bowena_84 schreef:Lieve Quir,
Ik lees nog steeds mee. Maar ben soms gewoon met stomheid geslagen door de pech die jou keer op keer overkomt. Emotionele muts als ik ben zelfs een aantal keer een traan moeten laten (geen zorgen ik huil minimaal 2x pd)
Ik denk dat ik alleen maar mee kan gaan met de andere bokkers en nog eens kan benadrukken dat jou positieve kijk op de wereld en doorzettingsvermogen meer dan bewonderingswaardig is. Mij zakt gewoon soms de moed in de schoenen bij het lezen van je berichten en dan knal jij e weer even doorheen met je vrouwenpower! WOW![]()
![]()
Verder kan ik niet meer voor je doen dan gewoon blijven duimen, hopen en kaarsjes branden. Ik ben niet gelovig maar heb zelfs kracht en geluk gevraagd van mijn dierbaren van boven (waar ik dan wel weer in geloof haha)
Ik leer nog steeds te leven met mijn gebroken lichaam en begin steeds meer en meer te ontdekken. Soms kom ik er even niet meer doorheen en gun ik mezelf een baaldag of pyjama dag. Maar als ik jou verhaal dan weer lees weet ik weer hoeveel het waard is om te vechten en door te gaan. Opgeven is geen optie!!
DikkeEn mijn aanbod voor een kopje koffie staat nog steeds
Geen traantjes om mij laten gaan hoor, nergens voor nodig.

Dankjewel!!
Inderdaad opgeven is geen optie, t leven heeft nog zoveel mooie dingen en daar moet je van genieten. Je mag best balen en lekker pyjama dagje houden, dat hoort er bij en helpt relativeren. Maar daarna weer bij elkaar rapen en verder gaan.

Kopje koffie zie ik nog best wel zitten, gezellig!
Hier gaat t op t moment beetje moeizaam, heb (klein) liquor lekkage in m'n rug van de lumbaalpunctie dus kan niet zo lang overeind blijven zonder flink hoofdpijn te krijgen en alles uit te braken. Wel voordeel dat t nu langer duurt dat de druk weer hoog wordt... Maar toch wel balen.
Verder gaat t best aardig, rug is nog wat pijnlijk maar goed te overzien en morfine helpt daar wel heel goed tegen. Slapen gaat nu ook echt heel goed, heerlijk!
Nog een week of 4/5, dan gaan ze weer opereren. Ik hoop wel dat ze nu een drain er bij zetten met ook kleppen, anders gaat t herstel naar weer een beetje functioneren heel lang duren.
M'n hartslag (en bloeddruk, maar voornamelijk hartslag) gaat nog wel even een issue worden voor narcose. Laatste narcose ging m'n hart ook al niet zo goed (hartslag ging richting de 300).