Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solleke_Noah schreef:Kwam dit topic vandaag tegen en vanavond toevallig deze blog: http://ankeschrijfthetneer.com/2015/02/ ... lijk-wijf/
Misschien is hij al gedeeld, een heel pakkende blog vond ik
Urielle schreef:Knap!

Urielle schreef:Ik werk in de thuiszorg dus twee uur werken, kwartier pauze,twee uur werken, dienst afronden en naar volgende adres en daar hetzelfde verhaal. Juist dát is gevaarlijk, probeer ik mezelf twee uur voor te houden dat ik geen honger heb, komt in de pauze de cake en koek op tafel![]()
Stal = thuis dus da's ook nie handig nie, paardje rijden en dan heb ik toch écht wel zo hard gewerkt dat dat ene. ... niet uitmaakt. Nog paardje rijden en dan weer![]()
Het ontbeert me echt aan zelfdiscipline daarin!
wat voor mij helpt is mijn eten verdelen over de dag. Ik eet om 9u een banaan. Om half 11 een broodje, om half 1 twee of drie broodjes en om half 4 soms nog 1 of een cracker. Dan om 6u avondeten en daarna niks meer (alleen drinken). Op die manier bouw je minder lang een honger gevoel op en is de kans kleiner op snacken. Aangezien jij om de 2u pauze hebt, kan je mooi elke 2u een broodje of twee eten toch
hoef je ook niet aan de koek en cake. Urielle schreef:Jasmijn159 schreef:Hoe weet jij dat die ander minder drang heeft naar eten dan jij? Dat is toch niet iets wat je kunt meten?
Omdat ook dikke mensen gewoon slanke vrienden kunnen hebben waarmee dingen besproken worden.