[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kuupie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:52

Er komt weer veel moois voorbij!

Nu heb ik ook een vraag. Mijn "verse" tattoo is nog wel heel erg gevoelig (gister gezet). Het trekt gigantisch en smeren geeft ook absoluut nog geen verlichting. Ik kan mij alleen niet meer herinneren hoe dit met mijn vorige tattoo was. Hoe hebben jullie dat?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:54

Die dotwork is echt prachtig! Maar wat moet dat een irritant zijn geweest. :=

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:10

Oke ga toch maar een klein stukje van mijn tattoo met jullie delen :D
Ik vind hem zelf fantastisch en ben er ook verschrikkelijk blij mee. Het was een echt priegel werkje maar sas heeft het heel mooi gedaan naar mijn mening. zal binnenkort betere foto's maken waarbij ik mooi recht op sta want deze foto vertekent toch een beetje.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:13

Wauw! Die vind ik inderdaad erg netjes gezet!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 16:13

Wat ik me afvraag he bij die benen, gaat dat op den duur niet samensmelten zeg maar?

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:54

@ Emmaa_ oja dat is die rare shop. Ziet er anders uit dan de meeste shops haha!

Maar ik ben op zoek naar een shop die mooie strakke lijnen zet. En vind die van jou mooi gezet.

Toch maar eff verder kijken want Utrechtse shops staan niet zo goed bekend.

Weet iemand anders dan misschien een shop omgeving Utrecht of Rotterdam die goede strakke lijnen zet?

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:55

Saskia gebruikt de nieuwste technieken en inkt. Het verlopen van tatoeages zoals je ziet bij tattoos van 20+ is niet te vergelijken met de methodes en materialen die tegenwoordig gebruikt worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 16:56

Het zetten zelf gebeurt ook midden in de winkel, achter een glazen wand. Ze heeft nog wel gevraagd of ik wou dat ze het gordijntje ophing, maar hoefde van mij niet per se. Was wel met Koningsnacht dus genoeg bekijks wat even moest stoppen vanaf de straat :') Ik ben super blij met mijn lijnen en ze was zo klaar, dus ik ben tevreden!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:32

Oke,nu ik weet dat ik van internet een foto mag laten zien,zal ik dat maar doen meteen.
Deze laat ik in Juli zetten:
Afbeelding

En dit heb ik gisteren laten zetten,zonder verdoving:
(andere oog ook natuurlijk)
Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:46

Oja, en deze heb ik al bijna 20 jaar..
Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:50

Waarom alleen onder je ogen gedaan?
Mij is verteld dat ze dat vaak afraden omdat je dan snel een wat hangerige uitdrukking krijgt.
Overigens ben ik heel blij dat er bij mijn PMU verdoving is gebruikt. Vond het nou niet bepaald fijn. :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:14

Ik heb als ik gewoon oogpotlood gebruik altijd alleen een lijntje onder mijn oog.
En mascara.
Maar ik heb nog nooit eyeliner boven gedaan,en ik wilde het zo 'normaal' mogelijk houden,vandaar alleen onder.

Verdoving was 10 euro duurder,dat vond ik te veel,want de eyeliner had me maar 10 euro gekost. :D
Ik heb het 'gewonnen' bij vakantieveilingen.
Het deed wel zeer,maar ik had meer moeite met mijn ogen open te houden.
Ik was blij toen ze klaar was.

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:54

In totaal zijn het trouwens 7 paardjes die de fasen van de sprong en deels galop weergeven hij loopt vanaf me rug schuin naar me buik en de geplaatste foto zijn de drie die echt op de voorkant staan :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:06

Ik heb geen tatoos, ik wil er ook geen, maar ik vind de kunst van het tatoeëren heel gaaf! Kijk dan ook als het ff kan naar tatoo stories ;) zie hier hele mooie kunstwerken langs komen zeg!

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:14

kuupie schreef:
Nu heb ik ook een vraag. Mijn "verse" tattoo is nog wel heel erg gevoelig (gister gezet). Het trekt gigantisch en smeren geeft ook absoluut nog geen verlichting. Ik kan mij alleen niet meer herinneren hoe dit met mijn vorige tattoo was. Hoe hebben jullie dat?

Ik heb afgelopen donderdag m'n tattoo laten zetten op m'n onderarm en die trok vrijdag ook wel iets en was ook gevoelig(vooral het gedeelte vlakbij m'n pols)..nu begint ie lichtelijk te jeuken maar na een beetje zalf smeren is het wel weer weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:21

Oh ja, nog even terug komend over de vraag waarom je niet in de zon mag. Je huid is goed beschadigd geweest, zie het als een wond. Die huid kan gewoon nog lang gevoelig blijven, ook al lijkt het hersteld. Zonnebrand kan juist dan nog meer schade doen aan je huid, dus gewoon uit de zon houden. Ik heb vorig jaar de vogel gered _O-

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:39

Hahahahaha! Je had de vogel afgeplakt zeker? :')

Hilarisch! _O-

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:41

_Dressage schreef:
@ Emmaa_ oja dat is die rare shop. Ziet er anders uit dan de meeste shops haha!

Maar ik ben op zoek naar een shop die mooie strakke lijnen zet. En vind die van jou mooi gezet.

Toch maar eff verder kijken want Utrechtse shops staan niet zo goed bekend.

Weet iemand anders dan misschien een shop omgeving Utrecht of Rotterdam die goede strakke lijnen zet?

Needle art. in Gorinchem

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 23:37

Thnx eefjuh!

Hahaha joolien zie bovenaan inderdaad precies een afdruk van tape?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 23:39

Ieuw, hadden het net buiten over zonnen met een nieuwe tattoo. Jongen zijn rug volgetattooeerd bij de schouders, de dag erna (of 1 / 2 dagen later) op zijn buik, in de felle zon, dronken in slaap gevallen. De tattoo kon je zo ongeveer afplukken.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:07

Ik vind dat wel heel erg dom..

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:21

Erg he...

Pff mijne geneest slecht, vandaag de laatste dag bephanten erop en dan ga ik maar met een goedje smeren dat ik speciaal heb voor wondjes omdat ik anders littekens krijg. Royal ziet echt uitstekend uit, maar steeds verder naar onder op mijn arm gaat het mis.
Gelukkig niet ernstig maar toch.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:38

Hahaha Jolien, mooi man die afdruk :)) zie je maar weer waar je het voor doet :j
Ik heb mijne vorig jaar sept laten zetten. Ook nog wel veel zon dus. Heb toen gewoon lange rokken gedragen en losse lange broeken, ging prima. Nu smeer ik m nog steeds in met een hogere factor dan de rest van m'n lijf :j

Met een pas gezette tattoo in slaap vallen in de zon vind ik inderdaad ook gewoon heel dom. Ik mag toch aannemen dat de artiest netjes heeft uitgelegd wat wel en niet mag -O-

Die paardjes vind ik trouwens enorm leuk, ben benieuwd naar een complete foto :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:58

Dankjewel voor je antwoord Joolien en voor de voorbeelden.
Ik had wel op internet gekeken, maar op veel sites staat: niet in de zon, dat is slecht. Ik was benieuwd wát er dan precies zo slecht is :)

Ik zal mijn klavertje tegen die tijd dan ook maar afplakken, voordat'ie uitdroogt :')

Edit: waarmee plak je zoiets af? een pleister, zodat het toch kan luchten?
Laatst bijgewerkt door xMyrth op 02-06-14 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:28

Het verhaal van de jongen in de zon heb ik ook maar gehoord, was gewoon in een professionele zaak gedaan.

Als je dan zo dom bent en met je zatte kop in de zon gaat liggen, daar kan geen enkele artiest wat aan doen.