Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hij heeft gepraat met mijn moeder , ze hadden 9 jaar in te halen logisch
. Nee was wel even een last die eraf viel , hij heeft alles al wat geregeld en als we naar mijn tante gaan is hij er ook
, zij was op mijn moeders verjaardag en wij komen op haar verjaardag. Wel is hij stronteigenwijs en neemt geen insuline etc en wil niet behandeld worden of wat dan ook... 
sterkte iig, ook en vooral voor je vriendin!
die eerste dagen wist ik wel steeds niet wanneer ik ergens anders heen zou gaan, of dat ik überhaupt ergens anders heen zou gaan, had m'n hulpverlener tegen m'n moeder gezegd dat ze moest bellen, want ik kon daar niet tegen en blabla, echt mens stop! regel ik een keer iets zelf, menen ze nog dat ze zich ermee moeten bemoeien
maar ik heb het uiteindelijk gewoon allemaal zelf voor elkaar gekregen en trok het prima toen ik nog niets zeker wist
Ik vind het echt een leuk persoon. Ze wou steeds hand in hand lopen.
En ze heeft echt wel veel humor en alles. Ze werd 1 keer wel heel erg boos.
Maar toen werd het opgelost en straalde ze weer!
melody7 schreef:Heb jij nog geen school dan Eske? Ik heb trouwens ook nog een fijn rooster vind ik, op woensdag heb ik eerste 4 uur vrij, dat is echt precies wat ik nodig heb want eind van de week ben ik altijd helemaal kapot van dat vroeg opstaan
.EskeGirl schreef:melody7 schreef:Heb jij nog geen school dan Eske? Ik heb trouwens ook nog een fijn rooster vind ik, op woensdag heb ik eerste 4 uur vrij, dat is echt precies wat ik nodig heb want eind van de week ben ik altijd helemaal kapot van dat vroeg opstaan
Nope, pas 3 september, heb ook laat vakantie gekregen. Welk niveau doe je? Ik ga naar 4 VWO.
Wat leuk Hanna! Gehandicapte mensen kunnen zo leuk zijn om te begeleiden en mee om te gaan!
heb echt zin in die maand
5e paramore, 14e horse-event
Ik ga nu verder op vmbo 4 (kom van 3 havo af) dus heb dit jaar al examen! volgende week al het eerste schoolexamen; Aardrijkskunde
hannahaapje schreef:Ja hoor, ik heb het thuis altijd over dingen die ik als enige leuk vind. Dat ze na een paar uur boos worden heb ik dan veel te laat door en dan is het weer helemaal uit de hand gelopen en ruzie en alles. In zo'n geval heb ik zoveel liever wat strenger en duidelijkheid dan subtiele hints.
Heb het nooit door als mensen achter hun hand lachen. Ja meestal kom ik er weken later achter als ik terug kijk op de situatie
Vind het voor nu wel prima, kan ik haar beter leren kennen en leren wat haar interesseert.
Is maar een idee en ben heel benieuwd of dat zou werken, ik leer een hoop door mee te lezen in dit topic namelijk!
(ik praat ook veel te lang door over dingen
) melody7 schreef:Ik heb geen moeite met emoties, subtiele hints dan weer wel, die heb ik echt nooit door(ik praat ook veel te lang door over dingen
)
Ik zit ook gewoon op normaal onderwijs, zonder aanpassingen, ik heb liever dat ze mij net zo behandelen als de rest, maar aan de andere kant blijf ik van uitstapjes enz. meestal weg omdat dat gewoon weg nog niet gaat.. (ik weet het nu trouwens bijna 3 jaar)