Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Wat vervelend!!
Mijn tragus doet weer een beetje normaal, sterilon helpt als een tierelier ook al word het vaak afgeraden.
EmmyJoycee schreef:Voor mensen die een tongpiercing hebben, ooit piercings ingeslikt?ik had dus net een super leuke waar ik zo blij mee was, blijkbaar niet goed vast gedraaid... En foetsie was mijn geliefde piercing die best groot was en nu ergens vast hangt in mn buikie
purple schreef:Zijn er hier mensen die een forward helix hebben? Ik vind het erg mooi en zou er ook wel een (of meerdere) willen laten zetten, maar mijn oren zijn echt klein (ècht klein klein..), zou het dan wel kunnen, in ieder geval 1? En wat zijn de kosten hier ongeveer van?
Anders zou ik voor een tragus willen gaan, maar dat kraakbeen lijkt zo dik
purple schreef:Ik zal vanmiddag even een foto proberen te maken
Is het trouwens ook mogelijk om de "achterkant" van een staafje bij een forward helix te "verstoppen"? Ik ga binnenkort wel even langs bij een shop
Getver, je piercing inslikken, dan maar hopen dat hij er niet overdwars uit komt
muntdrop schreef:Sjit jongens.
Ik heb mn snug nu bijna 2 maanden en vandaag werd ik wakker en deed hij opeens flink pijn. Drukke dag dus niet extreem op gelet. Net gespoeld met zeezout voor 15 min. Hij is echt flink gezwollen en het staafje is nu net lang genoeg. Ik ben nu echt bang dat mn oor geamputeert moet worden ofzo