Kokosolie/Aloë Vera gel ga ik morgen dan even voor kijken, Bedankt voor de reacties Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

af en toe even tot rust laten komen en er even overheen wrijven tot het gevoel weer minder is doet wonderen. Daarna begonnen met bikinilijn
zolang je beetje bij beetje doet valt het echt reuze mee! Deed helemaal geen zeer en bij maar 3 haartjes lichte bloedpuntjes.
MarianneW schreef:Hier ook "de" set gekocht door dit topic.
Vandaag mn benen gedaan, in het begin vond ik het afschuwelijk![]()
Later ging het wel.
Ik vind het vooral beter gaan als je de epilator op zn hardst zet, goed op je huid duwt en hard een liedje gaat zingen
Maar meer omdat ik het gewoon leuk vind om dan te zingen om het geluid niet te horen, en het het meeste effect geeft als je hem op de hoogste stand op je huid drukt.
En het groeit ook nog eens langzaam.
Arrabel schreef:Ik zat me af te vragen, wat is nou "in" tegenwoordig?
De bikini's moeten weer aan dus vandaar mijn vraag![]()
Ik laat altijd een streepje maar soms schiet ik uit en dan is dus alles weg![]()
Helaas heb ik wel vaak last dat als ik net mijn bikini lijn heb geschoren dat er de volgende dag kleine bultjes verschijnen, dus mocht daar iemand een goede tip voor hebben hoor ik het ook graag.
Dus epilator aan en gaan. De meeste en sowieso stugge haartjes had ik al weg met pincet. Dus was eigenlijk wel goed te doen! Alleen ook die pakte niet alles (lomp oud ding) dus erna nog even pincet erbij voor paar haartjes. En nu is ene oksel mooi glad en de ander uhm snel even gaan plukken met picet. Gelukkig nog examens dus iedereen zit opgesloten. Geen tijd om veel buiten te zijn.. maar moet wel even ermee opschieten 
Britt_Sisi schreef:Ik heb bol.com gebeld aangezien ik nogsteeds niet binnen heb.. Vertraging bij postNL.. Hij komt morgen als het goed is
Vraag me dan ook af waarom iedereen die tegelijk of na jou heeft besteld hem wel de volgende dag al kreeg en jij niet, als je in Utrecht woont kan je ook niet echt moeilijk bereikbaar zijn ofzo. Nouja gelukkig komt hij morgen!
Dit bevalt me wel zo! Kana schreef:JessAndHope schreef:Overigens gelezen dat je bij waxen down under meer risico loopt op ziektes omdat je ook een laagje huid weg haalt
Dit klinkt echt als super onzin.