[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 00:08

Zag net het meisje uit de laatste diagnose gezocht met de tattoo My live as it is

Oeps!

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:35

laughterline schreef:
nou is ribben idd een van de pijnlijkste zeggen ze

Wie is ze? Zoals ik al meer in dit topic gezegd heb vond ik de plekken waar het letterlijk vel over bot is (borstkas, middenrif, sleutelbeen) helemaal niet zo pijnlijk. Juist de dikkere stukken huid op mijn borstkas deden het meeste pijn.

Dus ga niet af op wat anderen zeggen, het is voor ieder verschillend.

xJurdyWonanx

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:41

Ik hoop dat ribben/zij mee gaat vallen hier ook. Ik mag over 10 daagjes naar Mandy en planning is ongeveer 4 a 5 uurtjes bezig te zijn. Grootste deel schouder en rest via zij/ribben naar mijn heup uitlopend

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:44

Hier mijn tattoo als herinnering aan mijn vader. Zijn handtekening met een pauwenveer. De veer erbij voor kleur en omdat ik die mooi vind.
Ribben is niet heel fijn, maar prima te doen.
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:15

Ik heb een sternum tattoo en iedereen riep dat dat echt chaos, drama, ellende was maar dat viel me alles 100% mee :

Nu moet ik wel zeggen: Bereid je mentaal voor op het ergste want wat mijn pijngrens is kan voor iemand anders heen anders zijn natuurlijk.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:16

Ik word over een paar weken 25 en wil mezelf tattoo #4 cadeau gaan doen. Ik twijfel alleen enorm over de plek! Heb er 1 op m'n pols & 2 op m'n ribben (beide kanten 1), dus weet het niet zo goed.

Wordt een verwijzing naar Canada, waar het grootste gedeelte van mijn familie woont :)
Laatst bijgewerkt door Doubtless op 16-11-15 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:19

Inhakend op het ribben/pijnlijk verhaal.

Gister heb ik mijn eerste twee tattoo's laten zetten, eentje op mijn pols en een op m'n ribben.
Toen ze vertelde eerst de ribben te willen doen heb ik me op het ergste voorbereid en het enige waar ik 'last' van had is de manier waarop ik moest liggen omdat die voor mijn rampenrug erg pijnijk was.
De pols daarin tegen heb ik wel wat puntjes gehad dat ik dacht "Ik vind dit leuk, dit wordt mooi, auuwwww!"

Maar nu super blij met het resultaat, op naar de genezingsfase en jaren lang genieten van prachtig werk :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 10:44

Tuurlijk begrijp ik dat het voor iedereen verschillend is :) dat is logisch.
En wie ze is? Mensen in m'n omgeving, ervaringen van mensen op internet. Neem aan dat ik dat eigenlijk niet echt hoef uit te leggen toch :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 12:42

BelleTessa: wat een mooie tattoo! Ik vind t kleurgebruik ook heel bijzonder en aansprekend :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:07

Ik ken iemand die een tattoo heeft laten zetten op haar pols, helemaal blij mee maar echt totaal geen strakke lijnen. En die raadt mij dus die shop aan.. http://www.tattoogerben.nl/tatoeages.html

Ben blij dat ik voor mezelf de shop wel al gekozen heb. En dat is niet die shop :n nog een jaartje wachten en als ik het over een half jaar nog zeker weet dan ga ik wel al een keer bellen voor een afspraak :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:12

degene die mijn tattoo op mijn rug zet staat vol en zei dat ie de pols het pijnlijkst vond. :+
Persoonlijk vond ik de pols mee vallen maar de ribben ook. Buik vond ik dan weer een stuk minder. Rug vind ik allemaal dik te doen maar meer naar de nek toe en op de "ronding" van je schouderbladen is altijd evenen diep in en uit ademen.
Jans; de tattoo's in je link vind ik niet zo slecht gezet eigenlijk?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:38

Daarom wordt er zo vaak gezegd dat pijn voor iedereen anders is :)

Jans; ik vind het ook wel mee vallen, van wat ik er van zie is het best oke.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:39

BelleTessa, mooie tattoo :j

Ik vond ribben echt niet grappig :') Ben nu de pijn een beetje aan het vergeten, dus op naar de volgende (twee) ;)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:42

Ik heb nu echt een branderige pijn op m'n ribben die ik juist weer niet op m'n pols voel :')
Vanaf morgen lekker zonder folie, hopen dat het branderige gevoel dan weg is anders wordt het niet leuk met een shirt wat er langs schuurt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:50

De tattoo van die bekende van mij is een tekst, vol met uitlopers := echt gewoon heel bibberig gezet. Niet mooi :n

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:42

Ja het is echt bij iedereen anders...mijn 1e tattoo op mijn voet/enkel vond ik een hel...sommige plekjes minder maar sommige dat ik geen spiercontrole meer had en mijn been ging trillen :'-)...en dan hoorde ik je moet echt even ontspannen...ja hoe dan :?

Mijn binnenkant onderarm deed totaal geen zeer op 1 plekje na (pols) maar het was echt goed te doen.

Het voordeel van nog geen tattoo hebben is dat je geen vergelijking hebt je weet niet hoe het voelt dus kan positief uitpakken (of negatief als de 1e meevalt en je 2e een drama) hihi

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:52

Darah3 schreef:
Heeft iemand hier een tattoo onder het sleutelbeen?

Ikke, vanwaar de vraag?

Nou ik vond underboob toch wel pittig hoor. Moest me soms goed concentreren op de pijn af laten glijden.
Zou eerst 1x 4 uur liggen maar ben blij dat we het veranderd hebben in 2x een sessie van 2 uur.
Is nu 2 weken geleden, morgen mag ik weer.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:45

Jans schreef:
De tattoo van die bekende van mij is een tekst, vol met uitlopers := echt gewoon heel bibberig gezet. Niet mooi :n

Uitlopers kan ook aan je huid liggen. De ene heeft dat sneller dan de andere en de plaats speelt daar ook in mee.
Als ik de rest van zijn werk zie is dat vrij strak dus dan ga ik me af vragen of je kennis wel stil gelegen heeft. Als iemand zit te kronkelen en te doen dan is het erg moeilijk om iets strak te zetten. :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:00

Wat een onzin. Vaak als de naald voor het eerst mijn huid raakt 'shockt' mijn lichaam ook, en er zijn er velen met mij waarbij het lichaam gewoon heftig reageert soms. Zou lekker zijn als al mijn tattoos krom waren daardoor :))

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:05

Ik ga woensdag voor mijn tweede!! Zal zo foto uploaden. Precies twee weken na mijn eerste tattoo :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:09

Drunksheep schreef:
Wat een onzin. Vaak als de naald voor het eerst mijn huid raakt 'shockt' mijn lichaam ook, en er zijn er velen met mij waarbij het lichaam gewoon heftig reageert soms. Zou lekker zijn als al mijn tattoos krom waren daardoor :))

Als jij constant ligt te schokken en weg te trekken hoe wil je dan dat iemand een rechte lijn zet?
Ik opperde slechts dat dat mee kan spelen als je ziet dat de rest van zijn tattoos vrij secuur lijken. Niet bedroeven alleszins.

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:09

Voor de geïnteresseerde een foto van mijn tattoo toen die net gezet was (dus nog n beetje rood en vies van de inkt eromheen).
Ik kwam eigenlijk in eerste instantie langs om te passen en een afspraak te maken om hem te laten zetten, maar kon meteen gezet worden. Staat nu bijna 2 weken <3
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:18

Ik vind die lichte stipjes wel leuk, lijken wel glinsters! :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 22:54

Ik vind het oog mooi!
En de kleuren ook.
Afbeelding zelf niet,maar dat is eigen smaak,en niet omdat het niet mooi gezet is.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 23:28

Ik vind de stipjes ook erg mooi, dacht eerst dat je er diamantjes op had geplakt :j

Morgen ben ik aan de beurt :):)