[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:03

Hé Dreamy, I feel your pain.. Ook mijn tragus heeft er geen zin meer in :') Wel irritant dat dat gebeurt tijdens je vakantie (denk ik?)... Gelukkig wel een piercingshop gevonden dan!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:21

Wat vervelend!!

Mijn tragus doet weer een beetje normaal, sterilon helpt als een tierelier ook al word het vaak afgeraden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:35

Ruby1995 schreef:
Wat vervelend!!

Mijn tragus doet weer een beetje normaal, sterilon helpt als een tierelier ook al word het vaak afgeraden.

Heb het zelf ook gebruikt, nooit maar dan ook nooit problemen gehad met mijn tragus. Maar goed, ieder mens is weer anders.

Enige probleem is dat ik hem nog steeds niet los krijg... :') Maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:41

Wonderbaarlijk hoe ik al een jaar loop te prutsen om hem los te krijgen, hier post dat ik hem niet los krijg, er vervolgens nog een draaitje aan geef waarop het balletje eraf valt en ik hem dus los krijg. :')

Er zit nu een ander steentje op dus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:47

Heb hier ooit eens gepost dat ik een helix heb laten zetten (6 maanden geleden) en ik ben er ontzettend blij mee, hij heeft nog geen een keer 'gebitched'!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:51

Weet iemand nog shops waar ze van die losse opschroefballetjes verkopen? Alloverpiercings heb ik al gekeken maar ik zoek echt iets bijzonders zeg maar. Gekleurde steentjes kun je overal wel krijgen.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:17

hier sinds begin zomervakantie en navelpiercing. weinig tot geen last van gehad,, tot nu dus :( ik denk een klein wondje binnenin en doet als er iets aankomt echt pijn |o
word maar weer goed schoonmaken :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:25

Voor mensen die een tongpiercing hebben, ooit piercings ingeslikt? :') ik had dus net een super leuke waar ik zo blij mee was, blijkbaar niet goed vast gedraaid... En foetsie was mijn geliefde piercing die best groot was en nu ergens vast hangt in mn buikie :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:35

Ik heb tor nu toe alleen retailers en balletjes doorgeslikt. Geen hele piercings :')

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 22:39

EmmyJoycee schreef:
Voor mensen die een tongpiercing hebben, ooit piercings ingeslikt? :') ik had dus net een super leuke waar ik zo blij mee was, blijkbaar niet goed vast gedraaid... En foetsie was mijn geliefde piercing die best groot was en nu ergens vast hangt in mn buikie :')

emmy, waar heb jij je tongpiercing laten zetten? ik ga m volgend jaar april/mei zetten *\o/*

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 23:36

Zijn er hier mensen die een forward helix hebben? Ik vind het erg mooi en zou er ook wel een (of meerdere) willen laten zetten, maar mijn oren zijn echt klein (ècht klein klein..), zou het dan wel kunnen, in ieder geval 1? En wat zijn de kosten hier ongeveer van? :)
Anders zou ik voor een tragus willen gaan, maar dat kraakbeen lijkt zo dik :=

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 00:22

Ik heb meerdere keren balletjes vann tongpiercing doorgeslikt, nog geen staafjes gelukkig. Heb ook wel eens dat ie gewoon uitvalt als ik wakker ben.

Voor een forward helix verschilt per shop hoeveel je er voor betaald, waar ik ga is ie 37,50. Als je een foto van je oor plaats kunnen mensen hier misschien kijken of ze denken dat het past. Meestal past het wel gewoon maar een piercer weet hier toch het beste antwoord op :)

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 10:25

Ik zal vanmiddag even een foto proberen te maken :P

Is het trouwens ook mogelijk om de "achterkant" van een staafje bij een forward helix te "verstoppen"? Ik ga binnenkort wel even langs bij een shop :)

Getver, je piercing inslikken, dan maar hopen dat hij er niet overdwars uit komt :+

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:01

purple schreef:
Zijn er hier mensen die een forward helix hebben? Ik vind het erg mooi en zou er ook wel een (of meerdere) willen laten zetten, maar mijn oren zijn echt klein (ècht klein klein..), zou het dan wel kunnen, in ieder geval 1? En wat zijn de kosten hier ongeveer van? :)
Anders zou ik voor een tragus willen gaan, maar dat kraakbeen lijkt zo dik :=

Ik heb een FH en een tragus!

FH lijkt me dat gewoon moet kunnen, zeker eentje! Lijkt me juist wel mooi. Zetten deed niet heel zeer.
Tragus vond ik echt pijnlijk om te zetten, maar sommige in dit topic juist weer niet. Alle 2 wel lastig schoon te maken piercings!

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 20:01

purple schreef:
Ik zal vanmiddag even een foto proberen te maken :P

Is het trouwens ook mogelijk om de "achterkant" van een staafje bij een forward helix te "verstoppen"? Ik ga binnenkort wel even langs bij een shop :)

Getver, je piercing inslikken, dan maar hopen dat hij er niet overdwars uit komt :+

Korter staafje erin doen? Of begrijp ik het nu verkeerd? :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 00:35

Sjit jongens.

Ik heb mn snug nu bijna 2 maanden en vandaag werd ik wakker en deed hij opeens flink pijn. Drukke dag dus niet extreem op gelet. Net gespoeld met zeezout voor 15 min. Hij is echt flink gezwollen en het staafje is nu net lang genoeg. Ik ben nu echt bang dat mn oor geamputeert moet worden ofzo

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 01:55

muntdrop schreef:
Sjit jongens.

Ik heb mn snug nu bijna 2 maanden en vandaag werd ik wakker en deed hij opeens flink pijn. Drukke dag dus niet extreem op gelet. Net gespoeld met zeezout voor 15 min. Hij is echt flink gezwollen en het staafje is nu net lang genoeg. Ik ben nu echt bang dat mn oor geamputeert moet worden ofzo

Edit: ugh dkke stress, het doet echt pijn nu, de zwelling is gelukkig niet erger geworden. Mijn lymfeklier die aan die kant zit is ook gezwollen en pijnlijk, dus het is wel duidelijk een ontsteking :(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 08:44

Heb je al iets van paracetamols genomen?

Anders ff naar de huisarts straks?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 08:47

Of ibuprofen, dat is ontstekingsremmend
Succes :(:)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 09:34

De pijn is wonderlijk genoeg binnen 3 uur slaap weee verdwenen. Oor is nog wel gezwollen erop drukken is wel pijnlijk. Zolang het niet erger word blijf ik zeezouten. Als hij verder zwelt ga ik wel gewoon meteej naar de huisarts. Vind het wel bijzonder dat het zo opeens binnen 1 nacht zo kan gaan ontsteken.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 09:39

Klinkt heel erg als mijn tragus-verhaal van een paar dagen geleden. Het zouten haalt de ontsteking vrij snel weg maar die van mij is dus ook wel nog gezwollen, al moet ik zeggen dat het nu wel minder is. Eerder had ik een heel hard plakkaat rondom m'n oor, ook last van m'n kaak. Dat is nu wel weg! Dus lekker blijven zeezouten!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 09:52

Zou ook ff 1 of 2 paracetamols slikken. Baat het niet, dan schaad het ook niet.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 10:36

Ik heb hem in sneek laten zetten :)

Ja ik bedoelde ook het balletje trouwens haha :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 11:11

Oooh okee.
Balletjes inslikken is aardig normaal hoor. Ben je echt niet de enige ;)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:13

Ik heb maar 1 balletje ingeslikt, geloof op eerste kerstdag tijdens het kerst diner :')
Had mn piercing net 3,5e week en had er een nieuw bolletje aan de bovenkant op gedraaid.
Heb in die paar jaar ondertussen wel uitgevonden dat als ik wissel ik hem in de eerste dag nog een paar keer aan moet draaien omdat ie anders geheid los gaat. Draai ik hem uit voorzorg een paar keer aan gaat ie, bij mij in ieder geval, niet meer los :)
Tenzij het plastic van binnen breekt ofzo natuurlijk.