30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:42

Ik liep vandaag naar m'n lectures in een zomerjasje! Mijn moeder deed dat vroeger met ons, maar dan op skates. Daat lijkt me in Schotland een minder goed idee met al die heuvels :') Ik merkte dat ik het met mijn (18-jaar jongere) zusje fijner vond om haar naar me toe te hebben in de buggy toen ze nog echt klein was, anders bleef ik steeds checken of ze er nog wel was en nog ademde. Maar met een iets ouder kindje lijkt het me erg tof. Wel een vlakke route uitzoeken :=

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:43

Mijn god... ik voel nu al spierpijn opkomen, vooral in mijn bovenbenen. Als ik de trap afloop voel ik mijn benen helemaal trillen ;) Pfff ik wist niet dat ik zo slap was! Ik kijk nu al op tegen morgenochtend :\

Fenrir

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:44

Ik voel 't ook wel als ik de trap op/af ga, ben er benieuwd of ik met spierpijn wakker ga worden!

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:50

pff heb al een paar nachten niet goed geslapen en ben een beetje ziekjes en wat ik het liefste wil is douchen en naar bed maar mag van mezelf pas douchen als ik geshred heb en pas shredden als ik wat gegeten heb dus moet echt ff motivatie vinden om eten te maken.. -O- -O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:56

@ Anne: nou als je nu al 1 cm kwijt bent zijn ze zo weer strak!

Dat met die baby vind ik wel grappig... maar heel goed gevonden eigenlijk :)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:58

Wauw dit spreekt me echt aan ( Naja de resultaten haha!)
Ik ga meteen beginnen!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:03

v Dag 3!

Maar men, wat een spierpijn he... Hopelijk trekt dat snel weg!

Nog nooit gezien die buggies met rennende mama's erachter :+ Op zich een goed idee maar het lijkt me niet heel handig omdat je dan toch verplicht wordt je handen op een bepaalde manier te houden (vind ik niet echt fijn rennen denk ik). Maar wel een goede oplossing :j

Ik heb nog niet gemeten maar zal het vanavond eens doen!

Ga nu eerst die kalender uitprinten 8-)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:08

Ik heb vanochtend voor school eerst de workout dag 2 gedaan en ben direct daarna even wezen hardlopen. Ging best lekker. :j Katten zaten me wel zeer geïnteresseerd aan te kijken met een blik van: wat the f* ben jij aan het doen, baasje? >;)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:16

Killyenn schreef:
Ik liep vandaag naar m'n lectures in een zomerjasje! Mijn moeder deed dat vroeger met ons, maar dan op skates. Daat lijkt me in Schotland een minder goed idee met al die heuvels :') Ik merkte dat ik het met mijn (18-jaar jongere) zusje fijner vond om haar naar me toe te hebben in de buggy toen ze nog echt klein was, anders bleef ik steeds checken of ze er nog wel was en nog ademde. Maar met een iets ouder kindje lijkt het me erg tof. Wel een vlakke route uitzoeken :=

Ik wist niet wat me overkwam tijdens mijn vakantie in nederland wat een platte bedoeling. :')

Ik vind heuvels op rennen fijn goed voor de benen en billen en omlaag krijgt je lichaam direct even een herstel periode.
Met een kinderwagen word het een ander verhaal. :')

Ik baal echt van het weer vorige week was het nog lekker fris perfect om te sporten nu is het warm en alle kerstlampjes zijn weg.

Wat je zou kunnen doen tegen dreunen van springen is 2 yogamatjes op elkaar leggen dat dempt heel erg goed.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:20

Wat gaan jullie snel zeg, ben even een dagje niet op bokt geweest en er zijn meer dan 10 pagina´s om bij te lezen. :oo Ik ga straks dag 5 doen. :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:21

Raponsje, dat is wel goed voor je armen dan ook gelijk, moet je duwen als je omhoog gaat :')

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:23

en naar beneden ook om te zorgen dat je buggy er niet vandoor gaat :')

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:27

Mooie workout om straks na mn zwangerschap weer enigszins in shape te komen! :) Ik denk dat t voor zwangeren (15 weken, nog geen buik) niet erg goed is, wel?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:29

Nou het meten is klaar:

nek: 33
borsten: 89
bovenarm links (ontspannen) 27
bovenarm rechts ontspannen 27
taille: 74
navel: 84
heupen: 89
billen: 95
bovenbeen links 54
bovenbeen rechts 54
kuit links 34
kuit rechts 34

Ben trouwens 1.64 lang en weeg rond de 57 kilo. Mijn ideaalgewicht zou 52/53 kilo zijn.

Hoop dat er voornamelijk bij de taille en navel wat gaat gebeuren, de rest ben ik eigenlijk heel tevreden over :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:34

LittleMiss schreef:
Mooie workout om straks na mn zwangerschap weer enigszins in shape te komen! :) Ik denk dat t voor zwangeren (15 weken, nog geen buik) niet erg goed is, wel?

Ik ben nu zelf 7 weken en heb de afgelopen 2 weken echt flinke vermoeidheid gehad dat ik echt de hele dag gewoon wilde slapen.
Nu ben ik mijn conditie weer aan het opbouwen, ik ben zwanger en niet invalide en zodra ik kan hardlopen en kracht training kan doen zonder problemen blijf ik dat doen.

Als de baby in de weg zit of ik het gevoel heb dat het een geklutst eitje word dan ga ik gewoon elke dag een flinke wandeling maken.

Ik vind buikspieroefeningen wel "eng" nu omdat ik het idee heb dat ik mijn garnaal in 3 stukken plet.

Lisetlotte: Je gewicht is prima in orde, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat je wat strakker wilt zijn.
Focus dan op de cm die je net hebt opgemeten en niet op de weegschaal.
Het kan namelijk zo zou dat je heel wat cm verliest en geen of heel weinig kilo's terwijl je misschien toch een kledingmaat minder hebt uiteindelijk.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:34

Tootz schreef:
en naar beneden ook om te zorgen dat je buggy er niet vandoor gaat :')

Hey baby, ik zie jou wel weer beneden. :evaw:

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:35

Dan krijg je een soort achtbaan idee, langzaam omhoog, harder naar beneden :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:35

Klinkt een beetje zoals mijn streefgewicht Liselot (weeg ong hetzelfde en wil ook naar dat gewicht terug), zijn ook bijna even lang. Ik heb alleen geen weegschaal, dus ik weeg me hooguit 3x per jaar, volgens mij kun je beter meten.

Edit: Raponsje was me voor

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:36

Ik heb niet eens een weegschaal, dus dat niet focussen op de kilo's komt wel goed :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:37

Ik moet zeggen dat ik er wel heel veel energie van heb gekregen, heb het vanochtend gedaan maar ik voel me er wel heel lekker door :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:40

Fiffill schreef:
Ik moet zeggen dat ik er wel heel veel energie van heb gekregen, heb het vanochtend gedaan maar ik voel me er wel heel lekker door :D

Sporten geeft super veel energie.
Na een tijdje raak je ook super verslaafd aan die energie en dat lekkere gevoel.

Zeker als ik s'ochtends vroeg sport dan heb ik echt energie voor 10 de rest van de dag.

Super motivatie om vol te houden dus.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:41

Ik ben ook van plan om het 's ochtends te gaan doen (voor zover dat gaat met rooster ed) :j

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:44

Bwegh, het gaat vandaag een laaaaange dag worden. Het nakijken gaat veel trager dan verwacht, dus ik heb nog rpefowerken van 1,5 klas liggen. Daarna moet ik nog lessen voor morgen voorbereiden en ooook nog eens aan de bak met Jillian.. Nu eerst richting 't paardebeest!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:45

Ik slaap naar mijn idee minder goed sinds ik begonnen ben..? zou dat echt zo kunnen zijn of zou ik het me verbeelden? Ik doe de shred meestal zo rond een uur of 20.00 en ga rond 22.30 naar bed..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:47

Dames wat zijn jullie allemaal fantastisch bezig weer vandaag :):) dat wilde ik even kwijt, nadat ik net tien pagina's heb bijgelezen.

Ik heb wel wat spierpijn van gisteren, aan de zijkant van mijn lichaam onder mijn oksels zeg maar. Volgens mij heb ik daar nog nooit spierpijn gehad. :') En mijn bovenarmen wat. Ik vermoed dat het met de push ups te maken heeft die ik zwaar vind.

Vandaag alweer twee paarden gereden en straks nog even shredden!
Eigenlijk moet ik ook even meten / foto's maken ipv alleen startgewicht onthouden...