Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:17

:) Kokosolie/Aloë Vera gel ga ik morgen dan even voor kijken, Bedankt voor de reacties

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:17

ah die hebben we al in huis, thanks!

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:19

Nou, dat viel nog eens mee :D
gisteravond even heel snel getest op een mini stukje van mn bikinilijn. T viel me nog mee, maar zeer deed het wel. Ook daarna heel lichtjes gaan bloeden.

net onder de douche gestapt en daarna begonnen met mn benen. Eerste paar minuten is even doorbijten, maar daarna een eitje :) af en toe even tot rust laten komen en er even overheen wrijven tot het gevoel weer minder is doet wonderen. Daarna begonnen met bikinilijn :D zolang je beetje bij beetje doet valt het echt reuze mee! Deed helemaal geen zeer en bij maar 3 haartjes lichte bloedpuntjes. :D

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:21

Hier ook "de" set gekocht door dit topic.
Vandaag mn benen gedaan, in het begin vond ik het afschuwelijk :o
Later ging het wel.
Ik vind het vooral beter gaan als je de epilator op zn hardst zet, goed op je huid duwt en hard een liedje gaat zingen :')

niks

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:25

Ik twijfel een beetje of ik de 'befaamde' set ga kopen.. Emigreer in November naar Canada, kan beter daar kopen denk ik. Alleen ik wil het nu! :p

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:27

MarianneW schreef:
Hier ook "de" set gekocht door dit topic.
Vandaag mn benen gedaan, in het begin vond ik het afschuwelijk :o
Later ging het wel.
Ik vind het vooral beter gaan als je de epilator op zn hardst zet, goed op je huid duwt en hard een liedje gaat zingen :')

Precies hoe ik het elke keer doe :P Maar meer omdat ik het gewoon leuk vind om dan te zingen om het geluid niet te horen, en het het meeste effect geeft als je hem op de hoogste stand op je huid drukt.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:28

niks schreef:
Ik twijfel een beetje of ik de 'befaamde' set ga kopen.. Emigreer in November naar Canada, kan beter daar kopen denk ik. Alleen ik wil het nu! :p

Ach, pas november :+ Ik zou zeggen nu :o

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 22:41

Wilke93 schreef:
niks schreef:

Ach, pas november :+ Ik zou zeggen nu :o

Idd! Voor een frisse, haarloze start :j

niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:11

Haha, thanks. Ik slaap er nog even een nachtje over.. Is toch al 23:00 uur geweest

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:15

Het is geloof ik ook een limited set.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 02:53

Als ik lees over bultjes, ingegroeide haren, etc etc, dan ben ik weer eens extra dankbaar voor mijn huid die dus echt niet moeilijk doet :Y)
Scheer met wegwerpmesjes, tegen de haren in, met shampoo of een blok zeep, voor het scheren warm water en na het scheren de warme kraan helemaal dicht... En alles word superglad en nooit problemen :D En het groeit ook nog eens langzaam.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 07:22

Ik heb net een stukje bikinilijn gedaan na het douchen. Hoewel ik bij mijn benen helemaal kapot ging, (en nog steeds met een half geëpileerd been rond loop) was m'n bikinilijn echt goed te doen! Fijn is anders.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:16

Ik wil m'n oksels ook zoooo graag eens proberen te harsen (om daarna bij te houden met epilator) maar dan moeten die haren dus eerst groeien en met dit mooie weer is dat niet echt een optie :\

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:43

Overigens gelezen dat je bij waxen down under meer risico loopt op ziektes omdat je ook een laagje huid weg haalt :oo

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:59

Arrabel schreef:
Ik zat me af te vragen, wat is nou "in" tegenwoordig?
De bikini's moeten weer aan dus vandaar mijn vraag :o
Ik laat altijd een streepje maar soms schiet ik uit en dan is dus alles weg :')
Helaas heb ik wel vaak last dat als ik net mijn bikini lijn heb geschoren dat er de volgende dag kleine bultjes verschijnen, dus mocht daar iemand een goede tip voor hebben hoor ik het ook graag. :D

Ik heb deeeeeeee perfecte oplossing

SUDOCREME
*\o/* *\o/* *\o/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:00

Laatst bijgewerkt door x_Jeanine_x op 23-06-14 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:00

JessAndHope schreef:
Overigens gelezen dat je bij waxen down under meer risico loopt op ziektes omdat je ook een laagje huid weg haalt :oo

Dit klinkt echt als super onzin. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:56

Enkel dode huidcellen toch? Die moeten er toch al afvallen..

Na een paar dagen met pincet m'n linkeroksel geplukt te hebben. Was ik het vanmorgen zat, ik greep telkens mis met pincet :+ Dus epilator aan en gaan. De meeste en sowieso stugge haartjes had ik al weg met pincet. Dus was eigenlijk wel goed te doen! Alleen ook die pakte niet alles (lomp oud ding) dus erna nog even pincet erbij voor paar haartjes. En nu is ene oksel mooi glad en de ander uhm snel even gaan plukken met picet. Gelukkig nog examens dus iedereen zit opgesloten. Geen tijd om veel buiten te zijn.. maar moet wel even ermee opschieten :')

Bikinilijn wil ik binnenkort dan met pincet gaan plukken... niet gelijk de epilator...

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:53

Ik heb bol.com gebeld aangezien ik nogsteeds niet binnen heb.. Vertraging bij postNL.. Hij komt morgen als het goed is

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:12

Ik heb zojuist mijn oksels en benen laten harsen. Im heb nog nooit zo veel pijn gehad in één uur, oksels waren echt vreselijk. Werd er misselijk van.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:14

Britt_Sisi schreef:
Ik heb bol.com gebeld aangezien ik nogsteeds niet binnen heb.. Vertraging bij postNL.. Hij komt morgen als het goed is

Dat is wel hele erge vertraging :\ Vraag me dan ook af waarom iedereen die tegelijk of na jou heeft besteld hem wel de volgende dag al kreeg en jij niet, als je in Utrecht woont kan je ook niet echt moeilijk bereikbaar zijn ofzo. Nouja gelukkig komt hij morgen!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:20

Vier dagen geleden had ik mijn oksels voor het eerst gedaan met de epilator en ik zag vandaag weer een paar haartjes tevoorschijn komen. Ik heb ergens gelezen dat dat heel normaal is, dat het in verschillende periodes groeit dus dit waren nog wat oude haartjes die nog door moesten komen ofzo. Heb ze gelijk net meegepakt met de epilator en het deed echt al veel minder pijn! Het zijn er natuurlijk minder en het waren ook geen dikke stoppels, dus ging prima. Ook nul napijn en geen bultje te bekennen, dus ik kan vandaag gewoon lekker een shirt met korte mouwen aan :) Dit bevalt me wel zo!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:41

Kana schreef:
JessAndHope schreef:

Dit klinkt echt als super onzin. :Y)

Schijnt door een arts gezegd te zijn. Kan natuurlijk nu de website niet meer vinden, maar je trekt een minuscuul opperlaagje weg waardoor je dus eigenlijk beter ontvankelijk bent voor bacteriën.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:41

Klopt inderdaad, ik heb op mijn benen ook vaak de volgende dag alweer enkele haartjes (stuk of vijf maximaal maar hoor). Gewoon ook even snel epileren en dan is het prima :D

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:04

Ik ga denk ik met t pincet aan de slag bij me oksels , durf niet met de epilator gaat mij te ruw