Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:32

Ik snap niet dat mensen willen wegen op maandag, na het weekend :o

Ik weeg altijd vrijdagochtend, na een week heel netjes eten geeft dat altijd het meest motiverende antwoord haha :')

Joolien, jouw time to kick ass komt er ook aan! Don't worry! De zon is buiten al gaan schijnen en met de zomer voor de boeg heb ik er voor jou en de rest van de kilo-killers hier vertrouwen in ;)

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:39

Gaat wel goed komen Joolien! Hopelijk voel je je snel weer beter. Zal ook veel uitmaken als het echt lente gaat worden denk ik :)

Welkom Anne_bor! Je bent goed bezig denk ik zo, bewust zijn van wat je eet, veel drinken, bewegen; top!

Ik ben vooral heel erg op mijn eten aan het letten, bewust zijn van wat ik eet en vooral hoeveel ik eet. En ik probeer gezonde(re) alternatieven te vinden.
Wegen doe ik niet elke week op een vast tijdstip ofzo. Meestal vergeet ik het dus het komt er op neer dat ik eens in de zoveel tijd mezelf eens weeg :')
Mijn hersenschudding is gelukkig zo goed als over dus ik mag weer voorzichtig gaan starten met sporten en paardrijden, dan heb ik tenminste het idee dat ik iets aan mijn figuur doe. Ik merk gewoon dat ik in die paar weken toch wat meer vetjes heb gekregen. Wat ook wel logisch is met al dat snoep en chocola wat ik als troost kreeg van iedereen haha :+
Laatst bijgewerkt door Yaralisa op 23-03-15 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:40

-
Laatst bijgewerkt door Yaralisa op 23-03-15 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:40

Edit; foutje! Sorry er ging even iets mis :o

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:51

Sharonn, alle kleine beetjes helpen!

XFiemoX, natuurlijk mag je je melden. Welkom!

DeniseES, volgens mij laat iedereen zich hier in 't weekend wat meer gaan :P

Mandarijn, dan zou ik gewoon niet op de weegschaal gaan staan. Kunt je beter gewoon goed voelen en met dat positieve gevoel verder gaan!

Jolien, komt goed :(:)

Anne_bor, welkom!

Amaryllis, de zon motiveert inderdaad zeker wel! Geeft mij iig 't besef dat 't bikini seizoen er weer aan komt :=

Lekker begin van de A. Vogel lentekuur hier :') Ik ben snotverkouden en zat net met buikkramp op de wc. Altijd fijn op werk... Maar voel me alweer ietsje beter gelukkig :)

Anne_bor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:58

@Yaralisa, dat je weer mag beginnen met sporten zal veel schelen denk ik! Alleen al qua gevoel, wanneer ik gesport heb voel ik me ook meteen fitter

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:59

Nou precies. Dat geeft gewoon zo'n lekker gevoel, en je merkt het ook echt aan je lichaam!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:11

Yaralisa schreef:
Nou precies. Dat geeft gewoon zo'n lekker gevoel, en je merkt het ook echt aan je lichaam!

nou.. hou maar op :')

Ik hou het vandaag maar op 'sore is the new sexy' :=

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:24

Amaryllis schreef:
Yaralisa schreef:

nou.. hou maar op :')

Ik hou het vandaag maar op 'sore is the new sexy' :=

:Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:55

Better sore than sorry :Y)

Ik ga vandaag ook weer flink aan de bak in de sportschool, heb er al zin in!

Anne_bor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:17

En wat doen jullie dan in de sportschool? ik doe meestel eerst een klasje synergie, deze duurt een half uur en bestaat uit twintig onderdelen die je elk 1 minuut moet doen. Vooral gericht op kracht. Daarna doe ik dan nog een half uurtje cardio. Maar ik hoorde dat je van krachttraining meer afvalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:22

Ik doe altijd een opwarming van 10/15 minuten. Dit kan de fiets zijn, of de loopband, of de crosstrainer. Daarna doe ik krachttraining: alle apparaten voor benen/billen, borst, triceps, rug, biceps. Als ik dan nog puf heb ga ik nog een half uur op de loopband, hardlopen en wandelen afwisselen.

Krachttraining probeer ik elke sessie zwaarder te pakken om mijn lijf te triggeren.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:23

Kayleigh, kun je niet beter 1 of 2 spiergroepen per keer doen? En ook losse gewichten erbij pakken? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:37

Ik heb gehoord dat full-body of trainen per spiergroep helemaal niks uitmaakt. Doordat ik niet zoooo zwaar train, train ik liever full-body.

Ik train ook regelmatig met losse gewichten hoor. Ik doe sowieso 1x per week een serie squats. Ook train ik biceps, triceps en borst vaak met losse gewichten.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:41

ik zie al wat goede resultaten voorbij komen! goed hoor meiden!
en de gene bij wie het even niet wil, sterkte en hou de moed erin!

ik zag ook een aantal die willen stoppen met de pil, is een (koper) spiraal dan geen optie? die geeft geen/weinig hormomen af waardoor je ook niet aankomt..

Ik ben vandaag echt gestart met diëten, gister en vandaag ook al op de fiets naar stal geweest en dan zo maar even wat oefeningen doen voor ik ga werken :)
Morgen of woensdag boodschappen doen en dan alleen maar gezonde dingen kopen :9 Ben echt gemotiveerd nu haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:47

Spiraal komt er hier sowieso niet in, brrrrrr lijkt me zo eng! Nee hoor, als ik ooit weer zelf aan de anticonceptie ga dan wordt het een nuva-ring denk ik. Maar als ik ooit weer eens man tegenkom dan vind ik dat hij zichzelf ook best kan beschermen ;)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:48

@ Debbels, dat is zeker waar! :D je moet jezelf blijven belonen :j en een verjaardag is een goed excuus om 'gewoon' mee te doen. (overigens heb ik dit weekend geleerd dat er in 4 handjes gezouten pinda's ruim 600 kcal zitten! jammer dat ik ze al op had voor ik ze in MFP zette...)

@ Yasmine, het zal ook vast wel echt zo zijn :D zitten je kleren al ruimer? :P

@ Joolien, das rot :(:) ik hoop dat je snel weer lekkerder in je vel zit :j

@ Anne_bor, welkom! Jouw doel is echt precies waar ik ook mee bezig ben! Hahahaha met ook 1.75 en met een paar gram verwijderd van de 70 dacht ik dat het wel weer eens tijd is naar de 63 terug te gaan :j inmiddels blijf ik wel een beetje hangen op 67 -O- maarja, dat is al 3 kg bij de 70 vandan :j
Ow, in de sportschool begin ik altijd met 200 kcal op de skimachine, dan de krachttrainingen (vooral benen, rug en buik) en daarna doen we nog een ronde op de loopband of traploopmachinedingapparaat... ik krijg altijd pijn in mn hol van de fietszadels _O-

@ allemaal :P, wanneer wegen jullie? Ik zie net dus dat amaryllis weegt in de ochtend, maar vindt je dat niet een beetje cheaten? Dan weeg je de rest van de dag waarschijnlijk meer dan op het moment van wegen...

@ Yaralisa, klinkt goed! Succes! :D

@ Tara :') jij bent ook een briljant persoon hoor, kan weer mn scherm schoonmaken :') lang leve de lente _O- Al ben ik nu aan het kijken of ik kan stoppen met mijn hooikoortstabletten, volgens mij zijn mijn bomen aardig uitgebloeid :Y)

Net bij de albert heijn ingeslagen voor deze week, ik heb netjes een berg paprika's, mandarijnen, komkommers en brood ingeslagen. En speciaal voor Boself een avocado ;) die gaat voorlopig morgen op mn brood :P

Hebben ze bij de AH speltbrood? Ik heb ernaar gezocht maar kwam alleen dat liefde/passiespul tegen...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:48

Zo :Y) ik ben weer bij

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:51

ik weeg ook altijd in de ochtend.. Dat is dan je start gewicht :Y)
en dan 1 vaste dag per week

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:52

Iemand tips om water te drinken? Ik heb moeite om die anderhalf liter op te krijgen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:52

's Ochtends wegen cheaten.. Hm.. Het houd iig mn motivatie hoog zo :')

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:53

Kayleigh_ schreef:
Spiraal komt er hier sowieso niet in, brrrrrr lijkt me zo eng! Nee hoor, als ik ooit weer zelf aan de anticonceptie ga dan wordt het een nuva-ring denk ik. Maar als ik ooit weer eens man tegenkom dan vind ik dat hij zichzelf ook best kan beschermen ;)

Nuva-ring schijnt ook veel bijwerkingen te hebben.
Weet niet meer wat precies, mijn huisarts raadde het af!

Anoniem

purny schreef:
Iemand tips om water te drinken? Ik heb moeite om die anderhalf liter op te krijgen.

Just do it :Y)

Anoniem

Nanno_123 schreef:
Kayleigh_ schreef:

Nuva-ring schijnt ook veel bijwerkingen te hebben.
Weet niet meer wat precies, mijn huisarts raadde het af!

Ik zal het tegen die tijd wel zien, voorlopig toch geen uitzicht op een liefde :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:54

purny schreef:

klein laagje siroop erbij doen voor een zoetere smaak?