreef:
Oh das balen Uhnee, wat had je besteld voor maat dan?

Een 6 mm staafje met leuk maantje eraan, en een 8 mm ringetje. Daarvoor nog een 5 mm staafje met een echte opaal disc besteld, die was echt supermooi en ik vind het zo jammer dat die niet past :'(

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:28

en waarom past het niet? ik vind 5 mm ook wel erg kort! dat is een halve centimeter he.. ik heb er nu geloof ik 10 mm in. had ook nog wel wat korter gemogen maar 5 mm krijg ik dr niet in. je kunt de steentjes wel bewaren en een langer staafje bestellen, de steentjes kunnen namelijk op elk staafje gedraaid worden mits ze dezelfde schoefdraadmaat hebben.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 19:36

Oh dat is zeker balen! 5mm is inderdaad krapjes, maar het is ook lastig hoor als je niet weet hoe en wat. Ik heb zelf 7 of 8 mm staafjes erin.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:06

Ik had inderdaad echt geen idee van maten, maar ik denk dat ik voor safe ga en dan idd 8 mm staafjes moet hebben. Ik denk ook dat mijn kraakbeen daar best dik is.....

Dat is wel een goed idee, its_daantje! De disc is met titanium, kan dat ook op een staafje van chirugisch staal denken jullie?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:08

denk het wel! zolang het maar dezelfde maat schroefdraad is kan dat er op. ik hou zelf ook altijd het staafje in maar verwissel de knopjes nog wel eens, scheelt een hoop gepriegel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 22:01

Ik heb in m'n helix 4.5mm met 2 balletjes, sluit perfect aan! In m'n tragus kan ie ook!

6mm steekt echt een heel end uit al :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 23:05

Ik heb in m'n triple forward helix ook 4.5mm, is zelfs nog wat ruim. Maar kleiner dan dit kan ik gewoon niks vinden := Maar dat is wel een dunner stukje dan bij een helix natuurlijk. Oorlel draag ik ook 4.5mm in.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 09:46

Afbeelding

Mijn nieuwe bloemetje voor in m'n tragus *\o/*
Alleen het is een internal labret van bioplast, dus zonder schroefdraad -O- dat heb ik in de verpakking niet zo snel gezien. Ook is die aan de achterkant ontzettend lang :\ Is dus niet voor lange tijd in houden, helaas.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 09:59

Oooh is dat die van de six?ik heb m er gister uitgehaald omdat het er een steentje uit is . -O-
Ze hebben daar trouwens 2 maten, 8 en 10 mm.

Was nog een heel gepriel dat wisselen. Word dat nog simpeler? :=
Deed geeb pijn meer, dus wel echt genezen nu *\o/*

In mijn helix heb ik altijd 6 mm. Maar is vaak ook aan de lange kant.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:43

Skessa_ schreef:
Oooh is dat die van de six?ik heb m er gister uitgehaald omdat het er een steentje uit is . -O-
Ze hebben daar trouwens 2 maten, 8 en 10 mm.

Was nog een heel gepriel dat wisselen. Word dat nog simpeler? :=
Deed geeb pijn meer, dus wel echt genezen nu *\o/*

In mijn helix heb ik altijd 6 mm. Maar is vaak ook aan de lange kant.

Nee, dat word niet makkelijker denk ik :') gok dat je er wel handigheid in krijgt hoor, dus je komt er vast achter wat het snelste gaat.

Is die van de six ja, denk dat ik dan 10 mm heb meegenomen ipv 8 }:0

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:10

Ja dat gaat met de jaren echt sneller :D ik leg de piercing op t puntje van t gaatje en topje van m'n vinger en floep zo erin. Ik wissel een tragus sneller dan m'n tong oid :j

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:26

Vandaag langs de shop geweest om mijn ringetje te verwisselen voor een staafje in mijn neus.
Had zo'n vervelend vochtbultje dus toch even een tijdje met een lelijk knopje lopen voordat ik van mezelf weer een ringetje mag :+
Maar mijn god wat deed dat zeer :') Hij moest er via de binnenkant in en ze kon het gaatje eerst niet vinden _O-
Gelukkig zit hij nu, mijn neus is wel een beetje boos maar dat zal morgen wel weer over zijn..

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:39

Drunksheep schreef:
Daarom gebruik ik alleen acryl voor het oprekken ivm kosten en dus schadebeperking, en daarna gewoon een verantwoord materiaal erin :)

Dat was dus ook mijn plan. :)
Heb nu een pakje met 12 spiral stretchers erin van 2 t/m 8 mm geloof ik en om af te wisselen qua kleur zo'n zelfde setje in een andere kleur.
Ik stretch mijn oren beide tegelijk trouwens en stap ook pas over op een grotere maat als beide oren eraan toe zijn.
Eenmaal op 8mm komen er tunnels of plugs ofzo, even kijken wat ze hebben en wat ik leuk/mooi vind.
Zag al wel dat ze hout, metaal, siliconen en acryl hebben dus keuze genoeg wb het materiaal.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:03

Ik ben zoooo klaar met m'n side labret in m'n lip.
Had al een (bioplast) staafje al maanden nu. Eerst een ringetje en dat bleef etteren.
Dacht dat het nu wel goed was genezen want het zeurde niet meer en voelde rustig aan.

Ik terug daarnet want ik wilde een push fit met steentje. Eruit ging wel, ze moest alleen het staafje knippen want het balletje wilde er echt niet vanaf.
En toen de push fit erin. En niet willen he. Alsof het binnenin niet recht is. Het staafje wilde dus echt niet. Pfff. Nu is het gelijk weer geïrriteerd. Maar wel met push fit en steentje. :D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:50

Wat vinden jullie? Staat dit in m'n conch of is ie te grof?

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 16:01

Ik hou ervan! Tof :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 16:26

Ik vind het leuk! Je hebt verder alleen je lobes dus dan vind ik dat je zoiets best kunt hebben.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 16:59

Septum ladies hebben jullie eerst een fake septum geprobeerd om te kijken of het wel stond?
Ik twijfel al zo lang over een septum maar ik ben bang dat het niet staat en ook nogal bang voor de reacties uit mijn omgeving ik riep zelf ook altijd niets in mijn gezicht. Terwijl ik neuspiercings, septums en medusa's altijd prachtig heb gevonden.

Een medusa durf ik zelf niet aan omdat ik bang ben voor een litteken mocht ik 'm er toch uit willen halen ooit.

Verder zit een smiley ook in mijn hoofd die vind ik ook tof, maar misschien ook wel omdat dat een 'veiligere' variant van een septum is. Die is toch niet zo 'in your face'.

Echt stom dit, met tattoo's heb ik hier nooit last van. Maar goed die zitten ook niet in mijn gezicht :Y)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:06

Ik vind 'm mooi _Daniella! :D

@_Micha_ ja ik heb inderdaad eerst een neppe ingedaan om ff te spieken hoe het zou staan :P Maarre..zolang jij het graag wil, dikke vette schijt hebben van de rest in je omgeving hoor :P

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:29

Daniella, ik vind 'm mooi!

M'n lip doet pijnnnn. Ook het idee dat het schijfje, no pull disc, erachter extra zeer doet.
Laatst bijgewerkt door BiBiQ op 30-04-16 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt