na ongeveer een dag beginnen ze te jeuken, worden ze rood en dik en krijg ik oorkaas 
Met siliconen en hout heb ik nergens last van. Heb zelf 14mm in mijn oren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Net nieuwe piercings binnengekregen, superleuk, passen ze weer niet in m'n helix
Dus moet ik nog steeds rondlopen met dat lelijke beginstaafje die veeel te lang is. In totaal dus zo'n 25 euro verspild aan niet passende piercings
Ik ga denk ik echt een keer langs een piercingshop voor advies.
Maar dat is wel een dunner stukje dan bij een helix natuurlijk. Oorlel draag ik ook 4.5mm in. 
dat heb ik in de verpakking niet zo snel gezien. Ook is die aan de achterkant ontzettend lang
Is dus niet voor lange tijd in houden, helaas.
Skessa_ schreef:Oooh is dat die van de six?ik heb m er gister uitgehaald omdat het er een steentje uit is .![]()
Ze hebben daar trouwens 2 maten, 8 en 10 mm.
Was nog een heel gepriel dat wisselen. Word dat nog simpeler?![]()
Deed geeb pijn meer, dus wel echt genezen nu![]()
In mijn helix heb ik altijd 6 mm. Maar is vaak ook aan de lange kant.
gok dat je er wel handigheid in krijgt hoor, dus je komt er vast achter wat het snelste gaat.
ik leg de piercing op t puntje van t gaatje en topje van m'n vinger en floep zo erin. Ik wissel een tragus sneller dan m'n tong oid

Hij moest er via de binnenkant in en ze kon het gaatje eerst niet vinden
Drunksheep schreef:Daarom gebruik ik alleen acryl voor het oprekken ivm kosten en dus schadebeperking, en daarna gewoon een verantwoord materiaal erin

Maarre..zolang jij het graag wil, dikke vette schijt hebben van de rest in je omgeving hoor