Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Ik gebruik sinds een paar weken een vloeibaar mineralensupplement uit de USA.
I.c.m. de Lyme wilde ik graag meer energie en ook vooral aanvullen wat je met sporten verliest..
Moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
Verder gebruik ik vrij veel supplementen tov de rest hier denk ik.
Ik slik o.a. magnesium maar ik denk dat de meeste van jullie wel schrikken bij het zien van mijn apotheek op mijn slaapkamer.![]()
Tot vandaag slikte ik vitamine C, maar ik slaap momenteel extreem slecht doordat ik al een hele tijd elke nacht verhoging of koorts heb van de behandeling. Die vitamine C maakt me erg onrustig en dan slaap ik amper.![]()
Heb dat nog van niemand gehoord, maar ik heb wel een variant die heel goed opneemt, van de 1000 mg neem je echt 1000 op waar dat normaal maar 30% ofzo is van wat je van vitamine C slikt.
renee16 schreef:Klinkt goed, al ken ik de benamingen allemaal niet en zegt het me dus niet zoveel![]()
Zijn dit allemaal oefeningen met gewichten zonder apparaat?
secricible schreef:Ik vind met gewichten ook veel leuker idd.
Gisteren eerste basis van gewicht heffen geleerd, gewoon met bezemsteel. Daarna mochten we de push jerk met een stang doen en er waren 3 lichte stangen en 4 dames, dus ben maar meteen hard core met de 20kg stang gegaan.
Met wat gewicht vond ik trouwens een stuk prettiger door dat uitstoten. Met alleen een stok overrek ik mijn schouder, heb nu erg veel last van mijn slijmbeurs...
Valt me wel op dat je veelherhalingen doet elmira, heeft dat een doel?