Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:18.3 killing!
Pandakaas schreef:Ik heb geen tijd gehad na mijn aanmelden hier om mee te kletsen, maar nu hopelijk wel weer!
Wauw, 18.3Ik doe gewoon in de box mee en ga voor scaled bij deze, doubble-unders dat lukt me wel maar de muscle-ups.. Maar ook daar de scaled chin-over-bar pull-ups vind ik nog wel een ding, dit doe pull ups nog met elastiek. Dat word flink zwaar morgen
elenaMM77 schreef:Pandakaas schreef:Ik heb geen tijd gehad na mijn aanmelden hier om mee te kletsen, maar nu hopelijk wel weer!
Wauw, 18.3Ik doe gewoon in de box mee en ga voor scaled bij deze, doubble-unders dat lukt me wel maar de muscle-ups.. Maar ook daar de scaled chin-over-bar pull-ups vind ik nog wel een ding, dit doe pull ups nog met elastiek. Dat word flink zwaar morgen
lol, succes met die dubble unders. ik kan ze alleen nog maar in single single single dubble..
maar zelfs als ik ze zou kunnen.. 100 tussen iedere oefening in
Pandakaas schreef:Hmm, ja dat onderschat ik misschien een beetje als ik het zo terug lees. Het zijn in totaal wel heel veel dubble unders! Laat ik het zo zeggen, in de wod's gaat het me goed af tegenwoordig(heel veel geleerd van een specialty doubble unders in de box
) Morgen ga ik ze ook niet doen hoor, ik vergat ook even de 14 in time cap
Willl65 schreef:Mijn man moet de 18.3 helaas scaled doen hier baalt hij van maar dit gaat hem nog niet ex worden.
Succes allemaal!
Willl65 schreef:Ja maar niet binnen de tijd hoor!
Dus njet af maar wel trots op hem hij is gestrand bij de Ringen.
Blijft leuk die opens
Pandakaas schreef:elenaMM77 was de aangepaste versie leuk en hoever ben je gekomen?
barbar, als je gaat optellen schrik je soms hoeveel het er zijn he?! Ik tel voor de gein dan ook wel eens hoeveel gewicht het totaal was![]()
sunnybellami, leuk voor de 2de keer! Oefeningen die je nog nooit hebt gedaan zullen nog heel vaak langskomen hoorHet zijn er ook zoveel.
Vanavond heb flink mijn push jerk verbeterd1 keer eerder gedaan, dat was ik oktober met 35 kg. En vanavond zat ik op 50 kg
En de rest ging ook lekker, dus ik ga straks tevreden slapen haha