Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:38

Ziet er wel interessant uit Helderder, maar die afstand red ik nu in ieder geval nog niet. Hoop volgend jaar wel tochten van 45-60km te kunnen rijden, dus de site sla ik even op, you never know. :)

Ik zit helaas de afgelopen dagen ook weer meer op de spinfiets dan dat ik op de skeelers sta. Hier heeft het net weer behoorlijk geregend, dus vandaag wordt het 'm ook niet. Gelukkig hebben ze het over een goede nazomer, dus er is nog wat hoop voor de komende tijd. *\o/*

xEliesx

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:28

Heey allemaal! Ondanks het weer zijn jullie goed bezig geweest! Ik ben lekker op vakantie geweest naar la palma en ga morgen of overmorgen weer eens een rondje maken :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:01

Lekker elies :):)

Ik heb gisteren voor t eerst in een maand weer een rondje gemaakt, 22 km. Viel toch zwaar na zo'n lange tijd rust := misschien dat ik vanochtend nog zo'n rondje maak & dan vertrek ik vanavond voor 2 weken vakantie *\o/*

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:02

Hele fijne vakantie gewenst Doubtless, dacht dat ik zo ongeveer wel de laatste was, maar nee dus :) waar gaat de reis naartoe?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:04

Dankjewel! Ik heb de hele zomer doorgewerkt maar ga het er nu even goed van nemen :D

Ik ga eerst een week naar Maine (US) en daarna een week naar Peterborough (CA) :D

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:53

Klinkt super! :) Dan heb je je vakantie nu ook wel verdiend! Heel veel plezier :)

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:46

Dag allemaal! Jullie zijn niet meer zo actief zeker? Het is hier supermooi weer, dus heb net weer even een rondje van bijna 30 km. gemaakt! Tasserd.. je moet aan de bak :P Heb je ingehaald

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 13:07

Oh nee, haha! Maar goed bezig zeg! Ik ben niet thuis dus ik kan helaas geen inhaalslag doen. En volgens buienradar regent het tegen de tijd dat ik weer thuis ben. Maar wie weet morgen. :Y)

De afgelopen weken heb ik wel weer 2x per week getraind op de baan, dus ik heb niet stilgezeten gelukkig. :) Maar voor de rondjes buitenuit heb ik helaas door de studie en m'n werk geen tijd momenteel. Hopelijk wordt het straks wel iets rustiger en kan ik het weer wat oppakken, want ik wil toch wel graag minimaal 3x per week op de skeelers staan zolang het weer dat toelaat.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:34

Ik ben sinds de zomervakantie niet meer geweest... slecht slecht...
Maar door school en werk heb ik steeds minder tijd en dan gaan de tijd die ik wel heb naar het paard en vriend. In het voorjaar alles maar weer oppakken! En ik twijfel om kleine half uurtjes te gaan hardlopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:16

Hoi!
Mag ik me hier ook melden?
Skeeler sinds een tijd weer, kleine rondjes hoor, we hebben onze hond mee, m'n moeder loopt dan met mijn hond en ik skeeler mee. Hond is nog jong dus vind het allemaal een beetje raar dat ik hem niet vast heb en ik rondrol op rare dingen, maar het is een goede oefening voor hem. :j

Wil zo weer een rondje doen maar het heeft een beetje geregend, de stoep bij mij achter thuis is wel al een beetje opgedroogd, zou ik het kunnen proberen? Ga toch niet zo hard. :') En niet over heel glad asfalt, ook liggen er nog geen bladeren op de weg.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:24

Jahoor, ik vind dat best gaan.

Ben zelf ook al heel lang niet meer geweest :=

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 14:53

haha het skeelerseizoen is eigenlijk ook alweer een beetje voorbij :P (al is het weer wel super trouwens) de ijsbaan gaat over een maandje alweer open in Heerenveen!

Welkom Believe! Als je langzaam gaat kan het best, maar als je meer de vaart erin hebt, krijg je taferelen als de avatar van prugelpiet :D:D

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:06

Gisteren nog een lekker rondje gedaan. Sta nu op de derde plek :)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 17:36

Ja, nog maar 3 trainingen (incl. vanavond) en dan is het seizoen over -O-

Kardinge gaat gelukkig eind van de maand ook weer open, dus dan gaan we daar lekker verder. De bedoeling is om 1x per week op de schaatsen te staan als dat haalbaar is.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 17:43

Dinsdagavond ook nog lekker getraind, ondanks dat we 3/4e deel van de tijd in het donker reden. Gaf wel sfeer, we zagen er volgens mij uit als een optocht opgetuigde kerstbomen met al die lichtjes. :+
Wij hebben volgende week ook afsluiting van het seizoen. Bij het gebrek aan een overdekte skeelerbaan oefenen wij dan een keer per week 'droog'.
Schaatsen ga ik op eigen gelegenheid doen en niet standaard eenmaal per week met de vereniging. Lang getwijfeld maar ben bang dat ik anders vaker niet dan wel ga.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:46

Misschien... dat ik vanavond een rondje ga doen...

onkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 15:19

Wat bedoelen jullie met de challenge???
App op telefoon??
Hoor het graag :)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:12

Voor de liefhebbers, een livestream van de Marathon van Berlijn vandaag (vanmiddag):
http://mediathek.rbb-online.de/rbb-fernsehen/livestream/41-berlin-marathon-inlineskating?documentId=23706400

Daar wil ik ooit toch ook wel aan meedoen, lijkt me ontzettend gaaf. Ik hoop volgend jaar een mooie agenda qua tochten op te kunnen zetten, de bedoeling is om m'n rijbewijs dan op zak te hebben, dus dan kan ik ook wat verder om me heen kijken.

Wij hebben vandaag met de vereniging een afsluitende bbq na de Friese Kampioenschappen, dus daar ben ik vandaag te vinden. Het weer zit in ieder geval mee, dat scheelt al een heel eind. :)

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 15:09

Gezellig Tasserd! Lekker bbq'en en idd ook nog supermooi weer!

Vanmorgen weer even een rondje gedaan, maar ben nu echt gesloopt! Wegdek was heel slecht, omdat er overal mais wordt geoogst (veel modder op de weg). Kreeg m'n hartslag ook niet omhoog, dus zal wel beetje moe zijn :P

Dinsdag tot en met vrijdag naar m'n werk gefietst, zaterdag met m'n vriend 2 uren op de racefiets gezeten, gister dik een uur stevig gewandeld en nu weer geskeelerd.. was net een beetje teveel van het goede denk ik..

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 08:11

Kom ook nog even binnen vallen. Gisteravond de laatste skeelertraining gehad. Ging lekker, jammer dat het seizoen voorbij is. Heb sinds een paar weken nieuwe skeelers powerslide R4. Wat een verschil met mijn oude skeelers !
Ga vanaf volgende week beginnen met schaatsen.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:07

De bbq was inderdaad erg gezellig, het weer had niet beter gekund en ik heb ook nog een beker mee naar huis mogen nemen voor een derde plaats bij de vrouwen van de clubwedstrijden. Fijne afsluiter van het seizoen dus!

Wat fanatiek zeg Elies! +:)+ Zie dat je op Endomondo een een flinke voorsprong het opgebouwd, dat haal ik niet meer bij, haha. Ik heb zondag nog een techniek-rondje gedaan, maar hier zijn de wegen ook smerig en het is op een aantal wegen nu al een drama qua bladeren.

Het seizoen is inderdaad voorbijgevlogen andafries, erg jammer dat het nu al voorbij is. En dat zijn mooie skeelers! Wat voor skeelers had je eerst?

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:47

Ik had eerst skeelers van nijdam. Maar daarvan ging op laatst het voorste wiel steeds los zitten en andere wielen liepen steeds aan.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:20

Oh, dan ben je er inderdaad flink op vooruit gegaan!

Pff wat is het ijs dan eerst weer glad zeg _O-

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:27

Kunnen jullie aanraden om na het skeeleren te gaan schaatsen?
Ik wil graag weer iets doen en het skeeleren weer oppakken nu het herfst wordt, lijkt me niet zo handig. Ik twijfel nog een beetje, aangezien een abonnement bij de ijshal natuurlijk wel geld kost..

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 08:41

Das inderdaad een hele verbetering andafries!
Haha klopt Tasserd, heb elk weekend toch nog wel een rondje van 30 km. gedaan na m'n vakantie, dan lopen de km's snel op! :)

Chantalla, als je veel plezier hebt in het skeeleren, vind je schaatsen vast ook heel leuk! Steeds het zelfde rondje is natuurlijk wel een beetje saai, maar ik stel mezelf altijd doelen en probeer technisch steeds beter te worden!

Als ik m'n loon weer heb, ga ik nieuwe schaatsen kopen!