Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Heb jij nog geen school dan Eske? Ik heb trouwens ook nog een fijn rooster vind ik, op woensdag heb ik eerste 4 uur vrij, dat is echt precies wat ik nodig heb want eind van de week ben ik altijd helemaal kapot van dat vroeg opstaan
EskeGirl schreef:melody7 schreef:Heb jij nog geen school dan Eske? Ik heb trouwens ook nog een fijn rooster vind ik, op woensdag heb ik eerste 4 uur vrij, dat is echt precies wat ik nodig heb want eind van de week ben ik altijd helemaal kapot van dat vroeg opstaan
Nope, pas 3 september, heb ook laat vakantie gekregen. Welk niveau doe je? Ik ga naar 4 VWO.
Wat leuk Hanna! Gehandicapte mensen kunnen zo leuk zijn om te begeleiden en mee om te gaan!
hannahaapje schreef:Ja hoor, ik heb het thuis altijd over dingen die ik als enige leuk vind. Dat ze na een paar uur boos worden heb ik dan veel te laat door en dan is het weer helemaal uit de hand gelopen en ruzie en alles. In zo'n geval heb ik zoveel liever wat strenger en duidelijkheid dan subtiele hints.
Heb het nooit door als mensen achter hun hand lachen. Ja meestal kom ik er weken later achter als ik terug kijk op de situatie
melody7 schreef:Ik heb geen moeite met emoties, subtiele hints dan weer wel, die heb ik echt nooit door(ik praat ook veel te lang door over dingen
)
Ik zit ook gewoon op normaal onderwijs, zonder aanpassingen, ik heb liever dat ze mij net zo behandelen als de rest, maar aan de andere kant blijf ik van uitstapjes enz. meestal weg omdat dat gewoon weg nog niet gaat.. (ik weet het nu trouwens bijna 3 jaar)