Amaryllis schreef:Ik geloof niet in detoxen. Het enige wat het doet is je darmflora overhoop helpen. Het bestaat niet dat je darmen opnieuw in te stellen zijn, dat zou een mooie bak zijn. Dan mogen mijn darmen zo herprogrammeert worden dat ik geen Crohn en PDS meer heb![]()
Ik heb voor darmonderzoeken regelmatig helemaal 'leeg' gemoeten door middel van CleanPrep. Ik snap met de beste wil van de wereld niet op welke manier je je daar uiteindelijk beter van gaat voelen. Je wordt moe, lamlendig, emotioneel, en zodra je weer gaat eten gaan je darmen flippen omdat ze van 0 naar 100 moeten in 10 seconden. Nee, ik denk dat daar echt betere alternatieven voor zijn
Vertel mij wat haha. Ik moet eens in de 2 jaar aan de MoviPrep, ook geen pretje.. Ik ga het in ieder geval niet voor de lol doen, vind 1x in de 2 jaar een "detox" van 2 dagen ruuuiiiiiiim voldoende haha.
Nu heb ik geen moeite met daarna eten trouwens. Heb 1x zelfs een groot mcdonalds menu gegeten vlak erna, ging prima naar binnen en totaal geen last van gehad

Maar ieder zn ding toch? Als iemand daar wel voordeel van inziet moet diegene het vooral doen