F_Orumster schreef:Sjappie schreef:Ik zie ze nu voor €22,90 ergens online in de aanbieding, valt me nog mee.
Waar dat?
https://sportbay.nl/nl/pr/Massage-foam- ... tAodJ3II1g
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Sjappie schreef:Ik zie ze nu voor €22,90 ergens online in de aanbieding, valt me nog mee.
Waar dat?
Waar dat?
F_Orumster schreef:Hij hoeft van mij niet perse van Kayla te zijn hoor. Vond ze bij body&fit nog te duur.
Edit: ze zijn in de aanbieding bij body&fit! Nu €15 ipv 32!
Annetje schreef:Er overheen rollen en zo je spieren masseren.
Ik heb de foamroller en nieuwe dumbells gekocht. Ik wilde eigenlijk ook een zwaardere ketllebell maar dat werd me toch even nog te duur dus daar wacht ik nog even mee.
Vandaag wel braaf mijn dag 2 week 7 gedaan. Ik HAAT echt armen dag! Ik kan alleen die clean press of zoiets, de rest lukt me niet. Maar ik blijd stug door proberen hoor.
Annetje schreef:In een week 2 kilo. Dat zal vooral vocht zijn toch? Echt twee kilo afvallen in een week is niet gezond.
Grappig dat je zo tussen de mensen sport. Dat durf ik niet hoorik doe dat in mijn woonkamer of in mijn achtertuin.
Ik heb de foamroller gebruikt gisteren en ik denk dat het wel fijn is. Ik ga proberen voor elke workout te rollen. Volgens een onderzoek dat ik op Internet tegen kwam is dat goed omdat je dan je spieren triggered om te herstellen of zoiets. Het wad in het Engels dus ik heb het niet helemaal begrepen.maar de conclusie was wel dat voor het sporten de roller gebruiken meer effect heeft dan erna, dus ik ga voor mijn workout rollen.
Vandaag niet trouwens, want ik ga vanmiddag net mijn vriend samen rennen. Ook lekker.
Fantabulouss schreef:Dankje!
Volgensmij is een LISS training niet bedoelt om zo enorm veel calorieën te verbranden hoor.....
Er staat niet voor niets bij 35 tot 45 min met lage hartslag trainen. ...