Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Ik weet nooit zo goed wat nou de eerste dag van de menstruatie is? Ik begin niet uit het niets echt te bloeden ofzo
Jibbel schreef:Inmiddels ben ik bijna 8 maanden van de pil af na hem 10 jaar geslikt te hebben.
Behalve dat mijn libido de eerste maand na het stoppen een mega impuls kreeg, leek ik ook wel weer een puber. Ik kreeg zoveel puisten, echt niet normaal. Eerst in mn gezicht en het zakte letterlijk naar beneden, naar mn schouders, bovenarmen en rug. Inmiddels is alles tot rust gekomen en heb ik zelfs rond mijn menstruatie bijna geen onrustige huid. Libido is genormaliseerd en mijn stabiliteit qua emoties ook.
Pil blijft dus weg, ga ik niet meer opnieuw mee beginnen. Maar ik wil wel langzaam naar nieuwe anticonceptie gaan kijken. Waarschijnlijk een koperspiraal, vanwege de hormonen die ik niet meer in mn lijf wil.
Geryon schreef:Ik weet nooit zo goed wat nou de eerste dag van de menstruatie is? Ik begin niet uit het niets echt te bloeden ofzo
Selina schreef:Ja Ikke, ik dacht precies hetzelfde. Goh, had ik inderdaad moeten wachten? Maar ik was het gewoon zat, ik zit inmiddels ook helemaal onder, ook m'n gehele rug en het was me het wachten niet waard. Ben trouwens begonnen met de pil vanwege m'n puisten, later bleek het ook wel een fijn anticonceptie middel te zijn.
Xivura schreef:Ik ben nu een maand gestopt met de pil en heb eigenlijk nog niet echt een verandering mee gemaakt... Heb normaal nooit puistjes maar deze kwamen iets opspelen toen ik ongesteld moest worden ...
Ik neig terug te gaan naar de pil omdat het makkelijk is qua seks en regelen met ongesteldheid. Of zou ik nog langer moeten wachten om verschil te merken?
TurboTinker schreef:Hoe lang duurde het bij jullie tot je ongesteld werd, na het stoppen van de pil.
En dan heb ik het niet over de 1e keer( want dan word je binnen een week ongesteld) maar die keer daarna? Ik hoorde al van een vriendin dat t 8 weken kon gaan duren.
ikke schreef:Jibbel schreef:Inmiddels ben ik bijna 8 maanden van de pil af na hem 10 jaar geslikt te hebben.
Behalve dat mijn libido de eerste maand na het stoppen een mega impuls kreeg, leek ik ook wel weer een puber. Ik kreeg zoveel puisten, echt niet normaal. Eerst in mn gezicht en het zakte letterlijk naar beneden, naar mn schouders, bovenarmen en rug. Inmiddels is alles tot rust gekomen en heb ik zelfs rond mijn menstruatie bijna geen onrustige huid. Libido is genormaliseerd en mijn stabiliteit qua emoties ook.
Pil blijft dus weg, ga ik niet meer opnieuw mee beginnen. Maar ik wil wel langzaam naar nieuwe anticonceptie gaan kijken. Waarschijnlijk een koperspiraal, vanwege de hormonen die ik niet meer in mn lijf wil.
Wat ik me afvraag, niet specifiek op jou maar je bericht triggert het wel: zou die "overreactie" van de huid gewoon direct te wijten kunnen zijn aan de verandering in de hormoonhuishouding.
Even de reactie van Selina in gedachten van enkele pagina's eerder dat ze ook zoveel last had van onrust in de huid. wellicht had ze iets meer geduld moeten hebben??