_Ekenna schreef:Waarom zou je je piercing doorknippen?
Omdat hij met geen mogelijkheid open ging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik wou gister de auto instappen, maar ik bleef met mijn haar hangen, en dus werd heel hard het achterkantje van mijn piercing eraf gerukt, en dat deed zeer..Gelukkig was ik snel thuis, dus heb ik er 'meteen'( balletje meerdere keren gevallen, moeite met het erin krijgen ) een nieuwe in gedaan. Oor was daarna helemaal rood, dus daarna snel schoon gemaakt met water en wat sterilon erover gedaan. Een uurtje daarna was hij gewoon weer helemaal rustig. Ik weet wel dat ik vanaf nu gewoon een reserve sieraad in mijn tas doe, want als hij er per ongeluk uit gaat op een plek waar je niks anders bij de hand heb, heb je grote kans dat je thuis komt en hij dichtgegroeid is..
BiBiQ schreef:Dat komt denk ik wel goed. Bij mij was in het begin ook een ander beeld met zo'n lang staafje en de zwelling.
Hoop trouwens dat ik de mijne niet te laag heb gezet omdat ik nu toch een ringetje wil met 2 bling balletjes. Vrijdag of zaterdag waarschijnlijk weer naar de piercingshop.
Renee schreef:Wat is jullie mening, bij http://www.crazy-factory.com kan je ook de grootte van de balletjes voor sommige tongpiercings selecteren welke maat zouden jullie nemen?