Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Quir dat is bij mij dus ook gebeurt zo, heel veel buisjes bloed en zo ongeveer alles dat uit bloed te bepalen is is onderzocht toen. Smmge uitslagen duurden idd lang omdat ze naar ver moesten gaan voor bepaling. Alleen daarmee is wel veel duidelijk geworden. Oa dus het missen van een factor voor opname van b12, een te hoge homocysteine gehalte en nog een aantal dingen.
Is niet belastend alleen de arts moet vooraf een aantal dingen uitzoeken wat waarheen moet.
karuna schreef:Ik had dus drie keer trombose gehad in 2 jaar tijd, daarom is de internist gaan doorzoeken om de oorzaak daavan te vinden. Bloedingstijd en stollingstijd zijn naar verhouding lang (bloed dus lang na bij ingrepen of loop snel blauwe plekken op) alleen wel gevoelig voor trombose ook.
Oa ook een tekort aan b12 en de homocysteine kan trombose veroorzaken.
Kaygee schreef:Vraagje aan de genen die wel eens in Duitsland bestellen: hebben ze daar ook de hydrocobalamide van takeda of hebben ze daar andere merknamen.
Mijn vriend gaat over 2 weken voor zijn werk naar Duitsland dus wil ik hem daar naar de apotheek sturen. Maar dan moet ik hem wel voor het goede sturen natuurlijk. Weet niet of ze het daar snappen als ik een doosje van hier mee geef?